Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

co dozadu za kotouče a destičky a jak složitá je výměna?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
palkos10
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 25.01.2011 01:00

#1 Příspěvek od palkos10 »

prosím o rady, svítí mi "bremsbelag" a nevím co mám hledat za kotouče vůbec. Vepředu jsem teď dával Bremba a destičky textary, ale s zadkem to bude trošku složitější si myslím, ohledně ruční brzdy atd...díky moc
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#2 Příspěvek od Dan td »

Dost tomu pomůžeš, když napíšeš, o jaké se jedná auto :roll:
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
palkos10
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 25.01.2011 01:00

#3 Příspěvek od palkos10 »

omlouvám se, zapomněl jsem :) E39, 525D r.v.2000
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#4 Příspěvek od Raadii »

Při trochu lepšim nářadí než jsou kombinačky a kladivo to neni nijak složitá práce. Osobně mam TRW a brzdí suprově, jen brzdí líp když se trochu zahřejou. Destičky mam taky TRW a skoro nešpiní...
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#5 Příspěvek od Pavel_Franta »

... zrovna si říkám, že typ co sahá po kvalitě jako brembo, tak bud chce pro svoje auto vážně to nejlepší i přes to že potenciál bremba jen těžko na 525d potřebuje....

ale druhak je ještě kutil TIM, a na předku nešetřil, ale zadek je ochotnej si kuchat sám a neví ani čim...

vzhledem k tomu že jsme na tom evidetně se znalostmi úplně stejně, tak obdivuji tvůj zápal pro věc... možná bych ale odbornou práci nechal na odborníkách... oni za to chtějí 600 kč za práci... a ty pak nemusíš 5000 km řešit proč ti furt sakra pískají brzdy... (vlastní zkušenosti :D )
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#6 Příspěvek od Raadii »

Nevim sice koho se ptáš na brzdy za 30, ale pomalu a jistě mě začínáš hrozně srát. Když k otázce nemáš co říct, tak si hleď svýho a nezasírej to tady. Jestli mluvíš o TRW brzdách, tak nevim o jakejch 30k mluvíš, já jsem dal za komplet předek i zadek, kotouče, destičky a pakny na ručku 4300kč.
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#7 Příspěvek od Pavel_Franta »

to co s tebou moje příspěvky dělají mě pramálo zajímá :D

a druhak... psal že na předku dělal bremba... takže jestli máš pocit že se dělají za stejnou cenu jako tvoje soušky, tak doufám že tě budu srát víc a víc :D
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#8 Příspěvek od Pavel_Franta »

a abych to doplnil, tak mám předek i zadek AT, celková cena 12.000 kč.

... asi by to chtěla nějak okořenit... noooo brzdííí toooo... nepráší to na disky... takže asi dobrý... :D
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#9 Příspěvek od Raadii »

Kotouče Brembo na předek se daj pořídit za podobnou cenu jako moje soušky TRW... Jinak výměna zadku je stejně jednoduchá jako předek jestli jsi ho dělal sám. Jestli budeš dělat i tu ručku, tak tam je jen chvilka sraní se seřízením a s nandáním novejch paken, ale jestli jsi ty ani předchozí majitel nezatahoval ručku zajízdy, tak bys je sjetý mít neměl a výměna samotnýho kotouče je pak otázka chvíle.
Laco19
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: sob 05.05.2012 00:00
Bydliště: Košice

#10 Příspěvek od Laco19 »

Kotuce som teraz kupil BOSCH, zaujali ma povrchovou upravou a z DE bola aj dobra cena. TRW sa predavaju (aspon tie co som mal) navazelinovane bez povrchovej upravy a u ostatnych znaciek sa tiez neuvadza ziadne lakovanie - vyzera to otrasne ked cez elektrony vidno hrdzavy disk.
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od aDAm_2 »

tak ono je snad jedno jestli máš na povrchu lak a nebo nějakou mastnotu kterou musíš sundat. výsledek bude ten že pro pár probrždění budeš mít tu povrchovku dole a kotouč bude holy a reznout vesele dál.
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#12 Příspěvek od Raadii »

aDAm píše:tak ono je snad jedno jestli máš na povrchu lak a nebo nějakou mastnotu kterou musíš sundat. výsledek bude ten že pro pár probrždění budeš mít tu povrchovku dole a kotouč bude holy a reznout vesele dál.
Asi tak.... Jedině v případě, že by ty kotouče byly nastříkaný nějakou vypalovací barvou na brzdy už z výroby. A to si dokáže každej udělat doma před výměnou.
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

#13 Příspěvek od matik »

Pavel_Franta :roll:
Asi tě nenapadlo že i brembo dělá "běžné" kotouče :wink:..
Nebo mi snad chceš říct že 2ka za kotouč je darda ? :D
http://www.autojazz.cz/09.6841.11?CategoryID=3713277
Odpovědět