Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 - vychytavanie much (central,motor,atd)
Tak som si kupil dalsiu E34, akurat proti predoslemu autu ma trapi par veci. Predosle bola 525iT 03/1992, teraz mam 525iT 05/1996. Prejdem rovno k veci:
- pri zamykani sa vzdy auto po prvom zamknuti samo odomkne, na druhe zamykanie uz je to v pohode (92 toto nerobila)
- ked je auto zamknute a zoberiem za klucku vodicovych dveri tak sa rozsvieti interier na cca 10 sekund (92 toto nerobila)
- motor citelne vibruje v otackach 1500-2500, obcas neprijemne zakolise volnobeh - zeby za to mohol vanos? Zatial neviem aku to ma spotrebu, nabehal som od kupy asi 150km.
- auto sa neodomkne centralom ked odomykam piate dvere (92 to robila v pohode)
- 'chlastometer' sa pohybuje o 2-5L/100km vyssie ako s byvalym autom, je hodne citlivejsi na hocijaky pohyb plynoveho pedalu - ale nezda sa mi ze by auto zralo tolko co to ukazuje.
Nejake napady ci sa jedna o chyby alebo to len moc hrotim? Ak objavim nieco dalsie, pridam to sem.
- pri zamykani sa vzdy auto po prvom zamknuti samo odomkne, na druhe zamykanie uz je to v pohode (92 toto nerobila)
- ked je auto zamknute a zoberiem za klucku vodicovych dveri tak sa rozsvieti interier na cca 10 sekund (92 toto nerobila)
- motor citelne vibruje v otackach 1500-2500, obcas neprijemne zakolise volnobeh - zeby za to mohol vanos? Zatial neviem aku to ma spotrebu, nabehal som od kupy asi 150km.
- auto sa neodomkne centralom ked odomykam piate dvere (92 to robila v pohode)
- 'chlastometer' sa pohybuje o 2-5L/100km vyssie ako s byvalym autom, je hodne citlivejsi na hocijaky pohyb plynoveho pedalu - ale nezda sa mi ze by auto zralo tolko co to ukazuje.
Nejake napady ci sa jedna o chyby alebo to len moc hrotim? Ak objavim nieco dalsie, pridam to sem.
Diagnostika ficiiiii! Konecne! A tak tu mam prvu sadu screenshotov, poprosim rady co dalej...
DME livedata: (na prvom obrazku zakryte hodnoty su najskorej air flow a potom napatie na lambde)
Co ze hodnotu je toto? Predpokladam ze je to uplne v hajzli kedze je tam vykricnik a rozsah 0-10
Pamat zavad elektroniky auta - ZK1
A status pri odomknutom aute
Pri zamknutom (resp druhe zamknutie, na prvy krat sa to vzdy otvori samo a plati obrazok hore)
A teda, predpokladam ze ta hodnota AMS bude vaha vzduchu v prdeli?
Co sa tyka pamate zavad, motor je cisty (bolo tam nieco s klimakompresorom, ale to uz sa druhy krat po vymazani neobjavilo), central predpokladam ze bude chyba prave v tom jam protection...
A tiez ma celkom znepokojuje speed - auto stalo tak preco to kua ukazuje rychlost nie nulovu?
DME livedata: (na prvom obrazku zakryte hodnoty su najskorej air flow a potom napatie na lambde)


Co ze hodnotu je toto? Predpokladam ze je to uplne v hajzli kedze je tam vykricnik a rozsah 0-10

Pamat zavad elektroniky auta - ZK1

A status pri odomknutom aute

Pri zamknutom (resp druhe zamknutie, na prvy krat sa to vzdy otvori samo a plati obrazok hore)

