Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

problém E39 m62b44tu - závada elektroinstalace

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
sedmicee
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#1 Příspěvek od sedmicee »

Ahojte, stala se mi dnes strašná věc na e39 touring, nasednu do auta, nastartuji cekám do spadnutí ručičky zvýšeného volnoběhu za studena spadne, zařadím 'R' vycouvám, rozjedu se směrem ke stavebninám cca 1km
zastavím nechám vrčet na 'P' a jdu pro pitle s potěrem, jak se vracím k autu, cítím smrad spáleniny, a auto chcíplé ''panika'' otevřu kapotu, uškvařený konektor od ''map cooling'' termostatu a na liště se vstříkama- oboje jsem odpojil, - otočím klíčkem bc hláška: MOTORNOTPROGRAMM a GETRIEBENOTPROGRAMM - já infarktový stav - skusím nastartovat, s nouzákem jsem se dokuckal domů. no fuj- bojím se jestli se nespálila jednotka motoru a převodovky - stalo se to před půl hoďkou - jsem z toho rozhozený.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od matiz »

Jednotky bys nemel tak lehce zlikvidovat, preci jsou jen chranene a vic nez palubni napeti se ti nikde dostat nemohlo. Byl bych vicemene v klidu. Muze tam byt ale nasekano spousta chyb kvuli cemuz ti to jede v nouzaku.
sedmicee
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#3 Příspěvek od sedmicee »

matiz píše:Jednotky bys nemel tak lehce zlikvidovat, preci jsou jen chranene a vic nez palubni napeti se ti nikde dostat nemohlo. Byl bych vicemene v klidu. Muze tam byt ale nasekano spousta chyb kvuli cemuz ti to jede v nouzaku.
díky moc za odpověď, napichl jsem to, chyb jak noha
ale nejde se napíchnout na jednotku převodovky EGS - :( což šlo.
Začlo to hořet od coolig map termostatu, zkrat nebo něco, den předtím jsem vše prostříkával kontoxem- snad to nebude tím - celých 24hodin jelo v pohodě, pak smrad a tohle
Odpovědět