Zdravím všechny,
rád bych se zeptal zda Vás někoho něco napadne popříkladě jestli neřešíte někdo podobné věci a sice měnil jsem u své E39 530D 01 komplet zavěšení přední nápravy (malá, velká ramena, tyčky stabilizátoru, gumové domečky stabilizátoru, táhla řízení, horní uložení tlumičů), pružiny a tlumiče samotné mají nalítáno cca 20000km a to proč jsem to dělal je stále stejný pazvuk při přejetí nerovností vycházející jakoby od A sloupků vlevo u řidiče i na druhé straně u spolujezdce, vždy takové cvaknutí, jako by se tam cosi při propružení ťuklo s něčím. Nenapadá vás něco co by se ještě dalo vyzkoumat ? Může být problém s uložením pružiny v talíři nebo něco ? Řešil někdo ? Zvuk jde opravdu jakoby z místa horního uložení tlumičů, to je ale nové. Ještě jsem nedodal, že vše nové bylo Lemfoerder, Sachs. Díky za názory, občas se mi to stává i když jen projedu plný rejd tam i zpět, horní uložení to ale není
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 - přední náprava, zavěšení
Dělo se to před výměnou, kvůli těmto pazvukům jsem to všechno měnil a je to tu pořád, cca po roce si myslím, že se to i trochu zhoršilo respektive slyším to častěji než dřív, že by se tedy cosi opotřebovávalo ? Nevím už co bych vyměnil, další variantou je detailně rozebrat zavěšení, pořádně to zkontrolovat a zase namontovat zpět. Nějaký bordel v čemsi jsem vyloučil, to by nebylo slyšet z obou stran zavěšení, taky mě napadá jestli to opravdu nemůže být nějaká netěsnost v horním uložení, které tam nesedí. Původně mám výbavou M podvozek, tam snad byl i nějaký rozdíl právě taky v uložení, i když tlumiče mám teď standard Bilstein, musim kouknout do ETK.
Měnili jste někdo někdy tenhle díl (č.13)? http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... g_parts-2/
Jde o gumovou podložku uložení pružiny, jakýkoliv "starý" kus gumy může dělat peklo, kromě tohodle v zavěšení snad žádná jiná guma už není. To by mohlo teoreticky tvořit pazvuky
Navíc co jsem koukal v prodejních statistikách které mám k dispozici, jde o celkem prodejný díl, tudíž se sem tam asi mění, předpokládám že při výměně pružin.
Jde o gumovou podložku uložení pružiny, jakýkoliv "starý" kus gumy může dělat peklo, kromě tohodle v zavěšení snad žádná jiná guma už není. To by mohlo teoreticky tvořit pazvuky
