Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
kterou 5er do 50 tisic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon 25.06.2012 00:00
Zdravim,
jsem tady novy a uz mi jde z vybirani hlava kolem. Hledam asi 5 kombi (zejmena e34, ale ani novejsi e 39 neni k zahozeni).
Chci ji na road trip do Ruska a zpět, pak na normalni jezdeni.
Rikam si ze asi jedine benzin (at se to tolik nekazi super českou naftou) a manual, zase aby se tolik nekazil.
Puvodne jsem chtel e39, ale tady na foru rikate ze e34 je spolehlivejsi. Ale zase je starsi, tak prave nevim.
Pak me prekvapuje ze ty ceny jsou tak blizko. jde mi o to, jeslti ma vubec smysl zvazovat rok vyroby (a to jestli uz je videt rez nebo ne), anebo je to vsechno jedno, pac uz to je stejne hodne stary.
Pak taky nechapu ze jsou nektere za 20 a jine za 40 a pritom vypadaji skoro stejne.
Videl jsem tady nejake nabidky na e34 540 za cca 65tis, a pak jeste nekdo nabizi v perfektinim stavu e34 535 za 35.
Ale to je taky muj dotaz. Jak moc se lisi spotreba 520, 525, 535, 540 a zaroven kvality tech motoru. Neboli pokud je nektery vyrazne spolehlivejsi, tak asi radeji vic cepuju benzinu nez nahradnich dilu.
Posledni dotaz. Nivo - u e34 to bylo jeste nejake spolehlivejsi ne na vzduchovych vacich ? Ale vidim dost (vetsinu) kombiku se sedlym zadkem. Jak je toto nachylne na poruchy.
Dekuju za kazde rady, ktere mi tady nekdo da. Bylo by to moje prvni bmw, a chci, abych na nej mohl vzdy myslet v odbre.
Tom
jsem tady novy a uz mi jde z vybirani hlava kolem. Hledam asi 5 kombi (zejmena e34, ale ani novejsi e 39 neni k zahozeni).
Chci ji na road trip do Ruska a zpět, pak na normalni jezdeni.
Rikam si ze asi jedine benzin (at se to tolik nekazi super českou naftou) a manual, zase aby se tolik nekazil.
Puvodne jsem chtel e39, ale tady na foru rikate ze e34 je spolehlivejsi. Ale zase je starsi, tak prave nevim.
Pak me prekvapuje ze ty ceny jsou tak blizko. jde mi o to, jeslti ma vubec smysl zvazovat rok vyroby (a to jestli uz je videt rez nebo ne), anebo je to vsechno jedno, pac uz to je stejne hodne stary.
Pak taky nechapu ze jsou nektere za 20 a jine za 40 a pritom vypadaji skoro stejne.
Videl jsem tady nejake nabidky na e34 540 za cca 65tis, a pak jeste nekdo nabizi v perfektinim stavu e34 535 za 35.
Ale to je taky muj dotaz. Jak moc se lisi spotreba 520, 525, 535, 540 a zaroven kvality tech motoru. Neboli pokud je nektery vyrazne spolehlivejsi, tak asi radeji vic cepuju benzinu nez nahradnich dilu.
Posledni dotaz. Nivo - u e34 to bylo jeste nejake spolehlivejsi ne na vzduchovych vacich ? Ale vidim dost (vetsinu) kombiku se sedlym zadkem. Jak je toto nachylne na poruchy.
Dekuju za kazde rady, ktere mi tady nekdo da. Bylo by to moje prvni bmw, a chci, abych na nej mohl vzdy myslet v odbre.
Tom
Vyjádřim se jenom k pár věcem.
-Raději bych koupil nadprůměrnou E34 než podprůměrnou E39 (ale zase je 39 bezpečnější)
Nebal bych se automatu. Automat se nekazí, kazí ho špatná údržba a zacházení. Takže aspekt spolehlivosti bych vynechal. U manuálu máš zase spojku a jiný věci. Spíš vyber podle toho jestli chceš jezdit s tim nebo s tim.
Rok výroby a nájezd neřeš. Aktuální stav a zacházení předchozího majitele. je podstatnější.
R6 i V8 v BMW patří mezi ty nejspolehlivější agregáty vůbec. Na V8 je víc věcí: svíček, vstřiků, výfuků, takže větší šance, že do nečeho budeš muset investovat. Do E34 bych bral 525 at už s Vanosem nebo bez. V8 beru spíš jako punc exkluzivity, než reálnej přínos, ta 525 pojede taky dost dobře.
