Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
automat zlobí prosím radu
Auto: E39 540i automat
Zastavim na benzince a potom už nenastartuju. Koukám a na displeji zařazenýho kvaltu to ukazuje D s 2kou nebo 3kou a nebo Sport režim proto nejde nastartovat. Nastartoval jsem porocí drátu propojením + se startérém abych dojel domů. Převodovka nejdřív jela v pohodě, pak začla skákat mezi 2 a 3 kvaltem, nakonec tam zůstala natvrdo 4ka. V háji je něco elektrickýho a nebo automat. Ležel jsem pod tím, lanovod s táhlem hejbe v pořádku.
Za případný rady díky, kdyby jste někdo věděl co s tím je, tak dejte vědět na tel. 733124866, stačí SMS, zavolám zpět, potřebuju to co nejdřív opravit, věřím že je to jen nějaký čidlo
Zastavim na benzince a potom už nenastartuju. Koukám a na displeji zařazenýho kvaltu to ukazuje D s 2kou nebo 3kou a nebo Sport režim proto nejde nastartovat. Nastartoval jsem porocí drátu propojením + se startérém abych dojel domů. Převodovka nejdřív jela v pohodě, pak začla skákat mezi 2 a 3 kvaltem, nakonec tam zůstala natvrdo 4ka. V háji je něco elektrickýho a nebo automat. Ležel jsem pod tím, lanovod s táhlem hejbe v pořádku.
Za případný rady díky, kdyby jste někdo věděl co s tím je, tak dejte vědět na tel. 733124866, stačí SMS, zavolám zpět, potřebuju to co nejdřív opravit, věřím že je to jen nějaký čidlo
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
ABS čidla způsobí rozsvícení kontrolek ABS+ASC, ale nezblbnou automat. Mě takto automat zblbnul, když končila baterka. Na BC to taky napsalo Getriebe Not Programm a diagnostice to vypsalo chybu komunikace po CAN. Při startu totiž dost pokleslo palubní napětí a ŘJ automatu nebyla schopna zjistit, v jakém stavu se automat nachází. To samé udělá systém ABS - při malém napětí nefunguje a svítí kontrolky signalizující pasivní režim. Zkus pořádně nabít baterku, nebo tam dej jinou, lepší.
To StarML:
Hele, vím, že dáváš vždy fundované rady, nicméně bych si možná dovolil nesouhlasit.
Mě se stalo to, že po vyjetí z garáže se rozsvítila kontrolka automatu. Říkám si, tak to je v prdeli. Vypnul jsem nastartoval znova, kontrolka se rozsvítila znova a bylo slyšet čerpadlo abs. Po ujetí 100 metrů na nouzový režim automatu se nakonec rozsvítila kontrolka abs a asr. Po opětovném nastartování se už automat nerozsvítil a zůstaly svítit abs a asr a auto řadilo normálně.
Ale když si to tak uvědomuju, faktem je, že jsem za 2 měsíce měnil i baterku
. No ale každopádně tolik moje zkušenost
_________________
E39 523iA 1998 Tour
Hele, vím, že dáváš vždy fundované rady, nicméně bych si možná dovolil nesouhlasit.
Mě se stalo to, že po vyjetí z garáže se rozsvítila kontrolka automatu. Říkám si, tak to je v prdeli. Vypnul jsem nastartoval znova, kontrolka se rozsvítila znova a bylo slyšet čerpadlo abs. Po ujetí 100 metrů na nouzový režim automatu se nakonec rozsvítila kontrolka abs a asr. Po opětovném nastartování se už automat nerozsvítil a zůstaly svítit abs a asr a auto řadilo normálně.
Ale když si to tak uvědomuju, faktem je, že jsem za 2 měsíce měnil i baterku

_________________
E39 523iA 1998 Tour
vsechno mimo... pokud to ukazuje ze radis D 2 a nesmysly atd.. tak je jen a jen problem v tom, ze ti nejspis natekla voda (a v lepsim pripade i zmrzla) v tom (lepsim pripade) konektoru v tom (horsim) primo v tom prepinaci na volici automatu... to, ze by se zblaznila ridici jednotka automatu moc nepredpokladam... takze napoprve aspon vsechno nechat rozmrznout a osusit a procistit wdckem... a pak videt...
ja treba kuli tomu nemoh na myti podvozku dycky mi tam natekla voda a pak to litalo D 3 S 2 R P no delalo si to jak chtelo... a obcas to taky pekne koplo a strelilo nouzak...
ja treba kuli tomu nemoh na myti podvozku dycky mi tam natekla voda a pak to litalo D 3 S 2 R P no delalo si to jak chtelo... a obcas to taky pekne koplo a strelilo nouzak...
Díky, dneska jsem tam dal baterku z bráchovy RX-7 (moje je vybitá) a chtěl jsem to jen nastartovat aby se protočil motor. Nastartoval jsem to jako idiot přes drát na startér, po nastartování jsem si všimnul že mi svítí (P), nacož jsem auto jel projet, řadilo plynule, hladce a všechno správně ukazovalo na displeji. Kontrolce ASR a ABS jsem nekladl důraz, ale svítí celou dobu co mám tenhle problém. Převodovka začala opět blbnout asi po ujetí 7mi kilometrů, problém jsem si vysvětloval zahřátím oleje. Přemýšlím o výměně oleje a filtru, jinak nebyl čas problém řešit, natož jezdit na diagnostiku. Baterka půjčená od bráchy je asi jen 70ka, uvidím jestli je to baterkou, potom zůstává otázka jestli to není olejem nebo jestli je úplně KO