Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě 530dA 142kW E39
Chtěl bych pořídit 530dA 142kW sedan/limousine/saloon nebo jak se to u BMW značí.
Určitě tedy po faceliftu to je ideálně 2001 a novější.
Určitě s ESP nebo jak se to značí dsc ? výhřev sedaček.
Investovat chci maximálně 150 000Kč.
Na co si dát u tohoto modelu pozor a je šance za tuto cenu koupit v D ?
Určitě tedy po faceliftu to je ideálně 2001 a novější.
Určitě s ESP nebo jak se to značí dsc ? výhřev sedaček.
Investovat chci maximálně 150 000Kč.
Na co si dát u tohoto modelu pozor a je šance za tuto cenu koupit v D ?
tomas-st píše:Chtěl bych pořídit 530dA 142kW sedan/limousine/saloon nebo jak se to u BMW značí.
Určitě tedy po faceliftu to je ideálně 2001 a novější.
Určitě s ESP nebo jak se to značí dsc ? výhřev sedaček.
Investovat chci maximálně 150 000Kč.
Na co si dát u tohoto modelu pozor a je šance za tuto cenu koupit v D ?
Ahoj,
za 150tis bys už nějakou pěknou e39 od toho roku mohl pořídit, ale buď hodně opatrný při výběru...u dA je asik největší a nejdražší slabina automat... proto potenciální auto řádně projet, automat nesmí škubat (cukat), musí krásně řadit - tady na foru je toho mraky k těmto modelům, další věcí jsou vstřiky (ale to je hlavně díky palivu), může odejít vstřikovací čerpadlo a pak samozřejmě turbo - o to se člověk musí dobře starat, pravidelně nechat vychlazovat apod... Vše najdeš tady na foru. Jinak na autě se může cokoliv a kdykoliv vysypat (holt nějaké ty roky to už má. Co se týče koupě auta v Neměcku, dle mého to není to, co to bývalo...jsou tam čím dál, tím víc větší šunty.....Dle mého za 5-5,5tis éček to nebude žádná sláva...kor, když prodejcem bude nějaký Mohamed


Dosty87 píše:tomas-st píše:Chtěl bych pořídit 530dA 142kW sedan/limousine/saloon nebo jak se to u BMW značí.
Určitě tedy po faceliftu to je ideálně 2001 a novější.
Určitě s ESP nebo jak se to značí dsc ? výhřev sedaček.
Investovat chci maximálně 150 000Kč.
Na co si dát u tohoto modelu pozor a je šance za tuto cenu koupit v D ?
Ahoj,
za 150tis bys už nějakou pěknou e39 od toho roku mohl pořídit, ale buď hodně opatrný při výběru...u dA je asik největší a nejdražší slabina automat... proto potenciální auto řádně projet, automat nesmí škubat (cukat), musí krásně řadit - tady na foru je toho mraky k těmto modelům, další věcí jsou vstřiky (ale to je hlavně díky palivu), může odejít vstřikovací čerpadlo a pak samozřejmě turbo - o to se člověk musí dobře starat, pravidelně nechat vychlazovat apod... Vše najdeš tady na foru. Jinak na autě se může cokoliv a kdykoliv vysypat (holt nějaké ty roky to už má. Co se týče koupě auta v Neměcku, dle mého to není to, co to bývalo...jsou tam čím dál, tím víc větší šunty.....Dle mého za 5-5,5tis éček to nebude žádná sláva...kor, když prodejcem bude nějaký Mohamed, ideální koupě je od soukromé osoby..Ty lepší kusy bud na prodej nejsou, anebo jsou, ale v podobě 8-9tis éček, což běžný uživatel (nikoliv fanda) nedá. Každopádně hodně štěstí
Ještě jsem zapomněl napsat, že pokud 530dA koupíš, 100% měj nechanou nějakou finanční rezervu bokem!
jasný no já už předtím vlastnil e46 320d 100kW takže tak nějak tuším že investice stranou budou potřeba... o vstřikách sem četl,to samé s turbem a jeho dochlazováním to je asi u všech turbo dieselů. Ještě se zeptám,někde někdy sem četl něco o nějakém systému odpružení zadní nápravy nevím jak se ted jmenuje a jestli se dělá i u sedanu nebo jen u kombi,jak poznám že ho auto má a lepší se tomu vyhnout nebo ne ?
-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Autonivelácia/vzduchový podvozok je asi to čo máš na mysli. Mám M podvozok a mechy a nemenil by som za nič. Keby sa posrali, za 10 to máš vymenené a zase jazdíš, ale ten pocit že auto neleží pri naloženom kufri a jazdí "plusmínus" tak ako prázdne", to je k nezaplateniu. Poznáš to tak že sa pozreš k náprave vzadu a buď uvidíš mechy, alebo nie. Prípadne pod rezervu ak nemôžeš zdvihnúť auto a tam by mal byť kompresor 

