Ahojte, stala se mi dnes strašná věc na e39 touring, nasednu do auta, nastartuji cekám do spadnutí ručičky zvýšeného volnoběhu za studena spadne, zařadím 'R' vycouvám, rozjedu se směrem ke stavebninám cca 1km
zastavím nechám vrčet na 'P' a jdu pro pitle s potěrem, jak se vracím k autu, cítím smrad spáleniny, a auto chcíplé ''panika'' otevřu kapotu, uškvařený konektor od ''map cooling'' termostatu a na liště se vstříkama- oboje jsem odpojil, - otočím klíčkem bc hláška: MOTORNOTPROGRAMM a GETRIEBENOTPROGRAMM - já infarktový stav - skusím nastartovat, s nouzákem jsem se dokuckal domů. no fuj- bojím se jestli se nespálila jednotka motoru a převodovky - stalo se to před půl hoďkou - jsem z toho rozhozený.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
problém E39 m62b44tu - závada elektroinstalace
díky moc za odpověď, napichl jsem to, chyb jak nohamatiz píše:Jednotky bys nemel tak lehce zlikvidovat, preci jsou jen chranene a vic nez palubni napeti se ti nikde dostat nemohlo. Byl bych vicemene v klidu. Muze tam byt ale nasekano spousta chyb kvuli cemuz ti to jede v nouzaku.
ale nejde se napíchnout na jednotku převodovky EGS -

Začlo to hořet od coolig map termostatu, zkrat nebo něco, den předtím jsem vše prostříkával kontoxem- snad to nebude tím - celých 24hodin jelo v pohodě, pak smrad a tohle