...podle čeho se tedy řídit? a jak poznám správnou teplotu vody?rooc píše:podle těch čárek se neřiď..., já je měl taky cca 2 pod 4500ot a teplota vody byla přitom 50-42st..., po výměně obou termostatů drží krásně 90st...tím pádem se dá věřit už i tem čárkám u otáček
Jak se Vám zahřívá 525d E61 r.v.v 2004 ???
-
m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
-
rooc
- Registrovaný
- Příspěvky: 963
- Registrován: stř 23.11.2011 01:00
- Bydliště: Rýmařov - Olomouc
-
Pavel525
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 03.12.2011 01:00
- Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB
-
Afekt
- Registrovaný
- Příspěvky: 114
- Registrován: pát 08.08.2008 00:00
- Bydliště: Pardubice
přesně jak popisuješ jsem to měl já. Vyměnil jsem oba termostaty (byly tam původní) a je klidPavel525 píše:Je to pravda ty čárky opravdu nejsou přesné. Vím, že mi zlobí termostat tak jsem dnes taky jel podle návodu a taky jsem zjistil, že podle čárek mám plně zahřáto, ale podle digi. teploty mi to ukazuje nějakých 74st.
-
Mahut
- Registrovaný
- Příspěvky: 47
- Registrován: stř 02.06.2010 00:00
Cau chlapi. Vcera jsem jel z Brna do Prahy (e61, r.06) a chtel jsem zmerit digitalne teplotu, ale poprve se mi motor uplne nezahral, auto sice topilo po 15min,ale po 200km v Praze jsem mel jednu carku nad 4500ot a teplota digitalne ukazovala 68C. Asi to bylo tim, ze bylo -10C, protoze jsem vzdy mel predtim motor zahraty a ukazovalo mi to dvě čárky pod 4500ot, ale to jsem jeste nezkousel si nastavit teplotu digitalne, pocitam ze by to bylo tak 80C, kdyz jeste zbyvaji 3 carky. Asi budu mit termostaty v haji? Normalni to asi nebude, ze se mi motor nezahreje uplne? Venkovni teplota by na to mit vliv nemela, ze?
Diky
Diky
-
m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
...hlavně mě je divný, že tento "problém" jestli se to dá tak nazvat má poměrně dost lidí...měl jsem předtím víc bmw a i předchozí byl diesel a teplotu to krásně drželo za všech teplot venku...že by se něco na E60 nepovedlo? 
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
-
rooc
- Registrovaný
- Příspěvky: 963
- Registrován: stř 23.11.2011 01:00
- Bydliště: Rýmařov - Olomouc
Stopro termostat je fuk kolik je venku me drzi 90 i kdyz je venku -20Mahut píše:Cau chlapi. Vcera jsem jel z Brna do Prahy (e61, r.06) a chtel jsem zmerit digitalne teplotu, ale poprve se mi motor uplne nezahral, auto sice topilo po 15min,ale po 200km v Praze jsem mel jednu carku nad 4500ot a teplota digitalne ukazovala 68C. Asi to bylo tim, ze bylo -10C, protoze jsem vzdy mel predtim motor zahraty a ukazovalo mi to dvě čárky pod 4500ot, ale to jsem jeste nezkousel si nastavit teplotu digitalne, pocitam ze by to bylo tak 80C, kdyz jeste zbyvaji 3 carky. Asi budu mit termostaty v haji? Normalni to asi nebude, ze se mi motor nezahreje uplne? Venkovni teplota by na to mit vliv nemela, ze?
Diky
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
no tak né všechno je nadoživotí.. a u mě osobně byl termostat pravděpodobně original.. tzn. necelých 200tkm..m.deejay píše:...hlavně mě je divný, že tento "problém" jestli se to dá tak nazvat má poměrně dost lidí...měl jsem předtím víc bmw a i předchozí byl diesel a teplotu to krásně drželo za všech teplot venku...že by se něco na E60 nepovedlo?
táta má fiata s motorem hdi.. a tam máme podezření na termostat při 90tkm..
-
Hoang
- Registrovaný
- Příspěvky: 48
- Registrován: ned 14.08.2011 00:00
-
Mahut
- Registrovaný
- Příspěvky: 47
- Registrován: stř 02.06.2010 00:00
-
speedfred
- Registrovaný
- Příspěvky: 268
- Registrován: sob 16.07.2005 00:00
-
m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
...já bych asi vyměnit oba termostaty na E60 530d nezvládl...zas tak zručnej nejsem, takže přemýšlým kde to nechat vyměnit, protože přes 3tis (jen práce) za jejich výměnu se mě v bmw servisu fakt dávat nechce...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
-
mcconrad
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 17.12.2011 01:00
zdravim, stupidni dotaz, ty carky u tech otacek mate na mysli ty bile zprava, podle ceho se da odhadnout teplota motoru? jestli je to ono, tak mi drzi porad stejnou uroven...Afekt píše:Tak kuci, dnes jsem vyzkoušel dle návodu na youtube, aby se mi zobrazila teplota motoru, podařilo se, není to těžký. A ejhle zjistil jsem, že když jsou čárky úplně spadlý ( motor zcela zahřátý) tak teplota digitálně byla jen 72 stupnů ceslia..což není úplně zahřátý motor !!Takže musí být problém v termostatu.. teplota při vyšší rychlosti klesala..takže mám jasno...vyměním oba a snad to bude už dobrý...
