Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Test zimní nafty

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od JaraX »

tak co se týče terminálu tak jich je víc, ale myslím že mají naftu všichni ze stejné rafinérky a že i to co k nim jde stojí zahovno.

ad LPG. kvalita plynu asi někde je menší a jinde větší, ale nikdy jsem neslyšel o autě který by kvuli špatnýmu LPG nejelo, nebo se něco posralo, prostě za 150 000 na LPG co jsem najezdil znám jen že to jede trochu líp a nebo malinko huř, ale nikdy to nepoznám druhej den, vždycky jen když jsem těsně po natankování, jediny s čím jsem se setkal na že na jedné benzínce to šulili asi o 10 procent na množství, ale jinak no problem, loni jsem bral od nejlevnějšího LPG co jsem kdy bral v Makedonii asi za 11kč a nopak nejradžší asi za 22kč litr v Madarsku, a pocitově to na Madarsky LPG jelo vždy hůř.
unás beru LPG všech značek, od malych zapadlych pump až po Shellky, Lukoil apod, vždy stejná kvalita, jede to naprosto stejně, natankovany množství taky stejny, takže prostě u LPG se moc kvalita řešit nemusí, je to prostě imunní.
Přístí týden se schválně pobavím s plynařem kterej to dělá hromadu let jeslti už někdy měl stav kdy někdo vzal tak nekvalitní LPG že musel vypustit nádrž.
Jo a letos jsem měnil filtr plynu po 80 000km, kuchl jsem ho a naprosto čistoučkej, nikde ani smítko, takže kvalita bude dobrá všude v evropě.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#42 Příspěvek od beny-maser »

já tankuju naftu na shellce v Teplicích a nikdy jsem neměl problém ani v těch největších mrazech. A co vím o plynu tak jeho kvalita může být porůzná a fitr toho plynu už jsem viděl taky pěkně zasranej.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#43 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

JaraX píše:a až do toho natankuješ naftu co zamrzne tak si budeš říkat že za to auto nemuže
ku podivu nezamrzla ani v těch mega mrazech :wink:
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#44 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

tak ja taky znám pár lidí ,co se jim rozjebal motor když namontovali LPG :wink: že by to bylo absolutně bez peripetií si nemyslím. Tady na klubu dva lidi s motorem 4,4 co jim udělal motor pápá. Jinak dalších x lidí co dělali po pár tisících km provozu na LPG taky GO, ale vesměs to je podle mě špatně instalovaným LPG systémem.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od Jendix »

M3maniac píše:tak ja taky znám pár lidí ,co se jim rozjebal motor když namontovali LPG :wink: že by to bylo absolutně bez peripetií si nemyslím. Tady na klubu dva lidi s motorem 4,4 co jim udělal motor pápá. Jinak dalších x lidí co dělali po pár tisících km provozu na LPG taky GO, ale vesměs to je podle mě špatně instalovaným LPG systémem.
já jsem slyšel, že když s LPG někdo jezdí jednou za čas (např. jednou za 14 dní) může se stát, že za určitých okolností začnou reznout vložky a jiný věci které přichází s plynem do styku..

když jsem měl ještě benzíňáka, taky jsem o tom uvažoval.. ale když už plyn, tak asi jen vstřikování tekutého LPG.. jakmile je tam reduktor.. je to v podstatě plýtvání energie..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od JaraX »

M3maniac píše:tak ja taky znám pár lidí ,co se jim rozjebal motor když namontovali LPG :wink: že by to bylo absolutně bez peripetií si nemyslím. Tady na klubu dva lidi s motorem 4,4 co jim udělal motor pápá. Jinak dalších x lidí co dělali po pár tisících km provozu na LPG taky GO, ale vesměs to je podle mě špatně instalovaným LPG systémem.
doufam že nemyslíš lidi jako je 100RM, ti si za to mužou sami, není to ani vada montáže ani vada systému, ale prostě pokud se to auto na plyn chová jinak než má (třepe se to jako prase) a ten člověk na to jezdí dál, tak se nemuže divit. znám i auta který maj na LPG najeto stovky tisíc km a bez problémů
Odpovědět