Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 povolené kolo na klice
já to dělal normálně ze shora. Shodíš plast od motoru, povolíš ten nosník nebo co to ve předu jak se tam zacvakává kapota a pak odpojíš a vytáhneš vrtuly od chladiče, shodíš řemeny a povolíš ty 4 torxy, ale bude se ti to trochu protáčet, ale trhem se to při trochu zručnosti dá povolit v pohodě. Jen jsem měl krásně ostrouhané ruce od chladiče 
jenom se mrkni jak tam jsou řemeny ať víš jak je pak dát zpátky je to tam docela zamotané .. jsem si to načtrl na papírek
p.s. ale zespoda pokud máš možnost heveru tak je to méně pracné a lépe k tomu můžeš ...

jenom se mrkni jak tam jsou řemeny ať víš jak je pak dát zpátky je to tam docela zamotané .. jsem si to načtrl na papírek

p.s. ale zespoda pokud máš možnost heveru tak je to méně pracné a lépe k tomu můžeš ...
Tak řemenice vyměněna, vyměnil jsem řemeny ( oba ) , ale nevyměnil jsem kladku a to bude ten problem. Auto po natočení vibruje od motoru, zespodu od řemenice se na volnoběh pořádně rozkmitá řemen. při zvednutí otáček nad 1000 je to OK. a po zahřátí to taky přestává. Předpokládám že se napínací kladka mění i když není vychozená, pokud se mění řemenice?
Lepší je měnit, ale ještě se zeptám. Dával jsem tam řemenici prý na benzín a ta nebyla nalisovaná v gumě a dělala mi to samé. Poté jsem tam dal nalisovanou v gumě fFEBI a uklidnilo se to.MUF_IV píše:Tak řemenice vyměněna, vyměnil jsem řemeny ( oba ) , ale nevyměnil jsem kladku a to bude ten problem. Auto po natočení vibruje od motoru, zespodu od řemenice se na volnoběh pořádně rozkmitá řemen. při zvednutí otáček nad 1000 je to OK. a po zahřátí to taky přestává. Předpokládám že se napínací kladka mění i když není vychozená, pokud se mění řemenice?
Jakou jsi tam dal nakonec řemenici ?
Tak já tam vyzkoušel nějakou španělskou = katastrofa, potom jsem testnul FEBI, docela OK, ale pro jistotu jsem koupil origoš v BMW , cena sice vyšší, ale přede jak kotě.
spíše mě mrzí že jsem s tou první musel i když vibrovala za studena najet za celej den cca 100km, neměl jsem k dispozici jiné auto a jak jsem ji sundal tak bylo vidět že se asi jemně chtlo gufero na klice... Před sundáním původní naporosto čisté a po 100km s neorigo na něm zůstaly kapky oleje...Snad to nepoteče...
spíše mě mrzí že jsem s tou první musel i když vibrovala za studena najet za celej den cca 100km, neměl jsem k dispozici jiné auto a jak jsem ji sundal tak bylo vidět že se asi jemně chtlo gufero na klice... Před sundáním původní naporosto čisté a po 100km s neorigo na něm zůstaly kapky oleje...Snad to nepoteče...
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Ahoj,nechci zakládat nové téma tak oživím tohle téma.Včera mě potkalo to samý co už mnohé z nás,a to že se mi protočila řemenice na klice,nic nenormálního.Dnes jsem vše shodil,rozvod řemenem radši namaloval protože je to pořádná hadice
.Z povolení řemenice jsem měl celkem strach,ale šlo to dobře.Jediný nad čím přemýšlím je jak se normálně sundavá/nandavá krátký řemen od klimakompresoru,to se musí povolit a celý vysunout nebo jak??U starý a hlavně zlatý E39 tam byla normal napínací kladka,tady není nic.
A další věc na kterou bych se chtěl zeptat je to jak jste novou řemenici dotahovali aby to byla fakt jistota že se nepovolí apod.Podobný postup jako při povolování tzn.dotáhnout rukou a pak párkrát třeba klepnout kladivem nebo jste to někde aretovali apod.
Díky za info...



Díky za info...

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Mě čeká výměna zítra, mám řemenici a oba řemeny. K těm kladkám, dohromady je to ze 6 kusů. Kladka klimakompresoru + napínák zezadu. Další sólo kladka pod altíkem, a pak jsou uprostřed 2 kladky a u jedný je napínák zezadu. Měli by se vyměnit i ty napínáky co jsou zezadu, nebo stačí vyměnit ty kladky po kterých jezdí řemeny. Dík.
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
já to dělal cca 14dní zpět.Pokud napínáky fumgují tak jak mají a dostatečně napnou řemen není si myslím potřeba měnit.Jinak kladka na altíku je dle výbavy vozu,tuším když máš aktivní řízení tak tam je,já ji tam nemám.Jinak mě zajímá co že to máš za motorizaci že máš napínací kladku u klimakompresoru



E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket