A když si vyměnil pal. filtr, tak ti to dělalo taky? Je možný že máš vodu v nádrži, takže to bude chtít asi brzo zase udělat výměnu pal. filtru. Zamrzat to může v nejužších místech který nejsou izolovaný, takže bych to vyděl na trubky pod autem. Ale jestli si tam měl vodu, tak ti nezbyde nic jinýho než vyměnit pár pal. filtrů.
Udelalo mi to i po vymene pal.filtru,ten starej byl do necely pulky plnej vody!!!! A na dne takova zelena sracka.... prez vejkend jsem jezdil a ani jednou to neudelalo,bylo nad nulou.... ani dneska rano ne,bylo asi -5 tak uvidim...... ale je mi divny ze kdyz jsem potom startoval,tak v hadicce mezi pal. filtrem a vstrikovacim cerpadlem bylo hodne vzduchu....
Ahoj tak mám taky podobný problém, mám e39 525tds auto normálně jede a najedou prostě začne ztrácet výkon a zdechne nejde mi nafta z toho čerpadýlka do filtru...moturek čeprdla sem koupil úplně nový a stejnak mi to nefunguje nevytalčí ani kapku...když sem tam dal čepradlo z benzínového motoru dávalo zase moc vylítnul mi přepad 6 válce,nevím si rady zkoušel sem vyměnit tu pojistku a furt nic.
A je mi divný mám plnou nádrž to by si mělo nacucnout vstřikovací čerpadlo ale doprava vázne.... když naleju filtr tak motor chvilku běží než ho to vycucne.
Napred se ujisti ze to cerpadlo co si koupil, je OK. Pripoj ho na chvilku na baterku jestli se toci, ale jen na chvilku, protoze pude na sucho a chladi se naftou a nebo ponoreny v nafte. A pozor, muze se ti stat ze bude vrnet, ale nebude se tocit( bude sekle) uz se mi to taky stalo. Pak napis.