
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tds zima a nestartuje
Mrkni sem a pochopíš, že i takoví lidi jsou bohužel stále mezi nama: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=107876Lucifer píše:Když chci utěsnit radiátor tak ho snad budu letovat nebo lepit dohromady. Ale kdo proboha dá do chladiče utěsňovač musí bejt blázen však je to jak lepidlo
Ano, tento samý postup můžeš udělat taky tím, že zapneš klíček a tím pádem si uštříš pumpování, shánění a praseníCarpadian píše:Misanek píše:Ale jak se ho pomocí této pumpičky zbavíš? Já to pořád nechápuJediná cesta jak se toho bordelu zbavíš je buďto ta, že ho vypustíš anebo vyměníš. nebo co jsi teda vlastně myslel?
Nevím, jak vypadá ten domeček na E28. Obecně si prostě zapumpuji ručně a vypustím ten humus dole přes motýlka. Nevím, jak to popsat, jsem prd vypravěč.

Tak vidím, že pro motorizaci už jsi rozhodnutý, co?Carpadian píše: Teď mám benzínový auto, takže jsem loni a letos tohle neřešil. Ale příští rok už zase budu.

Bohužel i některé TDSa mají plastové pumpy, nedávno se mi vysypala tak jsem byl koupit novou a jaké bylo moje rozčarování, že byla taky plastová... ČuráciCarpadian píše: Mařeny měli plastový kolo vodní pumpy. To musel vymyslet velkej chytrák.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Jinak pro Carpadiana TDS je podle mě uplně ideální motor. Strašně se mi líbí jak se chová jak benzín nic se neděje kolem 2000 otáček se ukáže v plný síle a vystřelí do omezovače
i když mám lehčí e36 teda 
Ty plastový pumpy bych jim strčl do prdele a pořádně zatočil
Ale nerozumím tomu jak někdo může nalejt do tak složitýho systému lepidlo v podstatě....chudáci auta který maj takový majitele. Ale ono je to jednoduchý lidi na to slyšej ucpou chlazení a pak je na řadě pumpa, chladiče hlava atd atd a to je způsob jak si zajistit další kšeft kdo by tenhle systém neustálýho přísunu peněz nebral ?


Ty plastový pumpy bych jim strčl do prdele a pořádně zatočil

Ale nerozumím tomu jak někdo může nalejt do tak složitýho systému lepidlo v podstatě....chudáci auta který maj takový majitele. Ale ono je to jednoduchý lidi na to slyšej ucpou chlazení a pak je na řadě pumpa, chladiče hlava atd atd a to je způsob jak si zajistit další kšeft kdo by tenhle systém neustálýho přísunu peněz nebral ?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Ano už jsem rozhodnul. TDs + automat, 1995 a novější. Ten filtr ještě uvážím no.
Vodní pumpu vyměním s rozvodama za kovovou. Tak nalije to obvykle ten, co mu třeba chybí kačáky na nový chladič. Možná to chce uvažovat, že krom auta nějaké kategorie, je cena servisu adekvátní kategorii vozu.
Ale třeba se pletu.
PS: Budu muset posunout vrata u garáže, chybí mi 20 cm, aby za BMW zavřel.


PS: Budu muset posunout vrata u garáže, chybí mi 20 cm, aby za BMW zavřel.

Nevim jestli ji seženeš a kde, já jsem po tom ještě nějak extra nepátral. Potřeboval jsem jezdit, tak jsem šel koupit fungl novou, která je bohužel plastová jak už jsem psal, ale dalších 300 000 v tom motoru zase vydrží... ...pokud to teda zase někde nerozštípuCarpadian píše:Ano už jsem rozhodnul. TDs + automat, 1995 a novější. Ten filtr ještě uvážím no.Vodní pumpu vyměním s rozvodama za kovovou. Tak nalije to obvykle ten, co mu třeba chybí kačáky na nový chladič. Možná to chce uvažovat, že krom auta nějaké kategorie, je cena servisu adekvátní kategorii vozu.
Ale třeba se pletu.
PS: Budu muset posunout vrata u garáže, chybí mi 20 cm, aby za BMW zavřel.

Jinak to s tou garáží je teda slušná oběť no. Tak má aspoň vypadat správný srdcař!