A teda, predpokladam ze ta hodnota AMS bude vaha vzduchu v prdeli?
Co sa tyka pamate zavad, motor je cisty (bolo tam nieco s klimakompresorom, ale to uz sa druhy krat po vymazani neobjavilo), central predpokladam ze bude chyba prave v tom jam protection...
A tiez ma celkom znepokojuje speed - auto stalo tak preco to kua ukazuje rychlost nie nulovu?
hele to s tim centrálem sem tu už psal... dělalo mi to samý... je třeba zkontrolovat pojistky, co jsou pod pasažérovým sedákem za řidičem... já tam v tom měl totální bordel... stačilo je tam nacvakat podle plánku a všechno v autě začalo chodit, jak má. Já měl původně reference, že by to mohl dělat kabelový svazek, co vede k´víku kufru, něco překlesaného okolo závěsu víka. Pojistky pomohly.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Jo, ale osvetlenie interieru chcem mat zapnute pokial mam otvorene dvere, necham to tak, ma to tak byt takze je to spravne...
Viac ma trapi ten motor, skusal som cez inpu livedata, predstih to ukazuje stale na nule nezavisle na otachach a co ma zarazilo, cidlo skrtiacej klapky tvrdi pri plnom otvoreni na doraz len hodnotu 77% :/
Viac ma trapi ten motor, skusal som cez inpu livedata, predstih to ukazuje stale na nule nezavisle na otachach a co ma zarazilo, cidlo skrtiacej klapky tvrdi pri plnom otvoreni na doraz len hodnotu 77% :/
Dneska som sa v tom trochu rypal, vymenil som palivove cerpadlo a palivovy filter, auto sa chova rovnako takze toto mozem vylucit. Dalej som vymenil hadicku na podtlak pre regulator paliva, ziadna zmena.
Skusal som odpojit ventil pre vanos, auto vibrovalo viac, takze ani tam to zrejme nebude. ALE - po odpojeni ventilu si jednotka nahodila chybu do pamati zavad a zarazila ma jedna vec. V popise chyby boli tiez zaznamenane aktualne otacky a teplota motora pri ktorej jednotka chybu zistila. A prave ta teplota ma trochu trapi, vraj to bolo -31.5 stupnov, pritom INPA pri live datach ukazuje teplotu okolo 85 stupnov (co suhlasi s budikmi). Je mozne ze inpa ukazuje v livedatach teplotu z budikov a nie z cidla motoru? A tym padom sa teplota z modreho cidla ukaze akurat ked nabehne nejaka chyba do pamati zavad motoru? Myslim ze vadne cidlo teploty by celkom vysvetlovalo vysoku spotrebu a zly beh motora...
Skusal som odpojit ventil pre vanos, auto vibrovalo viac, takze ani tam to zrejme nebude. ALE - po odpojeni ventilu si jednotka nahodila chybu do pamati zavad a zarazila ma jedna vec. V popise chyby boli tiez zaznamenane aktualne otacky a teplota motora pri ktorej jednotka chybu zistila. A prave ta teplota ma trochu trapi, vraj to bolo -31.5 stupnov, pritom INPA pri live datach ukazuje teplotu okolo 85 stupnov (co suhlasi s budikmi). Je mozne ze inpa ukazuje v livedatach teplotu z budikov a nie z cidla motoru? A tym padom sa teplota z modreho cidla ukaze akurat ked nabehne nejaka chyba do pamati zavad motoru? Myslim ze vadne cidlo teploty by celkom vysvetlovalo vysoku spotrebu a zly beh motora...
Tak, jeden problem z krku. Zda sa ze vibracie v otackach pri zatazi TAKMER zmizli (nejake to zavahanie okolo 2000ot tam stale je). Pricina bude na fotkach dalej. Akurat zacal citelnejsie kolisat volnobeh, a tiez pozorujem na chlastometri kolisanie ked idem napr na dvojku s lahkym plynom - rucicka kolise od 26 az skoro po 30. Zeby lambda?
Baterku som po zlozeni mal na pol hodku odpojenu az sa zmaze pamat jednotky, ale zjavne to vobec nepomohlo.

Baterku som po zlozeni mal na pol hodku odpojenu az sa zmaze pamat jednotky, ale zjavne to vobec nepomohlo.



Tak som dnes chcel pozret preco nejde odomknut auto cez zamok na 5 vratach (zamknut to ide). Mikrospinac je v poriadku, tak padlo podozrenie na kabelaz, zhodil som tapece z kufru a to co som videl, z toho budem mat traumu do konca zivota. Nejaky satan to tam cele zaklial, milion postrihanych kablov, behom prechodu kufrom 4 zmeny farby, nefunkcne zapojenie tazneho zariadenia. No toto kym cele rozlustim a dam doporiadku, z toho mi vypadaju vlasy...
Je v zadnej kabelazi na lavej (vodicovej) strane nejaky rozdiel pred FL a po FL? Mam cast vycvakanu od poistiek pod sedadlom z ineho kombika, akurat ja mam este tazne a z tej druhej kabelaze ho zrejme niekto vycvakal...
Je v zadnej kabelazi na lavej (vodicovej) strane nejaky rozdiel pred FL a po FL? Mam cast vycvakanu od poistiek pod sedadlom z ineho kombika, akurat ja mam este tazne a z tej druhej kabelaze ho zrejme niekto vycvakal...
V kabelazi krpa nieje, aspon co sa tyka toho zamku 5 dveri. Ale co som nasiel v dverach vodicovych - asi to bude pricina celeho toho blbnutia centralu. Dnes uz som to vycvakat nestihol, ale zajtra to hadam uz konecne zacne fungovat tak ako ma az vyhodim tu picovinu. Nevidel to niekto? zeby jednotka na dialkove ovladanie nejakym sposobom dobastlena?




