Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
rozdíl v 535i V8 (E39) a 540i V8 (E39)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 928
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
- Bydliště: Rakovník / Karviná
- Klubové ID: 1823
E39 znamená oproti E34 značný pokrok co se týče torzní tuhosti (kroucení karoserie v zatáčkách) a bezpečnosti a přitom pohotovostní hmotnost je jen cca o 10kg větší než E34. Je mnohem lépe odhlučněná, interiér a materiály v něm bych řekl dokonalé (v těch dobách se ještě nešetřilo na každém čudlíku), že E60 a bohužel ani F10 se tomu zatím nevyrovná. Jediná věc co může někomu vadit je menší úbytek pocitu z řízení oproti E34, tam byl člověk s tím autem vážně srostlý, přesně věděl, co které kolo dělá, cítil jak je motor s těmy koly spojený, nedokážu to popsat, prostě auto bylo prodloužené tělo řidiče. V E39 bych to přirovnal k pocitu "pán a sluha", auto udělá přesně to co chci, vím, že mě podrží a že se na něj můžu spolehnout a že zatáčku projede stejně skvěle jako E34. Díky parádnímu odhlučnění a o něco větší velikosti z toho ale není ten pocit "spojení", ale spíše pocit "bezpečí". Měl jsem E34, teď mám E39 a už bych neměnil. Jedině bych bral E34 jako "víkendovku", na srazy a jako budoucího veterána. V dnešní době kdy při cestě do práce potkáš minimálně dva magory co tě můžou kdykoliv sestřelit, jsem rád za každý kus vysokopevnostní oceli a airbagu v mém autě navíc a tady má E39 opravu nad E34 navrh.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 928
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
- Bydliště: Rakovník / Karviná
- Klubové ID: 1823
vždy je to o tom, jak se člověk o auto stará, já mám taky rok 99 a koroze nikde. Podvozek vydrží oproti E34 méně proto, že za A - je kompletně z hliníku kvůli zmenšení hmotnosti neodpružených hmot a celého auta a za B - protože je z hliníku tak na našich zkurvených silnicích trpí více, než masivní litina co je na E34524td píše:Mě se E39 osobně také líbí, ale je fakt, že jsem již také slyšel, že nevydrží tolik co E34, hlavně zadní náprava. Měl jsem nedávno zájem o jednu E39 540i 6g z Německa. Chvíli jsem si s němcem psal a nakonec jsem ho požádal o fotky lehce zrezlých míst jak tvrdil. Byl jsem dost udivený, že je auto totálně prohnilé a to naprosto všude. Byl to rok 99. Čekal bych, že antikorozní ochrana bude u E39 už trochu lepší než u předchozích modelů.
ja zde taky napisi svuj osobni nazor. Mam jiz pate bmw a byl jsem petkar a ted s poslednim autem je ze me trojkar. Vlastnim 33Oi E46. U tech petek jsem prechazel z E34 525TDS NA E34 530i V8 a pak na 535i V8 e39 - tu jsem tehda pritahl ze svajcu a jezdil sni a pak ji strelil kamaradovi - bylo to na kseft to auto - ale najezdil jsem snim par tisic a dodnes ho vidam. A mohu rict ze me to docela i bavilo sni jezdit. Ano neni to 540, ano je tezsi na predek tou V8 a nedosahuje paramatru te 540. ale neprislo mi to ani nijak marne. Docela jsem si sni uzil srandy a co me nejvice bralo byl ten zvuk kdyz se dostava do otacek, fakt lahoda. aby poradne jela, musi se dostat do otacek, v nizkejch je trochu lina. Kdyz se trochu s kamosem honime - s moji e46 330i tak pri zatahu v nizzsich otackach musim dat nohu z plynu, abych se mu nepodival do kufru, ale jak on zacne nabirat otacky, tak uz jede skoro stejne. Musi se holt tocit, ale jak jsem sni jezdil, pripadalo mi to jako hodne bezpecna jizda pri predjizdeni a dobrej pocit ze nemusis porad resit jestli to stihnes, proste kickdown a on slapal. Ja osobne bych se ji vubec nebal a vedel bych ze se stim autem da jezdit hodne v pohode. Jinak jsem mu ji strelil kdyz mela najeto cca 140 000, dneska ma neco kolem 220 000 a krom opravdu, ale opravdu jen beznych spotrebnich soucastek se vubec nic nemenilo, dokonce se jeste ani nedelala zadni naprava, myslim tim pretesnit silace apod. Je pravda ze jezdi vetsinou delsi trasy, ale taky vim ze s pravidelnosti jednou za cas, dostava peknej kour a vse v poho. Chtel jsem tim jenom rict, ze ac je to jen 535, tak to dokaze i tak jizdnimi vlastnostmi ukazat ze to neni zadne orezavatko. Jasne 540 je 540, ale tohle je mensi braska a vubec se nemusi za nic stydet...
