Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Kde za "dobre" koupit vsrik
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
novej se nechá sehant kolem 250€, např. na ebay.. ale někdo mi tvrdil že když se dá jenom jeden novej není to dobře.. když už měnit jeden, tak prý lepší za starší.. ty se pohybujou kolem 2500kč..rooc píše:Panove poradite mi kde za dobry peniz koupit vstrik na 3.0d je to ta 170 kw verze
u staršího bych si dal opravdu velkej pozor od koho vstřik je..
-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3240
- Kontaktovat uživatele:
2 Jendix: toje hlúposť, normálne sa tam dáva nový vstrekovač, akurát sa to nemá robiť v stodole... Teda v stodole sa to môže vymeniť, ale hce to potom pripojiť na diag (DIS), spárovať s motor manažmentom nový vstrekovač (prvých 6 čísiel zo vstrekovača u EU3 a prvých 7 čísiel u EU4), a spustiť naladenie vstrekovačov.
d(- -)b
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
mě to upřímě přijde taky trochu přitažený za vlasy, ale tohle mi řikal můj automechanik.. že prej se pak ten novej vstřik snaží dohnat nedostatečný výkon ostatních vstřiků..SlimShady píše:2 Jendix: toje hlúposť, normálne sa tam dáva nový vstrekovač, akurát sa to nemá robiť v stodole... Teda v stodole sa to môže vymeniť, ale hce to potom pripojiť na diag (DIS), spárovať s motor manažmentom nový vstrekovač (prvých 6 čísiel zo vstrekovača u EU3 a prvých 7 čísiel u EU4), a spustiť naladenie vstrekovačov.
upřímě řečeno nejsem žádnej velkej specialista přes vstřiky.. takže nemůžu sám posoudit, co je blbost a co pravda.. docela by mě to ale zajímalo, pokud tady někdo ví něco víc.. rád si počtu..

mě právě měnil jeden vstřik, kterej už byl za studena malinko slyšet.. nebylo to nic hroznýho.. ale když už tam auto měl.. vyměnil se vstřik za jinej jetej..
No, ono je to ještě trochu jinak, po repasi ten kód na vstřikovači neplatí a na zkušební stolici si musí vygenerovat novej IMA kód.SlimShady píše:2 Jendix: toje hlúposť, normálne sa tam dáva nový vstrekovač, akurát sa to nemá robiť v stodole... Teda v stodole sa to môže vymeniť, ale hce to potom pripojiť na diag (DIS), spárovať s motor manažmentom nový vstrekovač (prvých 6 čísiel zo vstrekovača u EU3 a prvých 7 čísiel u EU4), a spustiť naladenie vstrekovačov.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Vzhledem k tomu, že většinou jenom protejkají vršky, tak bych dobrou diagnostiku a repasi nezatracoval. Vyjde to na třetinu
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3240
- Kontaktovat uživatele:
Nene, to som nemal v úmysleVlasta píše:Vzhledem k tomu, že většinou jenom protejkají vršky, tak bych dobrou diagnostiku a repasi nezatracoval. Vyjde to na třetinu


d(- -)b
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
repas robi Bosch. Klasika.
Pozor, existuju rozne podomove firmy ktore sa tvaria ze vedia robit repasy vstrekovacov, ale velke bacha na nich. Nemaju nato vybavenie ani zdaleka. Na testy pouzivaju rozne cinske napodobeniny pristrojov.
Takze ak vstret, tak kupit priamo od boschu exchange (stary sa vrati). A od nich je to cislo odchylky vygenerovane ako ma byt presne. Ja som daval na test na stolicu 6 vstrekov a jeden sme dali novy a masina vygenerovala rovnaky kod ako tam bol predtym (myslim na tom novom vstreku). Ostatne vstreky boli tak v pici, ze na nich nevedela vygenerovat absolutne ziadny kod a vsetky sa museli menit za nove. Robilo sa to na masine BOSCH EPS 815.
Tuto odchylku v podobne ciselneho kodu je treba zadat do DDE jednotky prostrednictvom diagnostiky.
Co sa tyka dotahovania sa valcov, je to pravda. Valec ktory vykonava menej prace, tak mu DDE pridava viac paliva prostrednictvom riadenia vstreku (do plusu) a ktory valec vykonava pracu lepsie, tam sa mu palivo ubera. Klasika...... Tie korekcne hodnoty maju samozrejme svoje hranice. Ale mozu suvisiet nie len so stavom vstrekov, ale aj napriklad so stavom kompresie v jednotlivych valcoch. Ak je na niektorom mensia kompresia, vykonava mensiu pracu a DDE mu nadeli viac paliva......
Inac o tych vstrekoch viem svoje. Kvoli nim mi klakol cely motor (530d 160kW EU3). Vsetky korekcie boli v poriadku a motor tahal ako blazon... vsetko bez problemov..... No nikto nevedel ze niektory zo vstrekov zalieval a cural palivo na piest...... Az zrazu bum-prask......... Prepaleny piest.... husty dym, horenie v motore, popol v olejovej vani....... Vymena motora, turba, vsetkych vstrekov a dalsich milion veci okolo toho. Suma 6000eur a cca 3 mesiace bez auta....
Diesel uz nie
((
Momentalne V8 benzin..
Pozor, existuju rozne podomove firmy ktore sa tvaria ze vedia robit repasy vstrekovacov, ale velke bacha na nich. Nemaju nato vybavenie ani zdaleka. Na testy pouzivaju rozne cinske napodobeniny pristrojov.
Takze ak vstret, tak kupit priamo od boschu exchange (stary sa vrati). A od nich je to cislo odchylky vygenerovane ako ma byt presne. Ja som daval na test na stolicu 6 vstrekov a jeden sme dali novy a masina vygenerovala rovnaky kod ako tam bol predtym (myslim na tom novom vstreku). Ostatne vstreky boli tak v pici, ze na nich nevedela vygenerovat absolutne ziadny kod a vsetky sa museli menit za nove. Robilo sa to na masine BOSCH EPS 815.
Tuto odchylku v podobne ciselneho kodu je treba zadat do DDE jednotky prostrednictvom diagnostiky.
Co sa tyka dotahovania sa valcov, je to pravda. Valec ktory vykonava menej prace, tak mu DDE pridava viac paliva prostrednictvom riadenia vstreku (do plusu) a ktory valec vykonava pracu lepsie, tam sa mu palivo ubera. Klasika...... Tie korekcne hodnoty maju samozrejme svoje hranice. Ale mozu suvisiet nie len so stavom vstrekov, ale aj napriklad so stavom kompresie v jednotlivych valcoch. Ak je na niektorom mensia kompresia, vykonava mensiu pracu a DDE mu nadeli viac paliva......
Inac o tych vstrekoch viem svoje. Kvoli nim mi klakol cely motor (530d 160kW EU3). Vsetky korekcie boli v poriadku a motor tahal ako blazon... vsetko bez problemov..... No nikto nevedel ze niektory zo vstrekov zalieval a cural palivo na piest...... Az zrazu bum-prask......... Prepaleny piest.... husty dym, horenie v motore, popol v olejovej vani....... Vymena motora, turba, vsetkych vstrekov a dalsich milion veci okolo toho. Suma 6000eur a cca 3 mesiace bez auta....
Diesel uz nie

