Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
řízení e34
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
- Kontaktovat uživatele:
jestli je řízení volné při rychlé jízdě ,je potřeba udělat údržbu. mě čeká na jaře. Nad stotřicet mi auto začalo plavat, před půl rokem se na dvou stech ani nehlo. Prostá údržba a je po špatném pocitu.
Mám M50 2,5i ,zatím jsem nezjišťoval co je špatně , ale každopádně je auto volné a přitom dřív sedělo jak přišitý.
Udělat pořádnou údržbu je nejednoduší.
Mám M50 2,5i ,zatím jsem nezjišťoval co je špatně , ale každopádně je auto volné a přitom dřív sedělo jak přišitý.
Udělat pořádnou údržbu je nejednoduší.
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
- Kontaktovat uživatele:
To se po netu špatně soudí co ti odešlo. na mém podvozku je kaput uložení horních ramen a mám podezření na spojovací tyč řízení na obrázku díl 9 +15

Až nebude taková zima ,musím nápravu prohlédnout celou.
E34 mám doma momentálně dvě. Dřív jsem jich už pár měl také.
Pokud auto mělo nápravu a řízení v dobrém stavu, sedělo i při max. rychlosti.
Ještě se zeptám ,při razantním brždění třeba ze 70km/h,drží auto směr ?

Až nebude taková zima ,musím nápravu prohlédnout celou.
E34 mám doma momentálně dvě. Dřív jsem jich už pár měl také.
Pokud auto mělo nápravu a řízení v dobrém stavu, sedělo i při max. rychlosti.
Ještě se zeptám ,při razantním brždění třeba ze 70km/h,drží auto směr ?
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 261
- Registrován: stř 29.02.2012 01:00
- Bydliště: Kousek u Brna
- Klubové ID: 3390
Aha, to jsem netušil..A já doufal, že časem si namontuju citlivější a tužší hřeben...
Někdo se tady ptal jestli auto při brždění drží směr...Mě se mírně stáčí do leva..Je to na dálnici dost nepříjemný..Koupil jsem sadu na opravu pravýho předního třmenu, ale zlepšilo se to jen o málo...Ví někdo jak to spravit nebo čím to může být?
Někdo se tady ptal jestli auto při brždění drží směr...Mě se mírně stáčí do leva..Je to na dálnici dost nepříjemný..Koupil jsem sadu na opravu pravýho předního třmenu, ale zlepšilo se to jen o málo...Ví někdo jak to spravit nebo čím to může být?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
- Kontaktovat uživatele:
mě to dělá hlavní spojovací tyč řízení. Na tom obrázku nahoře číslo 9
všichni měněj krátké spojovačky u kol a na tuhle součástku se nikdo nepodívá. Jestli ji máš špatnou pamatuj i na uložení (na obrázku č15)
může ti to dělat i špatná geometrie
všichni měněj krátké spojovačky u kol a na tuhle součástku se nikdo nepodívá. Jestli ji máš špatnou pamatuj i na uložení (na obrázku č15)
může ti to dělat i špatná geometrie
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


no ja to mam novy vsecko komplet (eh teda novy pred 30tkm) a komplet zrepasovany brzdy, to abych se pochlubil. pokud je v tahu nakej z velkejch cepu, tak to fungovat poradne nebude. ale spis bych se bal, ze to bude nakej z tech silacu na rameni, pri brzdeni se zatizi a pokud to ma za sebou, tak dovoli jiny vyboceni phersonu...
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
- Kontaktovat uživatele:
tam se projevuje spíš horní rameno, spodní čep ti drží kolmou osu.
tyč řízení si ověříš ,pokud zacloumáš kolem ze strany na stranu. auto nemusíš zvedat a neboj se za kolo vzít až bude kmitat. Další možnost je najet na nájezdy nebo nad díru vlezeš pod auto a někdo ti bude jemně pootáčet volantem v rozmezí patnáct /dvacet stupňů. Ideální je mít při tom kola rovně. takto je možné překontrolovat všechny čepy na řízení.
Je to sice amatérská prohlídka, ale dokáže odhalit i malé vůle které se načítají .
tyč řízení si ověříš ,pokud zacloumáš kolem ze strany na stranu. auto nemusíš zvedat a neboj se za kolo vzít až bude kmitat. Další možnost je najet na nájezdy nebo nad díru vlezeš pod auto a někdo ti bude jemně pootáčet volantem v rozmezí patnáct /dvacet stupňů. Ideální je mít při tom kola rovně. takto je možné překontrolovat všechny čepy na řízení.
Je to sice amatérská prohlídka, ale dokáže odhalit i malé vůle které se načítají .
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 261
- Registrován: stř 29.02.2012 01:00
- Bydliště: Kousek u Brna
- Klubové ID: 3390
Tak jsem to vyřešil, myslel jsem si, že to byli brzdy...U zadního pravýho kola byla přirezlá destička v "držáku třmenu k těhlici" a nebrzdilo to jak mělo. Je to můj první bavorák, tak se zatím seznamuju, ale plánuju shodit nápravy, vyvařit, prostě si stím pohrát..Jen mít na to čas a peníze..
Ale i tak díky za pomoc, budu ji ještě mockrát potřebovat
Ale i tak díky za pomoc, budu ji ještě mockrát potřebovat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
jestli ti můžu poradit, tak se na vyvařování pod nápravama vys.... a kup si něco co není schnilý. Ono když si to pořádně spočítáš, tak se ti to pěkně prodraží.
Asi mě právě nemáš rád, ale když si vezmeš tužku a papír, tak ti prostě vyjde levněji sehnat jinou kastli. A to počítám, že si to vyvaření uděláš sám nebo za nějakej šolich u kámoše.
Asi mě právě nemáš rád, ale když si vezmeš tužku a papír, tak ti prostě vyjde levněji sehnat jinou kastli. A to počítám, že si to vyvaření uděláš sám nebo za nějakej šolich u kámoše.