A...podobnejch témat už pár bude;)
-Raději bych koupil nadprůměrnou E34 než podprůměrnou E39 (ale zase je 39 bezpečnější)
Nebal bych se automatu. Automat se nekazí, kazí ho špatná údržba a zacházení. Takže aspekt spolehlivosti bych vynechal. U manuálu máš zase spojku a jiný věci. Spíš vyber podle toho jestli chceš jezdit s tim nebo s tim.
Rok výroby a nájezd neřeš. Aktuální stav a zacházení předchozího majitele. je podstatnější.
R6 i V8 v BMW patří mezi ty nejspolehlivější agregáty vůbec. Na V8 je víc věcí: svíček, vstřiků, výfuků, takže větší šance, že do nečeho budeš muset investovat. Do E34 bych bral 525 at už s Vanosem nebo bez. V8 beru spíš jako punc exkluzivity, než reálnej přínos, ta 525 pojede taky dost dobře.
A...podobnejch témat už pár bude;)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
- Klubové ID: 2455
Hele nevím jak E34,ale já mám E39-kup za pár kaček,ale aby byla spolehlivá a dobře jezdila tak spolkla nějakých 40 tisíc ani jsem nemrkl! Doporučuji ti,pokud jsi v tak nízké cenové a chceš auto na tak dlouhodou cestu, tak se na to raději vykašli. Nesmíš se nechat inspirovat Top Gearem, kde koupí šunku za pár kaček a pak ti ukážou že s tím ujedou 1600km skoro bez problému(mají za sebou lidi s prachama a ty auta opravují a látají) za 50 000 kč se bojím říct nějaké auto,které by bylo bezpečné, relativně spolehlivé a za pár kaček připravené na tak dlouhou cestu. A kdyby jsi trval na BMW tak bych se možná kouknul po nějaké E36-spíš bys možná něco našel než nějakou 5ku. Jinak hodně štěstí pokud vyrazíš a když pak poreferuješ,jaká byla cesta,tak budu jen rád (pokud tě v rusku nezavřou,nezastřelí nebo něco podobného...)
Tak ono by bylo hodně z čeho vybírat...kupříkladu Mondeo MK2. Auta za 20-40k, obojí extrémy. a najezdí to mrtě kilometrů, kor když to bude s V6. Ale tu E34 za 50, fakt nevidim jako problém...spíš najít nějakou nad 50 je problém...pokud to není vyloženě voňafka...a takovou tahat do ruska je zase nesmysl...
Jsem musel pořád přemýšlet nad tím,auto za 50 a aby se s tím dalo ujet dálky, hele našel jsem, ale ne BMW. Zkus hodit oko, třeba ti to k něčemu bude.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/merce ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/merce ... oFrom=list
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
mám E34 a loni jsem jel 3180km po celé evropě bez problému. Ano musel jsem dolévat olej a destilku ale to beru jako udržbu a spotřebák po cestě ...
Auto je 93rok a zítra pojedu dalších 2000km k moři . Mám najeto skoro 400tisic auto 525i 24v a motor bych řekl ideální ...táhne pěkně a ikdyž máš 4lidi a tašky nemusíš se bát že by nebyla síla.
Kosmeticky auto není nic moc ale E34 v benzínu pokud má aspon základní udržbu je držák na dalších 20let ...prostě to jsou super auta ne jak dneska plné elektroniky a furt se jen SE.OU kde komu.
Takže za mě klidně si kup E34 v pěkném stavu benzína třeba s LPG a udělej udržbu a investuj do základních položek a nemusíš se bát jezdite kdekoliv po evropě ... jinak pokud jezdíš hodně asi bych šel už do 7er to je jachta na dálnice

Auto je 93rok a zítra pojedu dalších 2000km k moři . Mám najeto skoro 400tisic auto 525i 24v a motor bych řekl ideální ...táhne pěkně a ikdyž máš 4lidi a tašky nemusíš se bát že by nebyla síla.
Kosmeticky auto není nic moc ale E34 v benzínu pokud má aspon základní udržbu je držák na dalších 20let ...prostě to jsou super auta ne jak dneska plné elektroniky a furt se jen SE.OU kde komu.
Takže za mě klidně si kup E34 v pěkném stavu benzína třeba s LPG a udělej udržbu a investuj do základních položek a nemusíš se bát jezdite kdekoliv po evropě ... jinak pokud jezdíš hodně asi bych šel už do 7er to je jachta na dálnice

