Nemá někdo zkušenosti s reklamací repasovaného turba? Koupil jsem nově zrepasované turbo na e39 530D se zárukou. Po výměně jsem s tim jezdil jen po městě a jestli jsem s tim najel tak 150km tak je to moc.
Turbo se zakouslo a s vrtulkou nejde pohnout, není tam žádná vůle.
Slyšel jsem, že když je to nedostatečným mazáním tak se to vydře a hřídelka má větší vůli.
Může to být chybou špatného repasu? Když to zkusím vyreklamovat tak si myslim, že to stejně svedou na neodbornou montáž aby ze mě vytáhli další prachy za další repas. (turbiny.cz)
Jestli s tím má někdo zkušenost tak se podělte. Díky.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Reklamace repasovaného turba 530D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 697
- Registrován: ned 24.10.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 3029
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
Je zrepasovaný od firmy turbiny.cz, koupil jsem to ale pres internet protoze dotycny nechtel cekat nez ho udelaj (trvalo to asi skoro mesic) a sehnal si jiny a tohle pote prodal me. Nevim jestli kecal nebo ne ale kazdopadne to turbo bylo opravdu novy, nebo nove zrepasovany.
Turbo jsem samozrejme zalil pred tim nez jsem ho tam namontoval.
Me ale zajima jestli kdyz se turbo vydre z nedostatku oleje jestli je kvuli tomu v te hridelce vule nebo ne.
Turbo jsem samozrejme zalil pred tim nez jsem ho tam namontoval.
Me ale zajima jestli kdyz se turbo vydre z nedostatku oleje jestli je kvuli tomu v te hridelce vule nebo ne.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Při problému s mazáním (nedostatečný přísun oleje) turbo většinou havaruje totálně, nebo se dokonce střihne hřídel. Tzn velká vůle rotoru, poškozená lopatková kola.
Ale může se také stát, že se rotor zastaví natvrdo (jako v tvém případě) - také jsem to několikrát viděl, ale je to rozhodně méně časté než totální havárie celého rotoru.
Určitě záleží na otáčkách rotoru, které v danou chvíli měl.
Turbo určitě rozebrat, v tomto případě si myslím, že musí být příčina jasně dohledatelná.
Zastavení rotoru mohou mimo jiné způsobit také nečistoty v oleji.
Kolik jsi naměřil tlak oleje na teplém motoru?
Ale může se také stát, že se rotor zastaví natvrdo (jako v tvém případě) - také jsem to několikrát viděl, ale je to rozhodně méně časté než totální havárie celého rotoru.
Určitě záleží na otáčkách rotoru, které v danou chvíli měl.
Turbo určitě rozebrat, v tomto případě si myslím, že musí být příčina jasně dohledatelná.
Zastavení rotoru mohou mimo jiné způsobit také nečistoty v oleji.
Kolik jsi naměřil tlak oleje na teplém motoru?
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
Tlak oleje jsem neměřil, je ale pravda že když jsem vypouštěl ten starej olej tak nebyl zahřátej motor, ale nechal jsem to dlouho odtékat. Nechtěl jsem to startovat ještě s tím starým turbem aby se něco neposralo, ale teď udělám pořádnej výplach tecem. Taky je pravda že při vyšších otáčkách něco v autě začalo řvát jak když vám brousí kolo ve velký rychlosti o nějakej plast, tak jestli to nebylo taky to turbo..
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD