Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 M50B25TU - kolise volnobeh, vibruje motor v otackach
Tak som si kupil dalsiu E34, povodnu 525iT 03/92 nahradila 525iT 05/96, a rad by som vyriesit nejake veci co auto robi/nerobi oproti tomu predoslemu. Takze po poradi:
- pri prvom zamknuti sa auto ihned odomkne, druhy krat uz ostava zamknute (stare toto nerobilo)
- pokial pri zamknutom aute zoberiem za madlo vodicovych dveri tak sa na par sekund rozsvieti interier (tiez nerobilo)
- obcas neprijemne zakolise volnobeh, v otackach 1500-2800 motor v zabere neprijemne vibruje, predpokladam ze by za to mohol Vanos?
A este ma zaujima ci sa niekde podl VIN da zistit aku vybavu malo auto z vyroby?
- pri prvom zamknuti sa auto ihned odomkne, druhy krat uz ostava zamknute (stare toto nerobilo)
- pokial pri zamknutom aute zoberiem za madlo vodicovych dveri tak sa na par sekund rozsvieti interier (tiez nerobilo)
- obcas neprijemne zakolise volnobeh, v otackach 1500-2800 motor v zabere neprijemne vibruje, predpokladam ze by za to mohol Vanos?
A este ma zaujima ci sa niekde podl VIN da zistit aku vybavu malo auto z vyroby?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 432
- Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
-chyba centrálu, taky mi to dělá, mrkni jestli se ti opravdu zamknou všechny dveře.
-tím že vezmeš za kliku tak se začne vyhřívat zámek a rozsvítí se interier, to je v pořádku...
- s vanosem nemám zkušenosti, takže s tím ti bohužel neporadím...
[code:1]http://www.voton.cz/cz/page/21141/vypis-vybavy.html[/code:1]
-tím že vezmeš za kliku tak se začne vyhřívat zámek a rozsvítí se interier, to je v pořádku...

- s vanosem nemám zkušenosti, takže s tím ti bohužel neporadím...

[code:1]http://www.voton.cz/cz/page/21141/vypis-vybavy.html[/code:1]
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Řekl bych že to bylo u lichtpaketu - čtecí světýlka uvnitř atd.
Nebo možná u všech Faceliftů,mně to dělalo taky.Stejně tak když vypneš klíček mělo by se uvnitř rozsvítit...
S tím centrálem nemusí být hned něco špatného - dělalo mi to taky.
Nakonec jsem zjistil že čudlík u spolujezdcových dveří šel ztuha - ale napodruhé se to pokaždý zamklo.Stačilo promazat...
Nebo možná u všech Faceliftů,mně to dělalo taky.Stejně tak když vypneš klíček mělo by se uvnitř rozsvítit...
S tím centrálem nemusí být hned něco špatného - dělalo mi to taky.
Nakonec jsem zjistil že čudlík u spolujezdcových dveří šel ztuha - ale napodruhé se to pokaždý zamklo.Stačilo promazat...
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
přihlaš se do katalogu ,zadej vin a ukáže se v záložkách možnost výbavy
http://www.bmw.cz/cz/cs/owners/parts_20 ... logue.html
http://www.bmw.cz/cz/cs/owners/parts_20 ... logue.html
Najděte to, co hledáte.
Elektronický katalog náhradních dílů BMW
Ať již hledáte střesní box, spojku nebo brzdové destičky, elektronický katalog náhradních dílů BMW Vám rychle a spolehlivě pomůže najít veškeré informace o dostupných náhradních dílech a příslušenství pro Vaše BMW. Pro zcela bezplatné online vyhledávání v tomto katalogu se stačí jednoduše zaregistrovat na internetových stránkách pod uživatelským jménem “eu111111” a heslem “bmwetk1”. Okamžitě tak získáte přistup k rozsáhlé databázi originálních náhradních dílů BMW a originálnímu příslušenství BMW. Stačí zadat model Vašeho BMW a požadovaná kritéria pro zúžení výsledků vyhledávání. Po odeslání dotazu systém vypíše kompletní přehled všech originálních náhradních dílů a příslušenství BMW, které jsou pro Váš vůz k dispozici.
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


Jenom detail a nepodstatný nicméně mi to nedá a trošku tě poupravím - světla interiéru se po vypnutí klíčku rožnou jenom v případě, že do nějaké doby před tímto vypnutím klíčku svítily potkávačky nebo parkovačky. Pokud byly před tím vyplé, tak se ani nerozsvítí světla v intoši. Aspoň já to mám tak vypozorované. Jn, holt už i e34 je přetechnizovaný strojKail píše:Řekl bych že to bylo u lichtpaketu - čtecí světýlka uvnitř atd.
Nebo možná u všech Faceliftů,mně to dělalo taky.Stejně tak když vypneš klíček mělo by se uvnitř rozsvítit...