tot moje postrehy, ale chapu ze i ta e34 dokaze zase sve. Sam bych si nechal tu e34 530i V8 jako veterana na vikendove jezdeni, ale neni misto v garazi a love taky netisknu, ale to auto pro me melo obrovsky charakter a samo o sobe bylo proste pan nekdo..
tot moje postrehy, ale chapu ze i ta e34 dokaze zase sve. Sam bych si nechal tu e34 530i V8 jako veterana na vikendove jezdeni, ale neni misto v garazi a love taky netisknu, ale to auto pro me melo obrovsky charakter a samo o sobe bylo proste pan nekdo..
Já si taky nemyslim, že je v 535i špatnej motor, ale pokud chce koupit e39 V8, tak bych se spíš díval po 540i. Provozní náklady totožné, ale svezení jiné. Já ani moc nechápu proč se vůbec 535i vyráběla, když ani mezi 530i a 540i zas takovej rozdíl výkonu neni, tak proč mít V8 blízký výkonem R6 530i, když je tu 540i? Ale samozřejmě je to (nepočítám M5) druhá nejsilnější motorizace po 540i, takže to musí jet dobře.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Mám pár týdnů E39 540ia, ale na místě tazatele bych si nehcal E34, už jenom kvůli tomu že E34 540i v manualu je poměrně nesehnatelný auto a pokud by tě to někdy mrzelo, žes tu výměnu provedl, tak už ji zpátky hned tak neseženeš. A k tý hmotnosti. Já mám za to, že ten rozdíl deseti kil jenom jenom v kastli. Celkově je E39 myslim těžší tak o metrák, možná metrák a půl. Ale rád se nechám opravit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
@ ada540i: No asi proto, že 3l R6 motor byl mnohem později než 1-ní 3,5 V8 bezvanos.
Za mně. Už jsem tu psal, že 3,5 jede opravdu o poznání hůře se stejnými náklady (vše ostatní na autě je stejný). U mně je to ještě dáno rozdílem ZF 5q Automat steptronic vs 6q manual. Nicméně jsem rád za kombinaci předFL=bezvanos V8 3,5l (235koní) a automatu=steptronic od ZF (5HP24). Je to auto na klid a dlouhý pohodlný cestování. Osobně bych znovu klidně skočil do 3,5l v super stavu než čekat na 4,4l. Pokud můžeš čekat, asi bych radil počkat na něco fakt pěknýho.
E34 o který píšete je zase úplně jiná kategorie.
Za mně. Už jsem tu psal, že 3,5 jede opravdu o poznání hůře se stejnými náklady (vše ostatní na autě je stejný). U mně je to ještě dáno rozdílem ZF 5q Automat steptronic vs 6q manual. Nicméně jsem rád za kombinaci předFL=bezvanos V8 3,5l (235koní) a automatu=steptronic od ZF (5HP24). Je to auto na klid a dlouhý pohodlný cestování. Osobně bych znovu klidně skočil do 3,5l v super stavu než čekat na 4,4l. Pokud můžeš čekat, asi bych radil počkat na něco fakt pěknýho.
