Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tds zima a nestartuje
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Heleď s tim odporovym drátem, řešil jsem to s 2ma týpkama oba maj praxi jako elektrikáři oba sice učí na učňáku kam jsem chodil ale řešil jsem to s nima asi 3 hodiny no ale je problém protože při 12V rapidně roste proud a zároveň spotřeba z baterky, to znamená že když mrzne a je venku třeba -20 a ty to máš vyhřát na 0 tak proud při 12V je kolem 15-20A !! což znamená že když máš baterku 90Ah tak za hodinu výhřevu máš jen 70Ah a představ si startovat v -17 s 70Ah baterkou, pokud by ale byla nabitá uplně do plna což nevydrží takže po nažhavení a tomhle vyhřívání končíš na 40-50Ah baterce což v zimě otočíš startérem na 20% a motor nenakopneš, navíc je tam riziko toho, že když to nebude mít proudovou regulaci tak to chytne, navíc jestli se ta teplota zvýší a není to vůbec problém tak je pravděpodobný že se ten drát rozhžaví na 500° třeba a to v okolí nafty nebo trošku cáklýho oleje někde na bloku motoru může znamenat uplnej konec auta. Navíc baterce by to dávalo strašnej záhul taková proudová zátěž takže by moc v těch mrazech nevydrželaCarpadian píše:Pokud má BMW přívody nafty v hliníku, tak je omotal tím odporovým drátkem na vyhřívání, to bude za 5 minut nahřátý a odjíždíš. Či si nahřát horkou vodu do termosky před odchodem
Nebo nejít celý den na záchod.
Tak 1:20 je tady psal už někdo v tomhle vlákně, víc bych nezkoušel, lepší nenastartovat než mít pak nějakej propálenej pístbeny-maser píše:našel jsem tu tabulku!![]()
při teplotách -5°C až -15°C 70% letní nafty 30% benzínu speciál,ale raději bych tam ten benzín jen trochu cáknul a zbytek dotankoval zimní naftou u pumpy co má velkou výtoč a je spolehlivá
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
No startoval jsem 2.4 TD pětiválec 72Ah (Varta Silver - větší se tam fyzicky nevešla) při -20C a zcela bez zaváhání na druhé převalení motoru - 280.000km budík, takže tak 400.000km skutečnost.
Pokud jsou PHM v pořádku, tak to nakopneš.
Dneska byla zajímavá reportáž na tohle téma v Černé kronice - rozuměj televizní noviny na TV Noha. Problém je, že na pumpě kvalitu nafty nezjistíš.

Pokud jsou PHM v pořádku, tak to nakopneš.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
http://www.svetakvaristiky.cz/akvaristi ... W-60-120-L
Jinak našel jsem něco takovýho, ale je to 230/12V a tam bude zase proudová regulace aby se ten drát neuvařil
Jinak našel jsem něco takovýho, ale je to 230/12V a tam bude zase proudová regulace aby se ten drát neuvařil
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Měnič tě sežere z kůže i tu baterku, to nechce měnič ale stačilo by rozebrat to trafo co se šoupne do zásuvky a za výstupem trafa napojit napřímo 12V aby to prostě bylo bez těch 230V pak by to mělo fungovat ale jde o ty proudy a aby člověk nechytil, je to dělaný na vodu a tu než ohřeješ trvá sakra dlouho protože tam je něco jako odpor, ve vzduchu se to musí ohřát okamžitě a né li až moc
To lucifer: Prosim tě vysvětli mi jednu věc - proč furt jenom vymýšlíš x miliard pičovin a dalších rádoby "zlepšováků" a přitom pořád jezdíš na letní naftu, jak jsi se dokonce sám přiznal? Toto opravdu nepochopím
Co chceš aby to auto dělalo v těchto mrazech, když jezdíš na sračky? TDSo je fajn, ale zázraky prostě neumí a nevim proč hodláš kurvit auto tvojima sci-fi výdobytkama z odporových drátů a podobných nesmyslů. Opravdu toto nikdy nepochopím a ani pochopit nechci. Přitom řešení je naprosto jednoduché a už několikrát zodpovězené.
Navíc ani principielně netušíš jak vlastně vstřikovací čerpadlo funguje když se ptáš na takovou koninu, jestli můžeš ublížit čerpadlu, když budeš sát naftu z jeho vstupu, ale ostatní nesmysly na tom řešit chceš. Pro tvoji informaci - ne, nijak tomu neublížíš.
Za další - jsem zvědavý jak v tomto mraze budeš odpojovat tu plastovou rychlospojku na které je nalisovaná ta průhledná hadice mezi čerpadlem a filtrem. Za normálního počasí jde odpojit z příruby docela na hovno, tak to jsem zvědavý jak to z tama budeš pajtovat teď, když je to všechno promrzlé a zkřehlé.
Opravdu mám ten dojem, že takovým lidem jako jsi ty by akorát tak patřilo do ruk spíš nasrat než jim svěřit relativně schopný motor a auto vůbec, aby ho jenom svým "zlepšováním" dokurvili...
omlouvám se za upřímnost, ale už mi to prostě nedalo.

