Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
TEC2000
mě se zlepšilo chování hlavně v nižších otáčkach, auto má od 1500/min lepší zátah tam kde dřív bylo jakoby mrtvý, do těch 2000/min... tam placebo efekt osobně neberu. Včera jsem s tím zase jel a chová se to jinak. Kouřivost je možná trochu nižší, ale tam je to dost podle vnějších podmínek. Není taky vyloučeno, že pokud někdo používá aditiva do paliva pravidelně (yes), tak mám motor průběžně čištěnej a pak určitě nějakej větší dopad nepocítí.
taky mám problém s pocukáváním u 530 d -hlavně při jízdě třeba vkoloně na jedničku-myslel jsem že se to malino zlepší když to tam vrhnu ale ještě jsem to tam nedal-řeším ted jiný problém ale koupeno už mám-tak jsem zvědav co se stanemcconrad píše:no, dostal jsem tenhle produkt do ruky, ale chtel jsem slyset nejdrive par ohlasu na tento produkt, proto tohle tema. tak jsem to soupl primo do nadrze, dojezd cca 30km, litalo to tam cca 40min. Popojel jsem pouze k benzince cca 1km, pac jezdit se na to nema, ale musim rict, ze nejake vyrazne zlepseni nepocituju...mel jsem problemy s cukanim vozu, ale tohle tomu nepomohlo a jine zlepseni taky neni znat...tolik moje zkusenost


Jasně, přesně proto jsem se ptal. Jaké s tím máte kdo zkušenosti. Prostě mi to přijde jako placebo efekt. Ale je mi jasné, že pokud to opravdu čistí, tak se to těžko pozná. Nikdo kvůli tomu asi nebude rozebírat motor... 

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Pánové smekám a musím říct že to funguje,už jsem to psal do klubových aut ale tady musim taky pro ty kdo nemaj členství.Dneska jsem to aplikoval,dojezd v nádrži psalo BC 15km,naleju a jdu si dát oběd.Za 40min.jsem zpátky,zhasnu,doleju 25l nafty a jedu projet.Před tím mit o při kick downu lehce pokuřovalo,celkem souvisle ale nic hroznýho,asi dva měsíce zpět jsem byl na kontrole vstřiků a na korekcích to ukazovalo jeden vstřik lehce mimo ale v limitu.Jsem na takový věci puňťa,takže jsem nelenil,sehnal tady na klubu za fajnovou cenu nový vstřik a těšil se jak to vyměním.Po přečtení pár tématu o srágoře jménem TEC2000 jsem si řekl proč ne,proč to nevyzkoušet.Dnes jsem koupil,aplikoval a ono to asi doopravdy funguje,samozřejmně v určitých případech.Lítal jsem s tím snad jak nikdy a vůbec nic,snad jenom klasický obláček při kick downu.Jsem spokojenej a snad to vydrží,když ne tak tam půjde ten nový vstřik a je vystaráno.Takže jako poslední variantu před výměnou "zaneseného" vstřiku doporučuji vyzkoušet tuhle věcičku



E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno
Tak u mě žádná pozorovatelná změna neproběhla. Nalil jsem to do nádrže když tam dle budíků bylo 3,1 litru a nechal to na to běžet 90 minut. Pak sem dotankoval 30 litrů a ujel asi 20 km. Zatím teda fakt rozdíl nepoznávám, ale připisuju to tomu, že motor i před aplikací šlapal, jakoby právě vyjel z továrny. Každopádně to neuškodilo a i jako prevenci to pro svůj dobrý pocit uznávám 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem taky preventivne aplikoval
Pri 205.000km jsem si rekl, ze ti snad nic nezkazim...
Dojezd dle palubaku 4km, zastavil jsem u pumpy, nalil 375ml, dojezd se zvednul na 9km a sel jsem na kafe. Nechal jsem to bezet asi 25min. Zadny otacky na 2000 ani nic podobnyho neprobelo, motor si dal vrnel na volnobeh jako kdybych do nej nalil par deci nafty.
Potom jsem dotankoval 69l verva diesel jako vzdycky a odjel.
Podle me nulova zmena, ale zadnymi problemy jsem netrpel predtim, nastesti ani potom. Pro muj dobry pocit mam vycisteny palivovy system, kam ten bordel vylital (jestli tam vubec nejakej byl) by me fakt zajimalo, ale z vyfuku zadny saze nelitaly

Dojezd dle palubaku 4km, zastavil jsem u pumpy, nalil 375ml, dojezd se zvednul na 9km a sel jsem na kafe. Nechal jsem to bezet asi 25min. Zadny otacky na 2000 ani nic podobnyho neprobelo, motor si dal vrnel na volnobeh jako kdybych do nej nalil par deci nafty.
Potom jsem dotankoval 69l verva diesel jako vzdycky a odjel.
Podle me nulova zmena, ale zadnymi problemy jsem netrpel predtim, nastesti ani potom. Pro muj dobry pocit mam vycisteny palivovy system, kam ten bordel vylital (jestli tam vubec nejakej byl) by me fakt zajimalo, ale z vyfuku zadny saze nelitaly

