Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E34 530i V8 - prosím, smazat, díky...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 17.07.2012 00:00
Zdravím,
chtěl bych se zeptat na názor na 530i E34 V8 - konkrétně na tohle:http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-530i-v8-waltershausen/164140908.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT
...v Čechách není na prodej ani jedna...
...předem říkám, že trvám na manuálu...
...díky....
chtěl bych se zeptat na názor na 530i E34 V8 - konkrétně na tohle:http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-530i-v8-waltershausen/164140908.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT
...v Čechách není na prodej ani jedna...
...předem říkám, že trvám na manuálu...
...díky....
..měl jsem ji cca 3 roky...taky v manuálu jak ji hledáš...jinak maximální spokojenost..spotřeba cca+-10 na dálky kolem 9 někdy i míň...spolehlivost sama...pěknej zvuk motoru při tahu zejména na jedničku...akorát převodovka byla jen 5-ti kvalt a tak nějak divně odstupňovaná vzpomínám si že třeba po městě tomu "neseďel"patřiční kvalt. Těch 160 kW tomu bohatě stačilo a většinu aut po silnici prohnalo jak nic. Samo starty vzimně jako každej jinej benzin motor. Byl jsem upozorněn technikem v BMW Krotil (kde jsem auto kupoval ) na nutnost při výměně oleje skontrolovat upevnění hlavního olejového čerpadla v olejove vaně.dochazí k jeho povolení následuje unik tlakového oleje mezi přirubami zpět do vany a vhorším připadě spadnutí jednoduchého řetězu jenž pro pohon použit jest. Nastává destrukce celého motoru. Tímto jevem trpěli snad jen motory typu V8 3.0i M60 B30. Jednou se mi toto dokonce stalo v den plánované výměni oleje. Začalo hlasit a problikávat "mazaní". Nic se nezničilo naštěsťí. Všechno co tady píšu proběhlo když tomu autu bylo 7 let a vypadalo jak z fabriky a bělalo hodně velkej rozruch na silnici ještě. Taky k tomu odpovídala i cena
kdyby neco tak napiš.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 17.07.2012 00:00
..jj V8 je stroj dobrej...(dneska trochu teda nákladňější provoz ale i tak)..jinak vzpoměl jsem si ..dobrá rada nad zlato...při studeným motoru nesmí cvakat žádnej hydroštel(hydraulický prvek vyrovnávací ventilovou vůli pomocí tlaku mazacího oleje..V8 jich má 32!) při jeho chodu..jako není to uplně na závadu ale je to známka kure...fskýho kilometrovýho náběhu a bude to svědčit o tom že je motor řádně opotřeben a v konečném důsledku už s největší pravděpodobností nepotáhne tak jak má..
..motoricky je to defakto to samé jak 4.0..nebo 4.4...(samo ne výkonem) ale je to prostě hodně oblíbený motor V8..kultovně třeba e38 nejjasnější volba....no uvidíš sám...jinak říkám koupit jezdit jezdit a ne laborovat nad dávno vymyšleným
..motoricky je to defakto to samé jak 4.0..nebo 4.4...(samo ne výkonem) ale je to prostě hodně oblíbený motor V8..kultovně třeba e38 nejjasnější volba....no uvidíš sám...jinak říkám koupit jezdit jezdit a ne laborovat nad dávno vymyšleným

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 17.07.2012 00:00
hadice píše:..jj V8 je stroj dobrej...(dneska trochu teda nákladňější provoz ale i tak)..jinak vzpoměl jsem si ..dobrá rada nad zlato...při studeným motoru nesmí cvakat žádnej hydroštel(hydraulický prvek vyrovnávací ventilovou vůli pomocí tlaku mazacího oleje..V8 jich má 32!) při jeho chodu..jako není to uplně na závadu ale je to známka kure...fskýho kilometrovýho náběhu a bude to svědčit o tom že je motor řádně opotřeben a v konečném důsledku už s největší pravděpodobností nepotáhne tak jak má..
..motoricky je to defakto to samé jak 4.0..nebo 4.4...(samo ne výkonem) ale je to prostě hodně oblíbený motor V8..kultovně třeba e38 nejjasnější volba....no uvidíš sám...jinak říkám koupit jezdit jezdit a ne laborovat nad dávno vymyšleným
...Tvé rady si vezmu k srdci, těší mě, že tady někdo ví, o čem mluví...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 17.07.2012 00:00
beny-maser píše:čekám až se do této debaty zapojí opravdový znalci a začnou všem nadávat,že 3,0 V8 stojí totálně za h... a jedině 4,4! nedávno tu taková diskuze byla, osobně žádnou skušenost nemám, mám R6 v naftě.
