Tak normálně ten fén dá něco kolem 80°C při teplotě 20°C tak si spočti mínus 20°-30°=-10° současná teplota, 80°-30°= 50° cca dal jsem ho na parapet zabouchl okno a před něj dal teploměr na teploměru 45°C
Teď mi kámoš dovezl 50m cívku tak dám do sebe jídlo kafe a jdu hřát
Carpadian píše:Nebo přesto hoď deku. Udrží to teplo a od fénu nechytne.
Bez prodlužky, bez pistole..., je vidět, že jsi nikdy neměl Fiat.
Tak se taky hlásím do klubu které skolil mráz. Včera ještě bez problému, ale dnes mé TDS se svými skoro 400000km už nechtělo naskočit, startér točil jako blázen, ale když nejde nafta tak je problém na světě. Mě naštěstí pomohlo otevřít kapotu, zapojit nabíječku (pro sychr) a pustit fén na čerpadlo, po půl hodině se dílo zdařilo, sice jsem musel dlouho startovat, ale nakonec vrněl. Mezi náma, ani se těm autům nedivím, mě by se taky nechtělo makat v -25°C. Přeju ať máte stejný konec jako já a TDSa se rozvrní
Fén funguje, po dnešku to vím - kolega z práce tak ráno startoval svoji Kiu Sorento Jinak řídící vstřik neni na první ani na třetím válci, nýbrž na čtvrtém
Tak se dohodněte, kde je ten řídící vstřik.
Kia Sorento, no to je noblesní klenot. Mám zkušenost se Sportage 2.0 MR MPi i 2.0 TD a NEVER. Chtěl kamarád ušetřit (stálo to polovinu, co moje L200) a být "off" a chudák ještě teď určitě nespí.
Jsem začal koukat po svém BMW a nikde nic. Samé E39 a nebo po 3. majiteli.
Jinak já furt hřeju protože tu baterku mám fakt v prdeli tak jsem to ještě nerozhejbal a ten idiot z ppl mě nasral jak hovado protože v sokolově byl dopoledne ale nějak na mě zapoměl a ještě tu neni hajzl jede
Ještě v jakym poměru dávat benzín do tý nafty ? pro sichr to tam naleju třeba 0.5 l
Takže hoši už jsem se byl projet baterka mi přišla asi v půl 6 ještě jsem toho blba stihl seřvat že kvůli němu nemůžu nikam jet a auto mi stojí celej den u baráku
Jinak fénoval jsem fénoval asi 2 hodiny u čerpadla měl vzduch asi 25°C a pod haupnou bylo 28°C paráda. Pak dorazila baterka vyměnil jsem to a auto se uplně probralo v plný síle startér otočil jednou nechtělo se mu pak najednou vystřelil a už jsem měl během ani né vteřiny nastartováno. Takže u mě to bylo asi jedno s druhym že mi to nestartovalo. Jednak ta nafta ale je to divný že v mrazáku netuhla ani trošku a to jsem měl naftu z nádrže ! A druhej problém byla ta baterka
Lucifer píše:Hele vidim to tak, že se vyseru na výrobu nějakýho vyhřívanýho filtru koupím topný těleso větráček z pc a zastavím ho k čerpadlu na dálku budu ovládat
A nebo udělám jednodušší věc cáknu benzín do nafty