Setkal se někdo u e60, event. u e39 s netěsným víkem ventilů? Mám auto ted v servise na výměně dvouhmoty a spojky a přitom se zjistilo, že víko je pravděpodobně malinko zkroucené a na jednom místě zcela nedoléhá - pouští tak olej. Mechanik mi sdělil že je to pravděpodobně na výměnu za nový kus.
Jedná se o 525D 130kW.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60/E61 525D - netěsné víko ventilů
Kolik tě ten servis bude stát? Mám pocit že taky budu potřebovat novou spojku.Jendix píše:Setkal se někdo u e60, event. u e39 s netěsným víkem ventilů? Mám auto ted v servise na výměně dvouhmoty a spojky a přitom se zjistilo, že víko je pravděpodobně malinko zkroucené a na jednom místě zcela nedoléhá - pouští tak olej. Mechanik mi sdělil že je to pravděpodobně na výměnu za nový kus.
Jedná se o 525D 130kW.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Spojku sem si koupil sám v Německu, vyšla mě bez daně na něco kolem 13tis včetně dvouhmoty.sedyvlk6 píše:Kolik tě ten servis bude stát? Mám pocit že taky budu potřebovat novou spojku.Jendix píše:Setkal se někdo u e60, event. u e39 s netěsným víkem ventilů? Mám auto ted v servise na výměně dvouhmoty a spojky a přitom se zjistilo, že víko je pravděpodobně malinko zkroucené a na jednom místě zcela nedoléhá - pouští tak olej. Mechanik mi sdělil že je to pravděpodobně na výměnu za nový kus.
Jedná se o 525D 130kW.
Nové víko prý kolem 8tis.