Zdravim baworáčníky,
mám poměrně chvilku E60ku 2006 vybavenou komfortnim přisupem a dnes se mi stala taková věc, auto jsem normalne odemkl (pouhým chycením za kliku, jak je u komfortniho přístupu normalní), potom jsem chtěl s klíčem v kapse nastartovat, to neslo, na budících jenom na chvilku problikla kontrolka klíče, klíč jsem tedy vyndal z kapsy, dal ho do slotu spínací skříny a nic, zase se jenom kontrolka klíče na budících.! (no key) Zkrátka ze dne na den toto přestalo funguvat,
Kdyby ten klíč nefungoval vůbec, tak to pochopím (špatná baterka v něm, nebo prostě odešel), ale takto, kdyz si s nim krasně dalkove odemykam i zamykam?! Ale jakmile chci startovat, tak se nerozbehne ani zapalování rádio atd, zkrátka nic, mrtvo. A přitom s náhradním klíčem jde všchno krásně, bez problému. Musím dodat, že auto mi už několik měsíců hlásí , že moje aku je extrémně vybitá, mám problém se starty, nulujou se mi km, atd... takže poruchu přisuzuju asi tomuhle, že se klíč nějak "zresetoval". Je to možné? Není to třeba něco s imobilizérem (ale to by se alespon zaplo zapalovaní, radio, svetla... ne??)
Moje otázka tedy je, jde toto nějak vyřešit, opravit, zresetovat, "spárovat"? Jde s tím něco dělat nebo prostě sem v háji? (myslim teda kromě novyho klicku z mnichova..)
Ještě musím říct, že diskusi tu jsem pročítal, ale nic relevantního jsem nenašel a toto je moje první bmw, mam ho 3 mesice, takže nejsem vůbec zběhlej, takže se omlouvám že píšu jako trotl...
Moc děkuju za případné rady. Radek
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 komfortní přístup - porucha klíče, prosím o radu
Asi bych prvně vzal novou baterku.
Pak pokud se nespraví ostatní projevy, tak bych hledal kde je další bota v elektrice (relé, regulátor atp.) — viz třeba http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 13#1108813 — nebo třeba http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 12#1108812 …
Pak bych provedl nové spárování klíčů viz http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 47#1076547 ale to má vliv právě na dálku, ne na imobilizer, tak nevím…
Každopáadně bych ten klíč dobil. (Dobíjí se v zapalování, tj. ten nefunkční tam strčit a "odjet" pomocí druhého v kapse…)
Pokud ani po nabití nezafunguje, tak diagnostiku/servis. Bude nějaký bordel v řj imobilizéru nebo čip v klíči?
Pak pokud se nespraví ostatní projevy, tak bych hledal kde je další bota v elektrice (relé, regulátor atp.) — viz třeba http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 13#1108813 — nebo třeba http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 12#1108812 …
Pak bych provedl nové spárování klíčů viz http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 47#1076547 ale to má vliv právě na dálku, ne na imobilizer, tak nevím…
Každopáadně bych ten klíč dobil. (Dobíjí se v zapalování, tj. ten nefunkční tam strčit a "odjet" pomocí druhého v kapse…)
Pokud ani po nabití nezafunguje, tak diagnostiku/servis. Bude nějaký bordel v řj imobilizéru nebo čip v klíči?