Hele chlapi, trochu OT, ale jste tu takový šikovný... Neřešil jste někdo, že byl zajebaný radiátor topení jakýmsi utěsnovačem chladičů?? Zajímá mě, zda to jde něčím rozpustit, nebo prostě musí topení ven???
tak zarostlej radiátor jsem řešil nedávno ale na jiném autě. Proplachoval jsem to vařícím octem myslím jen ten radiátor a moc to nepomohlo. Takže mi šmudlina do práce netopí a ted v těch mrazech je to marast. O něco se to zlepšilo ale ne moc
Když chci utěsnit radiátor tak ho snad budu letovat nebo lepit dohromady. Ale kdo proboha dá do chladiče utěsňovač musí bejt blázen však je to jak lepidlo
Lucifer píše:Heleď tak to musíme mít uplně stejnej problém, jen tak logicky co mě teď od pc napádá je že fakt je možný že zamrzlo to čerpadlo a nepomůže nic jinýho než to prohřát fénem nebo odtáhnout do vyteplený garáže
Jak říká Blahis, jak to chytne, bude to v pohodě. Jinak jsi psal, že tam máš VIF a i tak to zamrzlo. To je hodně smutnej příběh.
Misanek píše:Ale jak se ho pomocí této pumpičky zbavíš? Já to pořád nechápu Jediná cesta jak se toho bordelu zbavíš je buďto ta, že ho vypustíš anebo vyměníš. nebo co jsi teda vlastně myslel?
Nevím, jak vypadá ten domeček na E28. Obecně si prostě zapumpuji ručně a vypustím ten humus dole přes motýlka. Nevím, jak to popsat, jsem prd vypravěč.
Lucifer píše:Když chci utěsnit radiátor tak ho snad budu letovat nebo lepit dohromady. Ale kdo proboha dá do chladiče utěsňovač musí bejt blázen však je to jak lepidlo
No právě, někdo u toho nepřemýšlel... Sákl tam chladič, tak se domnívám, že je tam cosi nasypané, chladič jsem vyměnil, ale z radiátoru topení mi to teče sotva půlkou průměru hadice
No tak já tankuju trošku jinačí naftu než klasickou od stojanů ale vifu je v 20l týhle nafty stejný množství jako pro 60l nafty což podle testů vif mám sníženou teplotu tuhnutí od -30°C což nebylo tady u nás ani omylem
Tompo píše:No právě, někdo u toho nepřemýšlel... Sákl tam chladič, tak se domnívám, že je tam cosi nasypané, chladič jsem vyměnil, ale z radiátoru topení mi to teče sotva půlkou průměru hadice
Tak jestli je tim zajebaná celá soustava tak to musí bejt hodně velký "štěstí" teda
Ale tak to by chtělo zjistit, čim je to zajebaný pak by se to dalo vyčistit vědět co tam nalejt
Lucifer píše:No tak já tankuju trošku jinačí naftu než klasickou od stojanů ale vifu je v 20l týhle nafty stejný množství jako pro 60l nafty což podle testů vif mám sníženou teplotu tuhnutí od -30°C což nebylo tady u nás ani omylem
Proto jsem používal do nafty benzín. Teď mám benzínový auto, takže jsem loni a letos tohle neřešil. Ale příští rok už zase budu.
Já bych to řešil chemickou cestou ale to by chtělo vědět jak ty utěsňovače fungujou protože jestli to bude odolný vůči fridexu což je v podstatě ethyl něco Tak by to chtělo něco co to rozpustí. Myslim si že ty utěsňovače nebudou jen jednoho typu
Jsou teplé akorát ani vlahé ani vařící, když auto stojí na volnoběh, tak to chvíli topí, jakmile se rozjedu, je to ledový. Když jsem odpojil hadici, ktterá jde z topení ven a přidal asi na 4ot/min, tak z ní tekla sotva půlka průměru..
Termostat nový (druhý během dvou měsíců - BEHR), funguje dobře, hlavni chladič se krásně prohřívá, vrtule spíná, teplota kolísá, ale tak divně nepravidelně .
Odvzdušňoval jsem to snad 2hodiny, jelikož jsem stále věřil, že je tam bublina, jak byl chladič nahovno....
Jinak k tomu vyhřívání filtru, jak jsem přemejšlel o tý výrobě tak mi ten známej sdělil, že dokonce existuje topný drát, který má třeba 60°C a odpor a proud si reguluje sám