
Myslíte že pokud bych měl profil 40 tak to bude ještě horší nebo to nepůjde na komfortu ani poznat jestli mám 40 nebo 45??
Díky za postřehy

jura55 píše:Ja jsem ted koupil E60 v m-packetu, 275 35 R18 runflat, jako auto je pohodlnejsi nez na E46, ale je poznat, ze na nerovnostech to dostava dost na prdel, jen to auto to lip tlumi, takze jsem samozrejme rozjel akci runflaty pryc, dam tam asi 265 45 R18 NErunflat. Co myslite?
jura55 píše:Ja jsem ted koupil E60 v m-packetu, 275 35 R18 runflat, jako auto je pohodlnejsi nez na E46, ale je poznat, ze na nerovnostech to dostava dost na prdel, jen to auto to lip tlumi, takze jsem samozrejme rozjel akci runflaty pryc, dam tam asi 265 45 R18 NErunflat. Co myslite?
milo píše:jura55 píše:Ja jsem ted koupil E60 v m-packetu, 275 35 R18 runflat, jako auto je pohodlnejsi nez na E46, ale je poznat, ze na nerovnostech to dostava dost na prdel, jen to auto to lip tlumi, takze jsem samozrejme rozjel akci runflaty pryc, dam tam asi 265 45 R18 NErunflat. Co myslite?
sezen si rozmer co tam partri. mezi 275/35r18 a 265/45r18 je rozdil na prumeru pres 4 cm a to je fakt HODNE!
mimochodem kdyz to tady ctu, par lidi asi nevi, ze "profil" pneu 35 nebo 40 je procentualni pomer k sirce pneumatiky. takze napr 245/40r18 ma vicemene stejnou vysku jako 275/35r18.
jura55 píše:milo píše:jura55 píše:Ja jsem ted koupil E60 v m-packetu, 275 35 R18 runflat, jako auto je pohodlnejsi nez na E46, ale je poznat, ze na nerovnostech to dostava dost na prdel, jen to auto to lip tlumi, takze jsem samozrejme rozjel akci runflaty pryc, dam tam asi 265 45 R18 NErunflat. Co myslite?
sezen si rozmer co tam partri. mezi 275/35r18 a 265/45r18 je rozdil na prumeru pres 4 cm a to je fakt HODNE!
mimochodem kdyz to tady ctu, par lidi asi nevi, ze "profil" pneu 35 nebo 40 je procentualni pomer k sirce pneumatiky. takze napr 245/40r18 ma vicemene stejnou vysku jako 275/35r18.
Jo, samozrejme mas pravdu, napsal jsem to uplne blbe. Zeptam se jinak ma smysl a bude poznat kdyz vymenim 275/35 R18 Runflat za 245/40 R18 NErunflat? Bude to pohodlnejsi, lepsi pro podvozek? Nebo je to zanedbatelny a mam ty runflaty dojezdit?
hurvajs77 píše:Podle mne to vychází právě z toho, že RFT jsou dělaný tak aby se s nima dalo "jet" i když človek píchne. Za prvé mají jinou konstrukci (předpokládám, že běhounu) a také si myslím, že jsou tudíž i tvrdší. Takže na našem českém super tankodromu je to horší...
Osobně mám na zimu 245/50 R18, na léto 245/45 R19 a 275/40 R19 na léto. Obojí bez RFT a rozdíl je znatelný... Především na klasických českých okreskách.
hurvajs77 píše:V pohode. Jj, mám 730d (E65). Dlouhodobou prům. spotřebu mám 8,5l. Styl jízdy jak kdy a jak kde...
. Ale na dálnici vetšinou 170 (do 200), na okreskách kolem 100, ale jsou mista, kde i 150
. Město pak 50 - nasadím tempomat a je vymalováno...
Papuče jsou OK (když jsem je kupoval, tak jsem myslel, že je to na traktor...), ale pokud člověk jezdí po horších okreskách, resp. i dálnicích, tak proste nerovnosti pozná. R18 se chovají lépe, už jen protože, to jsou větší balony. Koukal jsem, že je dost lidí, kteří se snaží narvat na 7er i 21" - osobně bych to neudělal. Myslím si, že ani Dynamic drive nedokáže vynulovat nerovnosti našich silnic. Mám v autě EDC a cítím je... RTF jsou rozhodně tvrdší, stejně jako XL, takže pneu tak netlumí nerovnost.