Prozkoumejte výhody členství v jediném oficiálním českém BMW Auto klubu ZDE a rozšiřte naše řady - info ZDE a jsme také na Facebooku a Instagramu
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
ondrapohl21
Registrovaný
Příspěvky: 85 Registrován: ned 30.10.2011 00:00
#1
Příspěvek
od ondrapohl21 » ned 29.04.2012 21:07
Zdravím.U modelu e39 528i mi na diagnostice zjistili,že je K.O. čidlo vačky.Auto škubalo.Čidlo jsem vyměnil,ale žádná změna.Motor chcípe za jízdy a auto má nepravidelné otáčky.Bohužel to dělá jen někdy a tak lze těžko zjistit závadu.Hůř to i startuje.Svíčky jsou nové.
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675 Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY
#2
Příspěvek
od E30STORM » pon 30.04.2012 09:18
Znova na diagnostiku ..
ondrapohl21
Registrovaný
Příspěvky: 85 Registrován: ned 30.10.2011 00:00
#3
Příspěvek
od ondrapohl21 » pon 30.04.2012 10:02
....čidlo znova KO.300 km a je po něm.
ondrapohl21
Registrovaný
Příspěvky: 85 Registrován: ned 30.10.2011 00:00
#4
Příspěvek
od ondrapohl21 » pon 30.04.2012 20:53
....vyrábějí se pro BMW čidla s větší životností? 300km je dost málo.Mohl bych ho měnit každý den.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978 Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov
#5
Příspěvek
od beny-maser » pon 30.04.2012 21:30
záíleží co jsi koupil za sračku,když koupíš originál tak se ti to nestane.
ondrapohl21
Registrovaný
Příspěvky: 85 Registrován: ned 30.10.2011 00:00
#6
Příspěvek
od ondrapohl21 » úte 01.05.2012 06:38
Kámoš to měl podobný.Dělala mu to nějaká cívka.Nakonec mu to odpálilo řídící jednotku.Já v tom mám Bilstein.Opravdu povedená vozidla
ondrapohl21
Registrovaný
Příspěvky: 85 Registrován: ned 30.10.2011 00:00
#7
Příspěvek
od ondrapohl21 » pát 04.05.2012 09:00
Znovu jsem vyměnil čidlo vačky(třetí pokus) ale diagnostika stále hlásí vadné čidlo vačky.Diagnostiky vyzkoušeny dvě a čidla od třech výrobců.Auto škube pořád.