Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E60, 525d, 2005, manual - jakoby si samo pridavalo a ubiralo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
jura55
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od jura55 »

Ahoj,
jel jsem vcera, drzel jsem plyn v jedne poloze a auto jako by si samo trosku pridavalo a ubiralo plyn, bylo to videt i na spotrebomeru, jak je ze 4 na 6 na 4 na 6 a porad takto kolisal, auto jemne zrychlovalo a zpomalovalo,co to znamena?
vti
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: sob 02.04.2011 00:00

#2 Příspěvek od vti »

Tak k této otázce se přidávám... Stejný motor, rok 2004, manuál... Při konstantním plynu auto jakoby škube, poskakuje, otáčkoměr taky... Mám obavu, aby to nebyly vstřiky... Prý jsou hodně drahé... :-(
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Jendix »

vti píše:Tak k této otázce se přidávám... Stejný motor, rok 2004, manuál... Při konstantním plynu auto jakoby škube, poskakuje, otáčkoměr taky... Mám obavu, aby to nebyly vstřiky... Prý jsou hodně drahé... :-(


v porovnání s ostatními značkami cena vstřiků ještě jde.. ale je jich šest..

co se týče škubání, může to způsobovat i vůle na kardanu - hardy spojka - nebo i dvouhmota.. záleží jak přesně to škube.. a při jakých otáčkách..
jura55
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od jura55 »

Me to primo jako neskubalo, jen jsem citil, ze si to trosku pridalo (auto miirne zatahlo) a pak zase ubralo a dokola. Spotrebomer se velmi mirne pohl ze 4 na 6 a pak zase zpatky a dokola, plyn jsem drzel na stejne pozici. Ale udelalo mi to jen 2x asi. Ted uz to zase nedela....
vti
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: sob 02.04.2011 00:00

#5 Příspěvek od vti »

Jendix píše:
v porovnání s ostatními značkami cena vstřiků ještě jde.. ale je jich šest..

co se týče škubání, může to způsobovat i vůle na kardanu - hardy spojka - nebo i dvouhmota.. záleží jak přesně to škube.. a při jakých otáčkách..


Nejvíce to dělá v cca 1800-2200 otáčkách... Odhadem... Je to opravdu krátké poškubávání při plynu v jedné poloze. Jakmile se plyn sešlápne a auto akceleruje, nedělá to...
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#6 Příspěvek od Pavel525 »

Mně to dělá to samé. Já asi zkusím vyměnit palivák a pak, kdyby to nepomohlo tak budu hledat dál. Já mám 525 E61 2006.
vti
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: sob 02.04.2011 00:00

#7 Příspěvek od vti »

Pavel525 píše:Mně to dělá to samé. Já asi zkusím vyměnit palivák a pak, kdyby to nepomohlo tak budu hledat dál. Já mám 525 E61 2006.


Mohl bys prosím pak tady informovat, co a jak? Díky předem...
zovkas
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: sob 26.02.2005 01:00
Bydliště: CZ
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od zovkas »

Ahoj, mě to dělá už delší dobu, mám 535d 2006 a takhle ty otáčky klesají užod najetí 160 tis. km, v bmw řekli, že je to na výměnu převodovky.Nechal jsem jenom vyměnit olej a filtr v převodovce a přestalo to, ale po ujetí cca 5000-10000 to začne pomalu dělat znovu. Ted má auto najeto 376000 a furt to dělá, ale převodovku sem neměnil, jenom jednou za čas výměna oleje v převodovce.
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#9 Příspěvek od mari »

Mě to u 525d manuál sem tak cuklo, diagnostika ukázala přicpanej palivovej filtr. Po výměně ok.
Odpovědět