...upřímně řečeno, přesně to jsem čekal hned v první reakci a jsem rád, že na to zatím nedošlo...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 17.07.2012 00:00
Rejchy píše:Ten motor je dostačující.Měl jsem ho s manualem v E32 a jelo to solidně se spotřebou kolem 10L.Běžně jsem řadil stylem 1-3-5Jen si dej pozor na chod motoru,aby nehoupaly otáčky,auto startovalo normálně a taky katalizátory bývají po těch letech po smrti a rachtají.
...jsem rád, že i v E32 to slušně posloužilo, a to má nějaká kila oproti E34 navíc...auto bych chtěl jen tak pro radost, určitě ne na každodenní používání, jen tak ho občas protáhnout po okreskách, kolem nás jich jsou desítky kilometrů...
..ale jako jooo..3.0 V8 podobně i 3.5 V8 je podle všech možnejch lídí k ho..vnu..proč teda ty auta vypouštěli vůbec s fabriky a nedávali tam rovno v12 standartně a nebo všechny mohly být rovnou M5...ale jak říkám auto jsem kupoval v autosalonu, staral se o něj (nee v kůlni)..najezdil s ním +- 70tis km každej rok...kupoval jsem si jej hlavně pro dojíždění do práce přez půl republiky. Ten výkon byl opravdu dostačující ba výborný.Prostě nevím kam se furt za čím každej honí. To si můžu rovnou koupit já nevim třeba porsche..nebo kosmickou loď aby to pořádně jelo. Osobně jsem tenkrát pásl po e34 4,0i V8 v manuálu ale jaksi nebyla ani v automatu k mání..prostě jich tady po čechách moc nejezdilo a natož aby se prodávalo. Jako další bod bych moc rád uved že jako moje další auto byla e38 s 4.0 V8 v automatu...a jak říkám motor prostě konstrukčně shodnej (podobnej) tím pádem spolehlivej ale takovou parádu v té lodi a s automatem nedělal jako ta e34 s 3.0 V8 to opravdu mohu potvrdit. je to o tom kolik prostě to auto váží...převodovka a dalších spoustu věci...znal jsem "rádoby znalce aut"
co se ihned chtěli pouštět do výměny toho motoru za 4-litr..prostě blbost....vem si už jen to že V8 motory M60 B30..nebo M60 B40 byli považovány za "královskou" třídu moderní technologie v e34...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 17.07.2012 00:00
hadice píše:..ale jako jooo..3.0 V8 podobně i 3.5 V8 je podle všech možnejch lídí k ho..vnu..proč teda ty auta vypouštěli vůbec s fabriky a nedávali tam rovno v12 standartně a nebo všechny mohly být rovnou M5...ale jak říkám auto jsem kupoval v autosalonu, staral se o něj (nee v kůlni)..najezdil s ním +- 70tis km každej rok...kupoval jsem si jej hlavně pro dojíždění do práce přez půl republiky. Ten výkon byl opravdu dostačující ba výborný.Prostě nevím kam se furt za čím každej honí. To si můžu rovnou koupit já nevim třeba porsche..nebo kosmickou loď aby to pořádně jelo. Osobně jsem tenkrát pásl po e34 4,0i V8 v manuálu ale jaksi nebyla ani v automatu k mání..prostě jich tady po čechách moc nejezdilo a natož aby se prodávalo. Jako další bod bych moc rád uved že jako moje další auto byla e38 s 4.0 V8 v automatu...a jak říkám motor prostě konstrukčně shodnej (podobnej) tím pádem spolehlivej ale takovou parádu v té lodi a s automatem nedělal jako ta e34 s 3.0 V8 to opravdu mohu potvrdit. je to o tom kolik prostě to auto váží...převodovka a dalších spoustu věci...znal jsem "rádoby znalce aut"co se ihned chtěli pouštět do výměny toho motoru za 4-litr..prostě blbost....vem si už jen to že V8 motory M60 B30..nebo M60 B40 byli považovány za "královskou" třídu moderní technologie v e34...
...po e34 4.0i jsem také koukal, jenže v manuálu jich je jako šafránu, u západních sousedů se jich pár najde, ale drží si svoji cenu, což se dá pochopit, je jich docela málo...nepotřebuji s tím jezdit RZ na Rally Monte Carlo, chci se prostě příjemně svézt, občas tomu šlápnout na krk ale rozhodně s tím nechci létat bokem do každé začátky a být jednou nohou v hrobě nebo v kriminále...

Vždycky mi plesá srdce radostí, když se najde někdo, kdo chce nějakou krásku BMW V8 zachránit:-). To hlavní nejspíš víš sám a to - shánět pouze manuál, automaty konkrétně u tohoto motoru měly velké tendence ke zkáze, byly na ten motor "slabé". Kdybys potřeboval něco poradit ohledně dovozu, ptej se...