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Chlapci, kdyby to tak bylo tak byste to museli kupovat jenom přeze mě abych z toho něco měl
Nicméně já to nejprve doporučoval z kamarádova doporučení a jemu to zas doporučoval otec jeho tchýně bratranec z matčiny strany
Takže kdyby něco, já
Nicméně já to nejprve doporučoval z kamarádova doporučení a jemu to zas doporučoval otec jeho tchýně bratranec z matčiny strany

Takže kdyby něco, já

Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem nakonec taky neodolal a vyzkoušel. Vyjel jsem nádrž dokud to nepsalo dojezd 4km a nalil to do nádrže, poté jsem nechal auto ca. 30 min. běžet.
V průběhu jsem teda cítil takovej divnej smrad z výfuku, skoro jako kdyby člověk pálil ředidlo nebo něco podobnýho, ale že by auto houpalo, nebo se s tím nějak pralo jsem nepocítil (párkrát jsem zkusil prošloupnout zlehka plyn a taky žádná výrazná změna). Celé jsem to provedl za ohřátého motoru, říkal jsem si, že jestli se tam má něco rozpouštět, bude se to asi líp uskutečnovat při vyšších teplotách, než za studeného motoru.
Nakonec jsem dolil 5l nafty a dojel k benzíně pro plnou.
Nevím jestli je to jen vsugerovaný pocit, ale možná auto malinko líp v nízkých otáčkách táhne, ale to může být jen způsobeno tím že to člověk víc sleduje a hlídá - v podstatě placebo efekt . Jinak auto jede úplně stejně jako předtím.
Kupval jsem u Kelly a ptal jsem se i jestli s tím mají nějaký zkušenosti, moc mi toho ale bohužel neřekli (je fakt že ani na Německých forech se toho člověk moc nedočte, ale možná to časem přijde)
Jinak motor mám 25D 130kw
V průběhu jsem teda cítil takovej divnej smrad z výfuku, skoro jako kdyby člověk pálil ředidlo nebo něco podobnýho, ale že by auto houpalo, nebo se s tím nějak pralo jsem nepocítil (párkrát jsem zkusil prošloupnout zlehka plyn a taky žádná výrazná změna). Celé jsem to provedl za ohřátého motoru, říkal jsem si, že jestli se tam má něco rozpouštět, bude se to asi líp uskutečnovat při vyšších teplotách, než za studeného motoru.
Nakonec jsem dolil 5l nafty a dojel k benzíně pro plnou.
Nevím jestli je to jen vsugerovaný pocit, ale možná auto malinko líp v nízkých otáčkách táhne, ale to může být jen způsobeno tím že to člověk víc sleduje a hlídá - v podstatě placebo efekt . Jinak auto jede úplně stejně jako předtím.
Kupval jsem u Kelly a ptal jsem se i jestli s tím mají nějaký zkušenosti, moc mi toho ale bohužel neřekli (je fakt že ani na Německých forech se toho člověk moc nedočte, ale možná to časem přijde)
Jinak motor mám 25D 130kw
Ahoj, já to zkoušel nalít do nádrže při dojezdu 10 Km, možná to ještě bylo málo koncentrované, nevím... Ale výsledek po hodině volnoběhu žádný. Korekce stejné i po aplikaci. Asi by to chtělo napojit na samostatný okruh a pak by to mělo možná nějaký smysl, ale nalít to do nádrže, je dle mé zkušenosti vyhození peněz... Jinak jsem o tom četl celkem dost a hodně lidí hlavně s auty od PSA to chválí. (Dokonce se to prý používá v origo servise, ale na vlastní okruh, ne do nádrže.)
-> Mně nejvíce pomohla verva+vif... Vyléčilo to všechny vstřiky až na jeden, ten se chystám měnit. Je na hranici... (tec jsem aplikoval až po tomhle)
-> Mně nejvíce pomohla verva+vif... Vyléčilo to všechny vstřiky až na jeden, ten se chystám měnit. Je na hranici... (tec jsem aplikoval až po tomhle)
TEC 2 000 bude opravdu asi fungovat,jako následek používání bionafty-čisté,v jedné firmě,spousta KO vstřiků-zalepené!!Nejdříve výměna vadných vstřiků a nyní bez výměny-pouze čištění,na vlastní okruh TEC 2000.Přípravek se zatím osvědčil-jestli bude nějaký vedlejší problém po čištění není zatím známo ale fakt to funguje!