d(- -)b
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
U e39 jsem jednou narazil na sedana s nivem. Je to verze Supertouring (moc jich není), jestli se nepletu, jde to bez problému nahradit tlumičem a pružinu z klasickýho sedanu, problém je totiž v ceně měchu - konstrukce je odlišná od touringu - měch visí na tlumiči (mám takovej pocit že se musí měnit kompletní tlumič včetně měchu a ks stojí kolem 10-12tis)
Mam tohle auto pul roku a nevim o nejakych MEGA vydajich!!Treba to mam vse pred sebou investice atd,ale nevim uvidime
Automat mi radi krasne jen mam problem s ohrivanim v zime.Mel jsem 525tds e39 tour manual a ted mam 530d tour poface a je to nebe a dudy!!A hlavne ten automat je k nezaplacenia hrozne navykovej.Vim ze kdyz se neco posere tak to bude stat zato,ale manual uz nechci!
Jen se zeptam (blbe) co znamena oznaceni A? Jako treba 530d(a)??dekuji


Jen se zeptam (blbe) co znamena oznaceni A? Jako treba 530d(a)??dekuji
Ahoj,Jen pár slov k tomuhle tématu.Asi touhle dobou loni jsem taky kupoval e39 530dA tour 2001.Něco už jsem do něj nasypal ,takže z vlastní zkušenosti.Zima bude dobrá na to abys zjistil jestli ti jde webasto,jestli ti třeba držej pístnice zadních dveří,v zimě se vadný projevěj.Jestli ti prodejce bude říkat,že si u někoho v dílně nechal vyměnit oil v automatu,za nějakou celoživotní náplň,tak už moc o koupi nepřemyšlej,mě repas vyšel na 40000tis.A jen díky tomu že ten předemnou vzměnil v automatu oil.V servisu v Brně mi řekli že je to kravina,teď jí mám po repasi a mám přijet po 50000tis.na výměnu.Pokud budeš mít možnos se podívat pod auto tak mrkni na štítek automata,do e39 se ďali dva druhy převodovek německá a americká,ta americká je potvora,zlatá německá práce,teď si rychle nevzpomenu na označení,ale to tu bude někdo určitě vědět.Takhle mi to bylo vysvětleno.Já měl třeba ještě problém s light modulem,a blikny si dělali co chtěli.V BMW novej 11000tis.Starší jsem sehnal za 2000tis.Pak bych ještě otevřel kapotu a zahejbal se světlama,jestli nejsou vadný ty tyčky co držej svetla.Světlo bude lehce chodit nahoru a dolu.Vypadá to hrozně co,no holt jsem měl trochu smůlu,ale vůbec si nestěžuju a tobě přeju hodně štěstí.Nebudeš litovat.
Takhle mi bylo vysvětleno.Oil v automatu má od vyrobce celoživotní náplň.Jenže výrobce udává určitej počet KM na životnost převodovky.Pak taky záleží jak kdo stou převodovkou zachází,a co tam naleje za oil.Ten předemnou nebo ještě před ním byl asi pěkný zvíře,protože jsem dělal repas už v 190000tis,ověřenejch před koupí v BMW.A oil tam nebyl ten co tam má bejt.Ještě se mi pochlubil že mu to právě dělal nějakej známej v dílně.Ano webasto má každá e39,ale v létě těžko vyskoušíš jestli jde a v zimě uvítáš že funguje.
-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nemecká? Pokiaľ viem tak sa do E39 s motorom 3.0d nemontovalo nič iné než A5S360R/390R, čo je GM a sere sa v okolí 200 tisíc nech s tým človek robí čo chce a musí sa s tým tak nejak počítať. Ak sa mýlim, rád sa nechám poučiť ale myslím si že to tak je
P.S.: sám mám 530dA, nehaním to, je to fakt s ktorým aj ja počítam (momentálne 191 tisíc najazdených)

P.S.: sám mám 530dA, nehaním to, je to fakt s ktorým aj ja počítam (momentálne 191 tisíc najazdených)

d(- -)b