Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

kolik dostanu za tenhle vrak E39?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
pankac
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: čtv 19.04.2012 00:00
Bydliště: Landshut

#81 Příspěvek od pankac »

nebo ehmm lambo v provedeni traktor...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#82 Příspěvek od JaraX »

pankac píše:ty voe koukam co jsem rozpoutal... kucii nereste to! a podivejte tenhle vodkaz hele..hehe. ja dekuji tem nahore co me maj radi a hadat se E38 vs E39 je kokotina,jedine E65....


http://www.youtube.com/watch?v=db4dLPqO ... re=related


to máš pravdu, hadat se jestli je bezpečnejší e38 nebo E39 je kokotina, ono je to jasny.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#83 Příspěvek od Filozof »

JaraX píše:
pankac píše:ty voe koukam co jsem rozpoutal... kucii nereste to! a podivejte tenhle vodkaz hele..hehe. ja dekuji tem nahore co me maj radi a hadat se E38 vs E39 je kokotina,jedine E65....


http://www.youtube.com/watch?v=db4dLPqO ... re=related


to máš pravdu, hadat se jestli je bezpečnejší e38 nebo E39 je kokotina, ono je to jasny.


No jo sakra vám se to řekne ale kurna servis E38 a e65 je zase někde jinde.
Vše je na e65 dražší a že by se mi líbil hnusnej předek E65 se říci nedá.
Jedině po faceliftu a ty stojá 350-500k což je zbytečné.

A vymazelná E38 je prostě nádhera a bezpečnost tam bude taky lepší jak v 90procentech aut na silnici. Takže bych byl v klidu. Za 150k mám luxusní užasnou káru v E38.

Takže poměr LUXUS-BEZPECNOST-CENA-SERVISNI NAKLADY idealni poměr nabízí nějaká slušná e38. navíc se na tom dá dělat servis i doma vypadá to auto jednoduše pro zručného BMW fandu.
E65 mě citově vubec nechytla.

A pokud někdo potká kamion či autobus je to vlastně jedno čím jede. :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#84 Příspěvek od JaraX »

nevím jestli se pěkná E38 ještě dá sehnat, hledal jsem ted jednomu člověku E38 vybavenou a top stav do 200, a nenašel jsem. leda ustoupit od vybavy, E65 už sou kolem 160, takže za cca 220 už pujde najit slušnej kousek, to bych vzal, naklady nejsou vysoky (u benzína), např 2x uhlik pylovej filtr 700kč, svíčka 200kč, guma 3k, cívka na motor 900, stahovačka nova 3,5, a navíc už je po ČR hodně rozebranych E65, samozřejmě to nebude mít naklady jako e34, to nema ani e39 ani E60, ale nebude na tom tak hrozně.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#85 Příspěvek od Filozof »

JaraX píše:nevím jestli se pěkná E38 ještě dá sehnat, hledal jsem ted jednomu člověku E38 vybavenou a top stav do 200, a nenašel jsem. leda ustoupit od vybavy, E65 už sou kolem 160, takže za cca 220 už pujde najit slušnej kousek, to bych vzal, naklady nejsou vysoky (u benzína), např 2x uhlik pylovej filtr 700kč, svíčka 200kč, guma 3k, cívka na motor 900, stahovačka nova 3,5, a navíc už je po ČR hodně rozebranych E65, samozřejmě to nebude mít naklady jako e34, to nema ani e39 ani E60, ale nebude na tom tak hrozně.


