Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Při mírnym zátahu vibruje (E39 automat D)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
nuhla
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: stř 02.12.2009 01:00

#1 Příspěvek od nuhla »

Při mírnym zátahu na tempomat třeba na 2000 otáček když je v "udržovacim" zátahu, tak trochu vibruje. Jako by byla na husto zvlněná dálnice. Nebo jako by byly nevyvážený kola (což nejsou). Může to udělat starej olej?
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#2 Příspěvek od tanner540i »

Olej v cem? Tech pricin muze byt mnoho, od ulozeni kardanu, pres spatny chod motoru (ktery se muze projevovat pouze v tahu v techto otackach), az po pozkozeny hydromenic v automatu.
Jestli ten dotaz s olejem byl miren na automat, tak vymena oleje uz nic nevyresi.
nuhla
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: stř 02.12.2009 01:00

#3 Příspěvek od nuhla »

tanner540i píše:Olej v cem? Tech pricin muze byt mnoho, od ulozeni kardanu, pres spatny chod motoru (ktery se muze projevovat pouze v tahu v techto otackach), az po pozkozeny hydromenic v automatu.
Jestli ten dotaz s olejem byl miren na automat, tak vymena oleje uz nic nevyresi.
Olej v automatu ma 10ooo km
clay
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 04.05.2011 00:00
Bydliště: Praha Východ

#4 Příspěvek od clay »

nuhla píše:Olej v automatu ma 10ooo km
O tomhle jsou tu taky legendy, že než měnit olej v automatu hooodně pozdě, tak raději vůbec a šetřit na repas. to by odpovídalo, že po výměně vydržel 10tis km a pak už to jen horší, ale může to být jen legenda. Co to odvézt tam, kde ten olej měnili, aby mrkli na hladinu a něco ti k tomu řekli?
nuhla
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: stř 02.12.2009 01:00

#5 Příspěvek od nuhla »

měnili to v BMW LUX a předtim taky pravidelně. Mam všechny účtenky.
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#6 Příspěvek od tanner540i »

Hydromenic je proste neco jako spojka u manualu, po nejake dobe se opotrebuje a musi se vymenit. Pravidelna vymena oleje ten interval sice razantne prodlouzi, ale opotrebeni zabranit nelze.
Zatim se tady bavime jen o prevodovce, ale jak vis ze je problem v ni?
nuhla
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: stř 02.12.2009 01:00

#7 Příspěvek od nuhla »

To nevim, proto pisu sem :-D
nuhla
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: stř 02.12.2009 01:00

#8 Příspěvek od nuhla »

Bylo to vysokotlaký čerpadlo... Odešlo ve 200 000 km. oprava 15000kč
Odpovědět