Momentalne V8 benzin..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
No, to je hodně nemilé, nedalo se to odhalit nějak předem, muselo to přece přinejmenším malinko pokuřovat ne? Jinak vyplatí se něco takovýho potom vůbec opravovat?airbone píše: Inac o tych vstrekoch viem svoje. Kvoli nim mi klakol cely motor (530d 160kW EU3). Vsetky korekcie boli v poriadku a motor tahal ako blazon... vsetko bez problemov..... No nikto nevedel ze niektory zo vstrekov zalieval a cural palivo na piest...... Az zrazu bum-prask......... Prepaleny piest.... husty dym, horenie v motore, popol v olejovej vani....... Vymena motora, turba, vsetkych vstrekov a dalsich milion veci okolo toho. Suma 6000eur a cca 3 mesiace bez auta....
Diesel uz nie((
Momentalne V8 benzin..
Jinak nafta je nafta.. Pro mě osobně je s ní přijemnější svezení, ale je fakt, že když potom přijde něco takovýho, moc příjemný to není. Je taky otázka, jak často se něco takovýho stane.
Podle mého jediná věc, jak se dá zjistit vstřik co blbě práší je ta, vytáhnout je všechny a dat na stolicu a vyzkoušet jak rozprašují.Jendix píše:No, to je hodně nemilé, nedalo se to odhalit nějak předem, muselo to přece přinejmenším malinko pokuřovat ne? Jinak vyplatí se něco takovýho potom vůbec opravovat?airbone píše: Inac o tych vstrekoch viem svoje. Kvoli nim mi klakol cely motor (530d 160kW EU3). Vsetky korekcie boli v poriadku a motor tahal ako blazon... vsetko bez problemov..... No nikto nevedel ze niektory zo vstrekov zalieval a cural palivo na piest...... Az zrazu bum-prask......... Prepaleny piest.... husty dym, horenie v motore, popol v olejovej vani....... Vymena motora, turba, vsetkych vstrekov a dalsich milion veci okolo toho. Suma 6000eur a cca 3 mesiace bez auta....
Diesel uz nie((
Momentalne V8 benzin..
Jinak nafta je nafta.. Pro mě osobně je s ní přijemnější svezení, ale je fakt, že když potom přijde něco takovýho, moc příjemný to není. Je taky otázka, jak často se něco takovýho stane.
Jinak díky airbornovi za hodně cenné informace, toot by se mělo někam hodit do separátního threadu aby si to každý mohl jednoduše nají a kdykoliv si přečíst, jak to vlastně všecko funguje

nidko tady taky nemluví o roku. Nicméně většinou je takové nějaké nepsané pravidlo (aspoň já sjem to tak pochopil), že by se vstřiky měly preventivně dávat na vyzkoušení a eventuelní čištění ultrazvukem každých 150t km vzhledem tomu, že tu jezdíme na naftu, na jakou jezdíme. Co na tom je nebo neni pravdy, tak o tom nechť si udělá závěr každý sám, nicméně jak už tu bylo kdesi řečeno, tak vytažení vstřiků je otázka chvilky a neni to nic náročného. Já osobně mít CR motor, tak to tak dělám už jenom pro vlastní klid v duši a i logicky mi to dává smysl 