-
clay
- Registrovaný
- Příspěvky: 199
- Registrován: stř 04.05.2011 00:00
- Bydliště: Praha Východ
jj, ale i ja jsem zjistil, ze nekdy staci aby motor mel 60°C a carky byli dole a u nekoho je to az 80-90°C, takze carky nejsou smerodatne dokonce ani v ramci jednoho auta, pokazde ukazuji trochu jinak, je to VELMI orientacni.mcconrad píše:zdravim, stupidni dotaz, ty carky u tech otacek mate na mysli ty bile zprava, podle ceho se da odhadnout teplota motoru? jestli je to ono, tak mi drzi porad stejnou uroven...Afekt píše:Tak kuci, dnes jsem vyzkoušel dle návodu na youtube, aby se mi zobrazila teplota motoru, podařilo se, není to těžký. A ejhle zjistil jsem, že když jsou čárky úplně spadlý ( motor zcela zahřátý) tak teplota digitálně byla jen 72 stupnů ceslia..což není úplně zahřátý motor !!Takže musí být problém v termostatu.. teplota při vyšší rychlosti klesala..takže mám jasno...vyměním oba a snad to bude už dobrý...
-
Pavel525
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 03.12.2011 01:00
- Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB
No pokud ti drží stále nahoře to je cca na 4000ot. tak je něco špatně. Každopádně mají jít dolu podle teploty a zůstat by měli až těsně pod 4500ot.mcconrad píše:zdravim, stupidni dotaz, ty carky u tech otacek mate na mysli ty bile zprava, podle ceho se da odhadnout teplota motoru? jestli je to ono, tak mi drzi porad stejnou uroven...Afekt píše:Tak kuci, dnes jsem vyzkoušel dle návodu na youtube, aby se mi zobrazila teplota motoru, podařilo se, není to těžký. A ejhle zjistil jsem, že když jsou čárky úplně spadlý ( motor zcela zahřátý) tak teplota digitálně byla jen 72 stupnů ceslia..což není úplně zahřátý motor !!Takže musí být problém v termostatu.. teplota při vyšší rychlosti klesala..takže mám jasno...vyměním oba a snad to bude už dobrý...
-
mcconrad
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 17.12.2011 01:00
no právě že u mě ty čárky drží pořád pod 4500, ještě jsem nezaregistroval, že by se někdy pohly...Pavel525 píše:No pokud ti drží stále nahoře to je cca na 4000ot. tak je něco špatně. Každopádně mají jít dolu podle teploty a zůstat by měli až těsně pod 4500ot.mcconrad píše:zdravim, stupidni dotaz, ty carky u tech otacek mate na mysli ty bile zprava, podle ceho se da odhadnout teplota motoru? jestli je to ono, tak mi drzi porad stejnou uroven...Afekt píše:Tak kuci, dnes jsem vyzkoušel dle návodu na youtube, aby se mi zobrazila teplota motoru, podařilo se, není to těžký. A ejhle zjistil jsem, že když jsou čárky úplně spadlý ( motor zcela zahřátý) tak teplota digitálně byla jen 72 stupnů ceslia..což není úplně zahřátý motor !!Takže musí být problém v termostatu.. teplota při vyšší rychlosti klesala..takže mám jasno...vyměním oba a snad to bude už dobrý...
-
Pavel525
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 03.12.2011 01:00
- Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB
-
mcconrad
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 17.12.2011 01:00
jj, přesně tak, drží jak přilepený, proto jsem si toho nikdy nevšiml, že se hýbou, sledoval jsem je celý týden a nic, jsou pořád v poloze viz foto na prvních stránkách tématu...takže mám zítra v plánu juknout na tu digi teplotu ve skrytém menu, topí to normálně, ikdyž tu někdo psal, že to nemusí být známka toho, že je vše ok
-
mcconrad
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 17.12.2011 01:00
tak jsem dnes podle návodu nastavil na BC měření teploty a zahájil jízdu. bylo cca -9st, po ujetí cca 12km teplota na 72st, tzn. ze kdyz jezdim do prace se auto ani nestihne ohrat, jezdim po privadeci cca 100km/h.
pokracoval jsem dal a po dalsich cca 5km jsem byl nucen zastavit a vypnout motor. po trech minutach opet jizda cca 12km a teplota 78st - tu jsem zkontroloval az po prijeti do garaze. jinak carky mi fakt drzi porad pod 4500ot a to jak po nastartovani, tak po jakkoliv dlouhe jizde...
muzete me nekdo presvedcit foto se ze ty carky hybou?
ja tomu prestavam verit...
pokracoval jsem dal a po dalsich cca 5km jsem byl nucen zastavit a vypnout motor. po trech minutach opet jizda cca 12km a teplota 78st - tu jsem zkontroloval az po prijeti do garaze. jinak carky mi fakt drzi porad pod 4500ot a to jak po nastartovani, tak po jakkoliv dlouhe jizde...
muzete me nekdo presvedcit foto se ze ty carky hybou?
-
Pavel525
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 03.12.2011 01:00
- Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB
