Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E34 525i dlouhé starty OPRAVENO. Houpání OPRAVENO

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#1 Příspěvek od DestinyE34 »

Ahoj,chtěl bych začít,jestli nemá někdo v okolí Uherského Hradiště diagnostiku na BMW E34 525i 141Kw 91"rok kulatá zásuvka"

a můj problém jsou studené starty. Dlouho točí a nechci ho trápit,tak když dvakrát protočím na potřetí chytne,nezakouří,hned jede jak má. Taky pomůže přidat plyn,začalo to asi před měsícem a teď jsem se k tomu dostal. Mohlo by to být nějaké čidlo? Táhne normálně,spotřeba stejná jen padají pomaleji otáčky. Pozastaví se na +- 1000ot./min. a pak klesaji na těch +- 750 . Třeba při vyřazení za jízdy nespadnou vůbec pod 1000 a při zastavení na 750. Pokud máte nějaký tip tak budu rád a ta Diagnostikaa by se mi hodila asi víc 8) můžu přijet i do Zlína,nebo se objenám k BMW,ale tlačí mě čas a chtějí týden až 2 předem :?

Díky
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#2 Příspěvek od DestinyE34 »

:wink:
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#3 Příspěvek od DestinyE34 »

K čidlu vačky vede jen tlustý černý a žlutý drátek? Pak jsou tam ještě dva tenké černé,ale ty nevedou dovnitř čidla,k čemu tedy slouží?
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#4 Příspěvek od blinker »

chtělo by to tu víc mechaniků :))
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#5 Příspěvek od DestinyE34 »

Vyměnil jsem těsnění mezi hlavou a sáním,taky popraskané hadice od vzduchu,benzínu i oleje jsou teď nové a auto se zdálo být v pořádku,otáčky padaly na 750ot./min. i když docela pomalu,na 1000ot./min se vždy chvilku zdržely. Spotřeba stále stejná-není vysoká,asi 8.0litrů,jezdím pěknou trasu,bez provozu 6.0 litrů, je to z kopce 12km,ale to je nepodstatné. Ovšem starty se zlepšily o 100% 8) chytne na otočení.

Dnes když jsem jel do práce,tak po ujetí asi 2km městem mi na stejném semaforu-stejný časový úsek začaly opět houpat otáčky,hodně a jen směrem dolů. Nereagoval na přidání plynu,jen na úplné sešlápnutí,kdy pak vyletěly asi na 3.tis ot./min. a pak stále houpaly,po zajímavém rozjezdu kdy jsem se snažil jet nad 1300ot./min. se uklidnil a po dalších 500m od toho místa už byl v pořádku. Otáčky nepadají pod 900ot./min. Dříve mi nepadali pod 1300ot.min Takže hadice a přetěsnění pomohly. Pokud za jízdy vyřadím,ukazatel spotřeby je na 4 litrech,je to v pořádku? Při brždění motorem je na 0 litrech.

Co může způsobovat,že nereaguje na přidání plynu při houpání?
Jinak olej je nový,vzduch filtr je nový, pal. filtr vyměním dnes,starý má najeto 15tis.km. Svíčky 20.tis km. Lambda polská najeto 10.tis Nekouří,startuje hned,táhne a spotřeba normální.
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#6 Příspěvek od DestinyE34 »

ještě zkusím zaplombovat" nebo na chvilku odpojit ventil,co vede od uhlíkového filtru co do něj jdou výpary z benzínu(E34 za pravým předním světlem) údajně pokud je špatný ventil,tak tama letí výpary bez řízení ECU a pak to takhle blbne. A taky zkusím změřit tlak na palivové liště.

Nikdo nic,žádné nápady?
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#7 Příspěvek od DestinyE34 »

Vytáhla se zahřátím motoru jedna nová hadička,která ani origo není zajištěná,nic méně,teď už zajištěná je a otáčky jsou zatím v pořádku,až na to,že nepadají pod 900ot./min.

Takže houpání způsobovolo přisávání vzduchu za váhou(kdekoliv) a dlouhé straty netěsnost palivového potrubí. Vysoké otáčky zatím nevím problém, starší svíčky,špatný benzín,slabší váha vzduchu,nebo za to může špatná lambda,tedy je nová,ale Polský výrobce :D
Odpovědět