E34 o který píšete je zase úplně jiná kategorie.
No dobře, chtěl jsem napsat, že nechápu smysl 535i Vanos. Podle mě měli ukončit výrobu, když přišel na trh R6 530i. Proto jsem taky psal to srovnání 530i vs 535i.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Jsem si vědom toho, že E34 540i 6q je celkem vzácný vůz, proto jsem si ho také před cca čtyřmi lety kupoval, ale musím říci že E39 v M-paketu se mi líbí a to tak že moc.Mishak píše:Mám pár týdnů E39 540ia, ale na místě tazatele bych si nehcal E34, už jenom kvůli tomu že E34 540i v manualu je poměrně nesehnatelný auto a pokud by tě to někdy mrzelo, žes tu výměnu provedl, tak už ji zpátky hned tak neseženeš. A k tý hmotnosti. Já mám za to, že ten rozdíl deseti kil jenom jenom v kastli. Celkově je E39 myslim těžší tak o metrák, možná metrák a půl. Ale rád se nechám opravit.

Čtyři roky jsem vlastnil e39 525tds rv96. Nedávno jsem koupil e39 540i 6q m-packet 06/2001 Edition Sport a od té doby se můj život změnil
Motorově jsem změnu čekal (jezdil jsem rok v Audi A8 4.2) ale nejvíc mě dostalo, jak můžou být dvě auta stejného modelu úplně odlišná. 540i je prostě něco jiného a ať si říká kdo chce co chce, manuál je u tohohle auta prostě bomba. Těžko bych ti tu popisoval svoje pocity, to se musí zažít. Nebo se zkus zeptat na něco konkrétního.

BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Ještě k tomu (ne)smyslu 535i. Smysl to určitě má minimálně z pohledu nabídky nových aut. Když ten motor už měli, tak proč ho nenabízet a zákazníky si to našlo. A další pohled: Ono mít rozdíl mezi dvouma motorizacema skoro jeden a půl litru je docela dost. U nových aut, kor v tomhle segmentu rozhodují při koupi i vcelku iracionální věci. Ve velkejch firmách jsou na nákupy vozů car policy směrnice, kde třeba (pro tenhle příklad) bude mít vyšší managment nárok na auto s objemem do 3,6l. A když si ten člověk vybírá nový auto, tak se rozhoduje i podle toho, co nejlepší může mít za danejch podmínek. A byť by chtěl třeba E39, tak by mohl mít jenom 530i, kdežto u mercedesu E s 3,6l, tak by BMW přišlo o zákazníka. U nás třeba teď všichni vybíraj auta podle toho, který ma největší výkon s normovanejma emisema do 120g...všechno ostatní jde stranou:)
Je pravda, že čím víc nabízených motorizací, tím líp. Beru to spíš z racionálního hlediska. Stejně jako jsem měl Audi A8 s motorem V8 4.2 a kamarád V8 3.7 

BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
tady mas fotky E39 po celni srazce v 100km/h, druhe auto byla opel corsa v te same rychlosti, nechtel bych jet v E34... ,,relativne"nic se mi nestalo...
http://punek.rajce.idnes.cz/Bluetooth/
a uzivatel annri prodava nadhernou E39 540i, akorat je kua tusim steptronic a ty chces manual. E34 je krasavec o tom zadna ale bezpecnost je hoodne dulezita. Ani to nemusi bejt tva chyba, proste ti nekdo vyjede do protismeru a ses v hajzlu... takze ted uz jen E65...
http://punek.rajce.idnes.cz/Bluetooth/
a uzivatel annri prodava nadhernou E39 540i, akorat je kua tusim steptronic a ty chces manual. E34 je krasavec o tom zadna ale bezpecnost je hoodne dulezita. Ani to nemusi bejt tva chyba, proste ti nekdo vyjede do protismeru a ses v hajzlu... takze ted uz jen E65...