Mám e61 525d 130kw, u auta sem měnil spojku se setrvačníkem, při čemž bylo zjištěno že není zcela těsné plastové víko ventilů, vyměnilo se za nové. A protože při tom museli všechny vstřiky ven a mě se jeden podle zvuku v zimě za studena zdál načatý(podle diagnostiky to tak opravdu bylo , měl korekce kolem +3). Vstřik se vyměnil za jetý, auto má na volnoběh o poznání lepší zvuk, vyrovnanější.
Nyní ale k mému problému, čistě náhodou jsem zjistil, že zejména po dlouhé cestě, když vytočím motor např. na trojku k 3-3,5tis a pak uberu a nechám otáčky dobrzdit motorem až prakticky na volnoběžné (se zařčazenou rychlostí), ozve se v jednom z dvaceti případů podivné klepání (z přední části - od motoru). Klepání je náhodilé, někdy vstoupí při 2,5 tis, někdy při 1,5tis ot. (jak říkám pouze v jednom z 20 pokusů). Když při tom malinko drbnu do plynu, okamžitě ustane.
Moje doměnka je že jde o nedovírající vstřik, buď od nového vstřiku a nebo odešel jeden ze zbývajících pěti (a spíše bych to typoval ovládací solenoid, protože zvuk na volnoběh je opravdu vyrovanný)
Co jsem psal je pouze doměnka, nemám s tím žádné velké zkušenosti, proto uvítám každou radu a typ.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E61 525d 130kW - občasné klepání motoru při ubrání plynu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no podle mě na volnoběh jsou vstřiky ok, ale problém u nich bude při zátěži (aspon to se domnívám, že vstřik hapruje jen občas a to při zátěži)..coWon píše:ja som mal nieco velmi podobne na e39 530d 142kW
ale ani nie klepanie ale zatraslo mi s celym motorom az tak, ze sa zachvelo cele auto...
stavalo sa mi to vtedy ked som pridal a v zapäti som vyradil do neutralu.
ale to podla mna robil zotrvak.
skus si dat znova premerat vstreky na volnobehu.
setrvák je novej, a zvuky jdou navíc spíš od předu.. je to takové jemné klepání slyšitelné jen při vypnuté ventilaci a rádiu.. a jak řikám, jen jednou za čas..
z čeho mám strach, je že vstřik ukapává a bojim se aby to někde něco neposlalo do kytek.. např. nepropálilo píst a pod..