Ahoj,
jel jsem vcera, drzel jsem plyn v jedne poloze a auto jako by si samo trosku pridavalo a ubiralo plyn, bylo to videt i na spotrebomeru, jak je ze 4 na 6 na 4 na 6 a porad takto kolisal, auto jemne zrychlovalo a zpomalovalo,co to znamena?
Tak k této otázce se přidávám... Stejný motor, rok 2004, manuál... Při konstantním plynu auto jakoby škube, poskakuje, otáčkoměr taky... Mám obavu, aby to nebyly vstřiky... Prý jsou hodně drahé...
vti píše:Tak k této otázce se přidávám... Stejný motor, rok 2004, manuál... Při konstantním plynu auto jakoby škube, poskakuje, otáčkoměr taky... Mám obavu, aby to nebyly vstřiky... Prý jsou hodně drahé...
v porovnání s ostatními značkami cena vstřiků ještě jde.. ale je jich šest..
co se týče škubání, může to způsobovat i vůle na kardanu - hardy spojka - nebo i dvouhmota.. záleží jak přesně to škube.. a při jakých otáčkách..
Me to primo jako neskubalo, jen jsem citil, ze si to trosku pridalo (auto miirne zatahlo) a pak zase ubralo a dokola. Spotrebomer se velmi mirne pohl ze 4 na 6 a pak zase zpatky a dokola, plyn jsem drzel na stejne pozici. Ale udelalo mi to jen 2x asi. Ted uz to zase nedela....
Jendix píše: v porovnání s ostatními značkami cena vstřiků ještě jde.. ale je jich šest..
co se týče škubání, může to způsobovat i vůle na kardanu - hardy spojka - nebo i dvouhmota.. záleží jak přesně to škube.. a při jakých otáčkách..
Nejvíce to dělá v cca 1800-2200 otáčkách... Odhadem... Je to opravdu krátké poškubávání při plynu v jedné poloze. Jakmile se plyn sešlápne a auto akceleruje, nedělá to...
Ahoj, mě to dělá už delší dobu, mám 535d 2006 a takhle ty otáčky klesají užod najetí 160 tis. km, v bmw řekli, že je to na výměnu převodovky.Nechal jsem jenom vyměnit olej a filtr v převodovce a přestalo to, ale po ujetí cca 5000-10000 to začne pomalu dělat znovu. Ted má auto najeto 376000 a furt to dělá, ale převodovku sem neměnil, jenom jednou za čas výměna oleje v převodovce.