Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Demontáž řadící páky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#1 Příspěvek od cabatomas »

Zdravim,mam asi trochu hloupou otázku,ale nemůžu sundat hlavici řadící páky,ví někdo jak na to? Díky :)
fikusfiala
Registrovaný
Příspěvky: 232
Registrován: úte 07.09.2010 00:00
Bydliště: BMW Land

#2 Příspěvek od fikusfiala »

Zaber víííc a je to ,jen pořádně zaber
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#3 Příspěvek od all »

kdybys hledal :-) věděl bys, že stačí silně zatáhnou směrem nahoru
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#4 Příspěvek od ardo »

cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#5 Příspěvek od cabatomas »

A máte někdo zkušenost s zkrácením řadící páky?
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#6 Příspěvek od Kail »

Docela průser,nedoporučuju.
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#7 Příspěvek od cabatomas »

Důvod? :)
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#8 Příspěvek od E30STORM »

Taky by mě zajíml důvoda a po pravdě , mi to taky v mojé E39 vadí, chctěl bych jít níž .Takže pište pánové různé názory atd.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#9 Příspěvek od Kail »

Neříkám to proto že se mi líbí/nelíbí krátká řadička,ale protože se to fakt naprd dělá.

Ani tu nemáte napsáno o jaký auto jde,ale e34ka i e39ka (a vlastně většina Baworů) to má takto (taky si někdo z vás mohl dát tu minutu práce a najít v ETK :wink: ) : http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ing_parts/

Berte v potaz že hlavice řadičky je nasazená skoro až k tomu rozšíření (viz. obrázek v odkazu,díl č. 6).
Jedna možnost je zkrátit vršek trubky a zkrátit hlavici (což je megaprasárna).
Druhá možnost je dostat tu rozšířenou trubku z tý úzký (pořád viz. díl č.6),zkrátit obě a znova zalepit,ale je to zalitý gumou takže se to dělá blbě :) .
Třetí možnost je koupit si zkrácenou řadičku už hotovou (asi za 1000kč a víc :lol: )
A čtvrtou možnost si můžete vymyslet...

S tím že první a druhá možnost,to sou vyloženě prasárny,třetí možnost není prasárna ale zase uplná zhovadilost a čtvrtá?No pak můžete dát fotku k posouzení :wink:
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#10 Příspěvek od ARMAN »

mam jiny důvod - neni to civic :)

jestli cilem je zkraceni drahy řazeni tak se da koupit short shift z 545i e60, pasuje do e34, e39 a e60 vyjde do 2 tisic http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ing_parts/

edit: mimochodem jsou to dily:
Shift lever, short-------25 11 7 546 373-------1ks
Bearing, shift lever----25 11 1 220 600-------1ks
Plastic washer---------25 11 1 220 439-------1ks
Securing clip-------------25 11 7 571 899-------1ks

ty 4 kusy protože se většinou sfině zlomi, někam upadnou nebo zakutaleji ať nemate 3dny s rozebrane auto než je vam BMW doveze z německa :)

lepši a pry nezničitelny kit je http://www.turnermotorsport.com/p-3505- ... eries.aspx ale ta cena je 8O luxusni :)
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#11 Příspěvek od Kail »

To asi cílem nebude,vzhledem k vykvedlanosti celého řazení u 90% Baworů starších 5ti let :),spíš jde o "tuning pičo"
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#12 Příspěvek od ARMAN »

nizka řadička vypada kor v 5ce debilně, patři do hundajů a podobnych megahustych kchar
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#13 Příspěvek od E30STORM »

Nejde o to, mít to až na zemi.
Třeba centimetr by byl lepší .A právě proto, že je to vykvedlané , to bude vykvedlané o něco míň :-D .

Máte nějaké zkušenosti, s tím short shift-em ? Myslím u E39?
Pokud se to vyplatí a má to svoje + , tak by to bylo asi nejrozumnější řešení bez pastění :-)).
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#14 Příspěvek od Kail »

Zkušenosti s tím nemám,já jsem zkracoval origo podle "možnosti č.2 :) ".Naštěstí jsem měl 2ks řadiček,tak jsem si to na první zkusil a druhá se povedla docela bezvadně...

Že by se s tím řadilo líp to ani ne,dělal jsem to pro vzhled (dnes už na to mám trošku jiný názor).Nicméně pokud to máš vykvedlaný,tak ať už se rozhodneš pro jakýkoliv řešení určitě doporučuju koupit v BMW všechny pouzdra na řazení a povyměňovat.Není to drahý a pak se řadí jako u novýho.

Většinou je to vykvedlaný jen v těch pouzdech na táhlech,v převodovce ne.
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#15 Příspěvek od ARMAN »

na shortshift se chystam dle slov lidi co si ho tam dali tak je to jedna z nejlepšich levnych uprav na autě a diky novym plastikům je to i pevnějši

tady je topik o instalaci do e39 m5 http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... eview.html
Odpovědět