Nemyslím si že by někdo někdy řekl že je 3.0 V8 "uplně na hovno" apod.,jde jen o to že to jezdí za prakticky stejný náklady jako 4.0 V8,tak proč si neužít víc zábavy za stejný peníze?
O nic jinýho tu přece nejde
.
Problém je jen ten manuál u 540i,to je jediný a rozumný důvod proč koupit 530i (i když nevím no,automat je stejně lepší,ale respektuju tvé přání).
Hodně štěstí při hledání.
O nic jinýho tu přece nejde

Problém je jen ten manuál u 540i,to je jediný a rozumný důvod proč koupit 530i (i když nevím no,automat je stejně lepší,ale respektuju tvé přání).
Hodně štěstí při hledání.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 17.07.2012 00:00
Tompo píše:Vždycky mi plesá srdce radostí, když se najde někdo, kdo chce nějakou krásku BMW V8 zachránit:-). To hlavní nejspíš víš sám a to - shánět pouze manuál, automaty konkrétně u tohoto motoru měly velké tendence ke zkáze, byly na ten motor "slabé". Kdybys potřeboval něco poradit ohledně dovozu, ptej se...
...postupně jsem dospěl k tomu, že V8 člověk prostě musí někdy zkusit a tak bych to chtěl zrealizovat...a V8 už moc nejezdí a proto, jak sám píšeš, je potřeba občas nějakou zachránit...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 17.07.2012 00:00
Kail píše:Nemyslím si že by někdo někdy řekl že je 3.0 V8 "uplně na hovno" apod.,jde jen o to že to jezdí za prakticky stejný náklady jako 4.0 V8,tak proč si neužít víc zábavy za stejný peníze?
O nic jinýho tu přece nejde.
Problém je jen ten manuál u 540i,to je jediný a rozumný důvod proč koupit 530i (i když nevím no,automat je stejně lepší,ale respektuju tvé přání).
Hodně štěstí při hledání.
...samozřejmě bych bral i 4.0, ale důvody proč 3.0 již byly řečeny...
...jinak jsem zapřísáhlý "manuál", takže tady je situace jasná...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: úte 17.07.2012 00:00
..ano zvuk origo 3,0i V8 je hodně tlumený a moc se neprojevuje..to je fakt..ale je to prostě mašina....
..a jak psal kolega...samo 4.0 by byla lepší a je to fakt pravda o hodně víc muziky za stejný peníze..no jenže..cena a nedostupnost v manuálu..jako když tady jen tak přemýšlím tak si vzpomínám že jsem před koupí e38 měl nabrnklou jednu v manuálu...byla to sice taková social edition..ale měl jsem z ní strašně dobrý pocit té ryzí prostoty manuálu..a taky můžu potvrdit že jela jakoby svižněji...samozřejmě ten automat co jsem koupil potom fakčil bez sebemenších problémů a bylo to velice pohodlné cestování...zasvěcení ví...bohužel ale nadruhou stranu jsem zažil i několik přátel co měli to samé auto a po všelijakých projevech zkázy převodovky měli hlavu v dlaních a nikdo hnedky "vod pasu" nestřelil přesnou závadu co s tím je...pak nastali nekonečné návštěvy servisů a nakonec z toho bylo 50tyček v háji....tu u manuálu je to prostější...(klouže spojka-poznáš, rachotí spojkové ložisko- dáse poznat, v háji synchrony -taky poznáš...)
..a jak psal kolega...samo 4.0 by byla lepší a je to fakt pravda o hodně víc muziky za stejný peníze..no jenže..cena a nedostupnost v manuálu..jako když tady jen tak přemýšlím tak si vzpomínám že jsem před koupí e38 měl nabrnklou jednu v manuálu...byla to sice taková social edition..ale měl jsem z ní strašně dobrý pocit té ryzí prostoty manuálu..a taky můžu potvrdit že jela jakoby svižněji...samozřejmě ten automat co jsem koupil potom fakčil bez sebemenších problémů a bylo to velice pohodlné cestování...zasvěcení ví...bohužel ale nadruhou stranu jsem zažil i několik přátel co měli to samé auto a po všelijakých projevech zkázy převodovky měli hlavu v dlaních a nikdo hnedky "vod pasu" nestřelil přesnou závadu co s tím je...pak nastali nekonečné návštěvy servisů a nakonec z toho bylo 50tyček v háji....tu u manuálu je to prostější...(klouže spojka-poznáš, rachotí spojkové ložisko- dáse poznat, v háji synchrony -taky poznáš...)