No dobře řekněme že stačí 95procent top stav :)
A co řekneš na tu 730d co je v inzerci za 150k ? vypadá celkem dobře na fotkách a ta bude v TOP přeci.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=104460

JARAXI : kolik stojí dodělání výhřevu sedaček zadek ?
a třeba velká navigace 16:9 ve předu

Já ted po vašich diskuzích koukám na 7er ale všelijaké motorizace ...nejlépe 728i nebo 740i ale top stav se opravdu těžko hledá a klidně bych možná zkusil i 730d ale to bude aktuální až bëhem pul roku či třičtvrtě...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#86 Příspěvek od JaraX »

že to je 730d a nemá vubec žadnou vybavu. větší socka se těžko hleda, navíc je to nafta, nebrat, 728i taky nebrat, 740i, pokud bude v dobrym stavu a vybavě tak i 735i.
16:9 doděláš za 20, sedačky vyměnit, to je tak 10,
ty si stěžuješ na naklady a chceš 730D? auto do kteryho neni problem za tyden narvat 50k? ses zbláznil.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#87 Příspěvek od Filozof »

JaraX píše:že to je 730d a nemá vubec žadnou vybavu. větší socka se těžko hleda, navíc je to nafta, nebrat, 728i taky nebrat, 740i, pokud bude v dobrym stavu a vybavě tak i 735i.
16:9 doděláš za 20, sedačky vyměnit, to je tak 10,
ty si stěžuješ na naklady a chceš 730D? auto do kteryho neni problem za tyden narvat 50k? ses zbláznil.
¨

OK v pohodě já jsem to jen nadhodil. :D
rád bych bud 728i manual, protože prý to jede na pohodu a za super spotřebu nebo pak 740i.
Jenomže jak píšeš, hledat tyto auta v dobrém stavu je na delší čas, a navíc aby to byl top kousek s výbavou je asi problém sehnat.

Naftu jsem zavrhl u starého auta.

Co máš proti 728i v manuálu? Pokud bude v dobrém stavu. Borec o ní psal na netu jaké má slušné chování váha 1690kg a celkem svižně jede oproti 2,8 v automatu.

E38 740i je asi takovej ideál, ale zase jezdit v průměru za 15litru, když si 728i veme pouze kolem 10ti je taky velkej skok.

Takže vše je to o kompromisech bud výkon nebo spotřeba a peníze ... koukám se na nějaké zlatou střední cestu, aby to byla fajn 7er a ještě ktomu za rozumné náklady provoz.
To že budou auta v LPG beru jako samozřejmost při dnešních cenách paliv. :)

A rozdíl pokud bude kolem 5litru/100km je už opravdu dost.
Ročně to pak udělá klidně 15000kč při nájezdu (15000km) co klidně dám raději do servisu auta.

Jo a že koukám na E38 za to mužeš stejně převážně ty, JARAXI :D
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#88 Příspěvek od Kail »

Tak jasně že je 7er bezpečnější než 5er,o tom netřeba debatovat...Myslím ale že konkrétně u e39 vs. e38 ten rozdíl nebude nijak zvlášť markantní.Pro 5er hovoří i novější modelový ročník,většinou je to u BMW o 2-3-4 roky,což někdy v 90tých letech kdy se zrovna začínala bezpečnost hodně řešit může taky něco znamenat...
A u takhle starejch pleček (nevím,řekněme 8 a víc let?) je na místě brát v úvahu i stav (hlavně koroze).Bratránek má e39 rok asi 97 a prakticky nemá prahy (a nepřeháním,díry že strčím dovnitř pěst),v takovým autě bych bourat opravdu nechtěl,to radši v tý Fabii (která na tom mimochodem není v tomto směru vůbec zle,na to jakej je to mrzák).A upřímně ani e38 není zrovna auto s výbornou antikorozní ochranou.Pak při bouračne už se nehraje jen na díry v prahu,stačí že orezaj spoje,sváry a bodování na karoserii,taky to bude znát v "pevnosti" kastle,a auto může být zvenku krasavec...

Prostě bezpečnost je jediná věc kterou novým autům nikdo nemůže upřít,ač sou dělaný z plastů a šulený kde se jen dá tak prostě v bezpečnosti je na tom dnešní passat určitě líp než třeba ta e39 nebo e38,ač sou to auta o třídu nebo dvě jinde.


A JaraXi,debila tu z tebe nikdo nedělá,to bohužel zvládáš docela dobře sám.Myslím že až si za pár let přečteš co tady plodíš,budeš si drbat hlavu.Nebo taky ne... :wink:
Odpovědět