Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e61 550i
Ahoj. Prosím tě proč se hodí na plyn spíš 545i než 550i? Dííky.SEMRY píše:Motor je asi to nejlepš co se u BMW dalo v tu dobu koupit, poslední normální atmosferické V8 se skvělým zvukem a rozumnou spotřebou (11,5l). S plynem je to asi ale potíž na to se hodí lépe 545i. Víc nevím, třeba se už něco změnilo.
tak plyn bych urcite dal misto rezervy a kolo bych vyhodil a koupil ten sprej , mozna kdyz bych jel za caru tak bych ho dal do kufru . Uvazuji prave mezi 535d a 550i ,laka me hodne ta 550i ale v te jsem nejel tak nevim jak se to bude chovat .Kazdopadne by do toho ten plyn musel jit a kdyz by to bylo uspornejsi nez ta 535d tak bych ji vzal . Mimochodem za kolik jezdis s tou 535d?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2944
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2105
mrknete se do 7er sekce, myslím že to tam zrovna teď někde řešili... ale co si vzpomínám že je problém spíš s 60i ... už nevím..Whizour píše:Ahoj. Prosím tě proč se hodí na plyn spíš 545i než 550i? Dííky.SEMRY píše:Motor je asi to nejlepš co se u BMW dalo v tu dobu koupit, poslední normální atmosferické V8 se skvělým zvukem a rozumnou spotřebou (11,5l). S plynem je to asi ale potíž na to se hodí lépe 545i. Víc nevím, třeba se už něco změnilo.
hele jezdím kolem 10 na 100 ale to je průměrná a 85% je město. Jinak venek do 9, dálníce 9.5 ale fůrt 200barnys píše:tak plyn bych urcite dal misto rezervy a kolo bych vyhodil a koupil ten sprej , mozna kdyz bych jel za caru tak bych ho dal do kufru . Uvazuji prave mezi 535d a 550i ,laka me hodne ta 550i ale v te jsem nejel tak nevim jak se to bude chovat .Kazdopadne by do toho ten plyn musel jit a kdyz by to bylo uspornejsi nez ta 535d tak bych ji vzal . Mimochodem za kolik jezdis s tou 535d?


počítej tak 20 000 euro. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ljwvwufzhoxz pokud teda nechceš holátko. Já teda bmw bez m-paketu nikdy, koor u E60/1 to je děs běz.code píše:Za kolik se dá sehnat v normálním (ne TOP) stavu 545 nebo 550?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon 18.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha / Pelhřimovsko /// E30 325iC /// E60 550i
- Klubové ID: 2429
- Kontaktovat uživatele:
Jistěže do rezrevy, nebo chceš sebou vozit 18,19,20 palců kolo? Dojezdové rezervy nemaj smysl, jsou beztak k ničemu. 50tka má ventily údajně chlazený benzínem, proto se musí k plynu vstřikovat i benzín. Tohle u 545i odpadá, pokud se člověk nemlátí vyloženě po městě, tak to LPG ani nemusí mít, není to rozežraný, kupovat v dnešní době naftu je IMHO naprostá utopie, nevidím v tom vůbec žádnou výhodu a v E60 už vůbec ne. Jinak j V8 není co dodat a 367 koní mluví za vše.barnys píše:tak plyn bych urcite dal misto rezervy a kolo bych vyhodil a koupil ten sprej , mozna kdyz bych jel za caru tak bych ho dal do kufru . Uvazuji prave mezi 535d a 550i ,laka me hodne ta 550i ale v te jsem nejel tak nevim jak se to bude chovat .Kazdopadne by do toho ten plyn musel jit a kdyz by to bylo uspornejsi nez ta 535d tak bych ji vzal . Mimochodem za kolik jezdis s tou 535d?
Mam E60 FL 550i. Spotrebu mam 11.4l/100km pri mixu tak 25% mesto a 75% mimo. S hodne lehkou nohou lze za 10.5l.
Ja ji kupoval dost draho, protoze jsem chtel ruzny ptakoviny a BMW premium selection (tj. 1 rok zaruky). Nejlevnejsi co jsem videl po-FL byly tak za 22t. euro s DPH. Lepsi kousky se zarukou tak 25-30.
Mimochodem po-FL verze 550ky ma psanou nizsi oficialni spotrebu. Nevim jestli tam je nejaka uprava nebo jen zmena na papire.
Plyn nemam a ani neplanuji. Nechci sahat na ten nadhernej motor...
Ja ji kupoval dost draho, protoze jsem chtel ruzny ptakoviny a BMW premium selection (tj. 1 rok zaruky). Nejlevnejsi co jsem videl po-FL byly tak za 22t. euro s DPH. Lepsi kousky se zarukou tak 25-30.
Mimochodem po-FL verze 550ky ma psanou nizsi oficialni spotrebu. Nevim jestli tam je nejaka uprava nebo jen zmena na papire.
Plyn nemam a ani neplanuji. Nechci sahat na ten nadhernej motor...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Co se týče přímého vstřiku, mám takovej pocit že v Nizozemsku se použivá přímej vstřik tekutého LPG (viděl jsem pár aut tady v čechách), není to potom varianta pro přimovstřikový motory?SEMRY píše:Tak hlásím že do 550i se plyn montovat dá, přímej vstřik nemá. Čekáme až padne 100 000km pak to asi uděláme také.
http://auto.bazos.cz/inzerat/16228539/B ... packet.php
Dávám to sem jen proto, že tam má namontované LPG
Dávám to sem jen proto, že tam má namontované LPG

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Vstřik kapalné fáze LPG se používá i v ČR, domontovává to např. Subaru do nových aut. Je to vstřik kapalné fáze, ale stále je to nepřímý vstřik, tedy do sacího traktu před sací ventil a ne přímo do válce.Jendix píše:Co se týče přímého vstřiku, mám takovej pocit že v Nizozemsku se použivá přímej vstřik tekutého LPG (viděl jsem pár aut tady v čechách), není to potom varianta pro přimovstřikový motory?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition