Měnil už někdo na předfaceliftovým modelu e39 sedan zadní lampy za originální faceliftový lampy? Všiml jsem si že ty novější lampy mají jinak usazený šrouby, tzn. převrtat na autě díry, taky jsou jiný konektory na zapojení.
Stejně si ale myslim, že to tam nepůjde jen tak protože je lampa kvůli těm světelným pruhům i jinak trošku tvarovaná a možná by se musel trošku poupravit i ten plech za lampou..
Jestli už to někdo dělal, podělte se o své zkušenosti, díky.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 FL zadní lampy na předFL model
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
No, ale hlavně mají jinou tu spodní hranu (o 1cm delší) a tím pádem trčí ven. Tím je i dán rozvod elektriky a dál mají i jinak zapojený ty LED pruhy. Tomu vrtání se nevyhneš tak jako tak.
Když jsem to dělal já, upravil jsem ten plast (odfrézoval), předělal rozvod signálů po světle (brzdovky jsou v objímkách na drátech) a předělal jsem zapojení těch LED pásků (z 12V jen na 6V=zapojení paralelně). Pak to šlo připojit k těm origo Hella modulům pro obejití LCM, tzn bez programování. Bez těch modulů potřebuješ naopak 12V zapojení a přeprogramovat LCM aby nekontroloval žárovky, protože jinak hlásí stále chybu. Je tu i řešení s paralelní žárovkou, ale to raději ani nebudu zmiňovat, páč je to prasečina.
Když jsem to dělal já, upravil jsem ten plast (odfrézoval), předělal rozvod signálů po světle (brzdovky jsou v objímkách na drátech) a předělal jsem zapojení těch LED pásků (z 12V jen na 6V=zapojení paralelně). Pak to šlo připojit k těm origo Hella modulům pro obejití LCM, tzn bez programování. Bez těch modulů potřebuješ naopak 12V zapojení a přeprogramovat LCM aby nekontroloval žárovky, protože jinak hlásí stále chybu. Je tu i řešení s paralelní žárovkou, ale to raději ani nebudu zmiňovat, páč je to prasečina.