Co se centrálu týče tak potvrzuju radu Kaila - taky mám úplně ten samý problém, chodí mi u spolujezdce zámek z tuha a projevuje se to takto. Už jsem to jedenkrát prošplíchával wdčkem, chvilku byl pokoj ale přes mrazy to začlo dělat zas. zatim jsem byl líný to řešit

Jinak zbytek tu byl napsaný a s benzinama moc zkušeností nemám.
- já to osvětlení interiéru po vzetí za kliku mám taky na *90 autě.
- to odemykání/zamykání jsem měl taky přesně takhle a vyřešil na podzim po půlroce bádání. Byly to pojistky pod zadním sedákem za řidičem.. najdi si schema pojistek, dával jsem to sem. Tam kde měly být 30A např. jsem měl 7,5A a pod. Prověř pojistky, na 99% je to pouze tim. Další věc, co mi radil kamarád, překlesaná kabeláž kolem závěsu zadního víka do kufru. U mě byla ale ok.
- to odemykání/zamykání jsem měl taky přesně takhle a vyřešil na podzim po půlroce bádání. Byly to pojistky pod zadním sedákem za řidičem.. najdi si schema pojistek, dával jsem to sem. Tam kde měly být 30A např. jsem měl 7,5A a pod. Prověř pojistky, na 99% je to pouze tim. Další věc, co mi radil kamarád, překlesaná kabeláž kolem závěsu zadního víka do kufru. U mě byla ale ok.
Central hadam budu len zatuhnute zamky, poistky si skontrolujem zajtra vecer az pojdem do prace. Dik za rady,
Teraz by to chcelo vyriesit uz len ten motor... Volnobeh kolise hlavne za studena, do ~2700 otacok je to uplne mrtve, spotreba tiez nic moc co pozorujem (a hlavne teda rucicka aktualnej spotreby je oproti predoslej E34 hodne kruta, pod 10 hadam ani nezalezie pokial nebrzdim motorom) a ako som uz pisal motor neprijemne vibruje v rozmedzi 1500-2800 otacok. Sada na vanos od besianu uz je na ceste, akurat nemam tie pripravky na zaistenie vaciek a zotrvaku, neda sa to niekde kupit pripadne pozicat v Brne a okoli? A hadam az pride diagnosticky kabel tak pojde vycitat nejake eventualne chyby...
Teraz by to chcelo vyriesit uz len ten motor... Volnobeh kolise hlavne za studena, do ~2700 otacok je to uplne mrtve, spotreba tiez nic moc co pozorujem (a hlavne teda rucicka aktualnej spotreby je oproti predoslej E34 hodne kruta, pod 10 hadam ani nezalezie pokial nebrzdim motorom) a ako som uz pisal motor neprijemne vibruje v rozmedzi 1500-2800 otacok. Sada na vanos od besianu uz je na ceste, akurat nemam tie pripravky na zaistenie vaciek a zotrvaku, neda sa to niekde kupit pripadne pozicat v Brne a okoli? A hadam az pride diagnosticky kabel tak pojde vycitat nejake eventualne chyby...
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
jestli je kaput vanos bude mít motor zvuk jak nafťák.Předpokládám že nekoupíš auto kterému cvaká motor, takže Tam bude něco jiného.
podle toho co píšeš je špatná směs, otázkou je proč - váha ,snímač na klapce,netěsnost ,čidla... nebo jen blb který chtěl přeprogramovat řídící jednotku. To se po netu nedá říct.
Mě odešel snímač na klapce a motor se mohl zbláznit. Raději jsem auto neprovozoval do najití a odstranění závady. nechtěl jsem oddělat kat,lambdu,hlavu a převodovku.( mám Automat)
podle toho co píšeš je špatná směs, otázkou je proč - váha ,snímač na klapce,netěsnost ,čidla... nebo jen blb který chtěl přeprogramovat řídící jednotku. To se po netu nedá říct.
Mě odešel snímač na klapce a motor se mohl zbláznit. Raději jsem auto neprovozoval do najití a odstranění závady. nechtěl jsem oddělat kat,lambdu,hlavu a převodovku.( mám Automat)
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


Tak, dneska som chcel menit sviecky a nasiel som zatim jednu utopenu v oleji, po vycisteni mam pocit ze sa zlepsil volnobeh, aj vibracie motoru pri 2500ot su nepatrne lepsie, ale zacalo prsat takze som skontroloval len dve sviecky, keby to bolo len tymto bolo by to fajn
Zajtra ak nebude chcat/snezit to kuchnem, vymenim tesnenie pod ventildeklom, nove sviecky a budem sa modilt aby bol problem prec...

Sviecky nove, pretesneny ventildekel. Celkom prekvpivo cisto na to ze ma mat natocenych 250 tisic...
Ale co je hlavne problem stale nieje vyrieseny. Mam pocit ako keby auto slo v rozmedzi 2000-2500 otacok na 5 valcov, neskutocne to vibruje (pravda, vymenou sviecok sa to zlepsilo, ale stale to tam citit). Je nejaky sposob ako odhalit pricinu bez postupnej vymeny vsetkych cidiel, vstrekovacov, zapalovacich modulov atd? Mam tu sice jednu E34 na diely, ale v tomto pocasi sa mi moc nechce u toho stat a moknut...


Ale co je hlavne problem stale nieje vyrieseny. Mam pocit ako keby auto slo v rozmedzi 2000-2500 otacok na 5 valcov, neskutocne to vibruje (pravda, vymenou sviecok sa to zlepsilo, ale stale to tam citit). Je nejaky sposob ako odhalit pricinu bez postupnej vymeny vsetkych cidiel, vstrekovacov, zapalovacich modulov atd? Mam tu sice jednu E34 na diely, ale v tomto pocasi sa mi moc nechce u toho stat a moknut...