Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Prosím o radu s klimou
Ahoj.
Prosim vas o vysvetleni pouzivani klimy
U Passatu jsem si jen nastavil teplotu a bylo
Tady jsem nastavil 19 a nic moc chlad nesel
Az jsem zjistil ze se musi?zapnout tlacitko s vlockou vpravo.Pak to chladilo.
Jen mi vrta hlavou:
Kdyz chci teda v aute 22 a venku je 10-klimu nezapnu
Pokud je vsaak venku 30 a chci 22,navolim 22 a musim pustit klimu.
Chapu to dobre?
A dalsi vec-pod klimou to tlacitko s dvema diodama to je uzavreny okruh a ?Jsou tam dva symboly
Na volantu tlacitko se sipkami dokola je nejaka funkce vymeny vzduchu v kabine?
Jako vyvetrani v kabine?To fouka urcitou dobu a nebo zalezi na mne?
Souvisi to prave s tema dvema symboly,sviti jeden,prepnu a sviti druhejDiky
Prosim vas o vysvetleni pouzivani klimy
U Passatu jsem si jen nastavil teplotu a bylo
Tady jsem nastavil 19 a nic moc chlad nesel
Az jsem zjistil ze se musi?zapnout tlacitko s vlockou vpravo.Pak to chladilo.
Jen mi vrta hlavou:
Kdyz chci teda v aute 22 a venku je 10-klimu nezapnu
Pokud je vsaak venku 30 a chci 22,navolim 22 a musim pustit klimu.
Chapu to dobre?
A dalsi vec-pod klimou to tlacitko s dvema diodama to je uzavreny okruh a ?Jsou tam dva symboly
Na volantu tlacitko se sipkami dokola je nejaka funkce vymeny vzduchu v kabine?
Jako vyvetrani v kabine?To fouka urcitou dobu a nebo zalezi na mne?
Souvisi to prave s tema dvema symboly,sviti jeden,prepnu a sviti druhejDiky
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
ano chapes to dobre
to "dvojtlacitko" je uzavreny vnitrni okruh. bud je manualni nebo automaticky. ten automaticky jednou za cas v aute vyvetra, aby se vystridal vzduch. manual te klidne zadusi
to "dvojtlacitko" je uzavreny vnitrni okruh. bud je manualni nebo automaticky. ten automaticky jednou za cas v aute vyvetra, aby se vystridal vzduch. manual te klidne zadusi

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
automat chapu jinak... neustale vetra z venku, ale pokud zachyti venkovni znecisteni, tak prepne na vnitrni okruh... spatne jsem to pochopil?Don píše:ano chapes to dobre
to "dvojtlacitko" je uzavreny vnitrni okruh. bud je manualni nebo automaticky. ten automaticky jednou za cas v aute vyvetra, aby se vystridal vzduch. manual te klidne zadusi
jak psal, že když je venku 10°C a v autě 30°C, budu mít nastavenou 22°C a zapnutou klimu... je auto tak chytré, že začně brát z venku studený vzduch nebo rovnou pustí klimošku? u jiných aut cvaknutí klimatizace slyším, u bmw ne

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
takhle mi to popsal servisak... to cidlo na smrad tam je a kdyz jedes napr. zacouzenou vesnici v zime nebo za nakladakem tak necha auto zavrene dokud vzduch neni cisty. zkus si nekdy v aute zapnout automat hned uslysis jak taha jen vnitrni cyklus
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
já o E61beny-maser píše:funkci automatického zapnutí vnitřního okruhu má i ocávka, takže proč by to neměl mít bavor o 15 let dřív. O jaké 5er se bavíme? e34 nebo e39. Jde mi o to jestli to mám taky.( E34 automatická klima 96.)

V manualu pisou, ze ta automaticka cirkulace je tak chytra, ze pozna smrad a zapne vnitrni okruh a nebude tahat vzuch z venku... Je to asi proto, kdyz budes stat v zacpe za nejakym aviatykem, tak se v aute neudusis... A kdyz je venku 3O stupnu tak zapni klimu zvol si stupne a o nic se nestarej. Kdyz je zima zapni topeni... Klima je ti k hovnu myslim.... Precetl sem si manual a sem chytrej jak radio.
Manual je od toho, aby sis ho precetl, kdyz si koupi auto... Ja si ho treba ctu celejfilini28 píše:Je hodne tezke napsat ano,je to tak,vid?
Lepsi doporucit manual.
Myslel jsem ze forum je o vzajemne pomoci a ne pohrdani.¨
Diky,nekde to dohledam po netu


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5017
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Klubové ID: 367
- Kontaktovat uživatele:
Větrací systém si zkus zjednodušeně představit tak, že ti zvenku do auta fouká vzduch a ty ho můžeš zahřívat nebo chladit - bez ohledu na jeho skutečnou teplotu. Vnitřní čidla vyhodnotí soulad nastavené a skutečné teploty a podle toho přidává nebo ubírá rychlost fuku (pokud je nastaveno AUTO). Ohledně té detekce smradu, mělo by to reagovat na látky vzniklé při hoření (asi CO jako v požárních hlásičích) - tedy tak jak to psali výše jiní.