Navíc ani principielně netušíš jak vlastně vstřikovací čerpadlo funguje když se ptáš na takovou koninu, jestli můžeš ublížit čerpadlu, když budeš sát naftu z jeho vstupu, ale ostatní nesmysly na tom řešit chceš. Pro tvoji informaci - ne, nijak tomu neublížíš.
Za další - jsem zvědavý jak v tomto mraze budeš odpojovat tu plastovou rychlospojku na které je nalisovaná ta průhledná hadice mezi čerpadlem a filtrem. Za normálního počasí jde odpojit z příruby docela na hovno, tak to jsem zvědavý jak to z tama budeš pajtovat teď, když je to všechno promrzlé a zkřehlé.
Opravdu mám ten dojem, že takovým lidem jako jsi ty by akorát tak patřilo do ruk spíš nasrat než jim svěřit relativně schopný motor a auto vůbec, aby ho jenom svým "zlepšováním" dokurvili...

omlouvám se za upřímnost, ale už mi to prostě nedalo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Právě protože o tom čerpadle všechno nevím tak se ptám, to nedovedu pochopit co je na tom špatnýho že svůj dotaz mířím sem, kde jinde bych se asi na takovýhle věci měl ptát ? Píšeš jak kdybych se tu nemohl zeptat na to jestli můžu z čerpadla tahat naftu obráceně. Nemám tolik znalostí jako zde přítomní a proto sem chodím abych ty znalosti taky trošku nabral a věděl o tom autě co nejvíc :tutuk:
Neřekl jsem, že bych chtěl ten topnej drát tam udělat mám z toho vítr, rizika nejsou zrovna nejmenší. Ano přiznal jsem se, že jezdím na letní naftu, ale jde o to že ty věříš těm pumpám, že ta nafta opravdu ty mrazy vydrží ? A když tu byl taky jeden kolega, kterýmu zamrzla uplně normální nafta ??? Proto se tu s Carpadianem snažíme vymyslet nějak jak v zimě v klidu vstát a nemít strach jestli vůbec nakopnu auto !
Několika lidem to zamrzlo i když tankovali naftu kde na letácích u pumpy zimní nafta do -35
A ještě k tý hadičce, ten filtr má předehřev stačí nechat chvíli otočenej klíček v poloze 2 na kontrolky a ta nafta se v tom filtru prohřeje tu hadičku jsem měl dole a nešlo to jak popisuješ...Neříkám že jsem za to vzal a sundal ale po 2 minutách snažení jsem tu hadičku sundal. Buďto mám zázračný hadičky nebo jsem se trošku snažil
Neřekl jsem, že bych chtěl ten topnej drát tam udělat mám z toho vítr, rizika nejsou zrovna nejmenší. Ano přiznal jsem se, že jezdím na letní naftu, ale jde o to že ty věříš těm pumpám, že ta nafta opravdu ty mrazy vydrží ? A když tu byl taky jeden kolega, kterýmu zamrzla uplně normální nafta ??? Proto se tu s Carpadianem snažíme vymyslet nějak jak v zimě v klidu vstát a nemít strach jestli vůbec nakopnu auto !

A ještě k tý hadičce, ten filtr má předehřev stačí nechat chvíli otočenej klíček v poloze 2 na kontrolky a ta nafta se v tom filtru prohřeje tu hadičku jsem měl dole a nešlo to jak popisuješ...Neříkám že jsem za to vzal a sundal ale po 2 minutách snažení jsem tu hadičku sundal. Buďto mám zázračný hadičky nebo jsem se trošku snažil

Tak mi teda vysvětli těch x dalších jezdících TDS motorů, které takovéto problémy neřeší? Mezi tyto lidi se řadím i já a to, představ si to, i bez zbytečných inovací a super drátových řešení. Normálně s původní nesprasenou kombinací. Neuvěřitelné co? A čímpak to asi bude? Tím že autu dopřávám to, co si dieselové auto vyžaduje, kor v zimě, mám v pořádku filtry, čerpadlo a nehledám chybu tam, kde prostě neni, chápeš to už konečně?!? Vysvětli mi teda, jakto že mně auto chytne v pohodě a chytá v pohodě celou letošní zimu?Lucifer píše: Neřekl jsem, že bych chtěl ten topnej drát tam udělat mám z toho vítr, rizika nejsou zrovna nejmenší. Ano přiznal jsem se, že jezdím na letní naftu, ale jde o to že ty věříš těm pumpám, že ta nafta opravdu ty mrazy vydrží ? A když tu byl taky jeden kolega, kterýmu zamrzla uplně normální nafta ??? Proto se tu s Carpadianem snažíme vymyslet nějak jak v zimě v klidu vstát a nemít strach jestli vůbec nakopnu auto !Několika lidem to zamrzlo i když tankovali naftu kde na letácích u pumpy zimní nafta do -35
Víš co, koneckonců si svoje auto bastli jak uznáš za vhodné, je to tvůj majetek. Jenom je škoda, že si pak tyto "rady" najde někdo neznalý a bude se jimi řídit místo toho aby si šáhnul do svědomí a zjistil co vlastně ve skutečnosti dělá špatně. A argument typu "na ostatních pumpách je stejně ojebaná nafta, tak proč bych tam nelil svoji vlastní - letní?" je opravdu hodný psychiatrické léčebny


Howg

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov