První foto je při -13, čirá zůstala jen nafta z Luk Oilu a Benziny.
Druhá fotka je z -21, parafín se pěkně usadil a začíná ucpávání filtrů



Už jsem to tu psal, taknkuju v Německu u Schell a taky žádná sláva, resp. minulej tejden sem měl při -19°C hodně velký problémy (a to mi pak na pumpě řikali že nafta je do -22°C, což jsem trochu nepochopil, proč tam něco nenalejou, když jsou takový mrazy, spokojenost zákazníků je snad důležitější).mari píše:Nejhorší je, že když to přeženeš s aditivem, je to ještě horší. Je to jen test v domácích podmínkách, jedině rozbor by řek přesně kde tankovat slušnou naftu. Každopádně oproti Němcum tankujeme neskutečnej brak.
Logicky lidi vozí aditiva v kufru auta, ale to by se právě nemělo, protože v mrazu tuhnou, kdo by si to ale tahal domu že.Raadii píše:Já používám na léto i na zimu ty VIF, ale teď jsem byl dost nemile překvapenej, že jsem je chtěl nalejt a byly zmrzlý. Ale přecejen to nejsou aditiva proti zamrzání nafty, tak asi neni čemu se divit....
mari píše:Logicky lidi vozí aditiva v kufru auta, ale to by se právě nemělo, protože v mrazu tuhnou, kdo by si to ale tahal domu že.Raadii píše:Já používám na léto i na zimu ty VIF, ale teď jsem byl dost nemile překvapenej, že jsem je chtěl nalejt a byly zmrzlý. Ale přecejen to nejsou aditiva proti zamrzání nafty, tak asi neni čemu se divit....
pletes se, funguje az s naftouMUF_IV píše:Tak jsem se taky rozhodl pro VIF, jen mi řekněte jednu věc, když jsem ho nechal na terase do rána v plechovce a potom ji otevřel, venku bylo - 19 tak byl tuhej...nějaká chybička se vloudila? nebo to má jiný vliv až v naftě nějakou reakcí? Dle mého názoru koncentrát který se má přidat 1:1000 by snad měl odolat, nebo se pletu?