Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip BMW E60 530D

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Dettektorr
Registrovaný
Příspěvky: 461
Registrován: pát 12.11.2010 01:00
Bydliště: Kladno

#21 Příspěvek od Dettektorr »

sxko píše:Jaky mate nazor na chip u me 530d e39 ma najeto 270tis.???Mam to v automatu.Bojim se abych si to neznicil..Mate to nekdo v chipu?diky :wink:


přečti si tohle

http://www.ulozto.cz/12519056/bmw-e39-zip

heslo: bmwklub

tam je jasně napsaný, že automat je už v serii na hraně svejch možností, tak myslím, že bych se na to raději vysral. Ale říkají to jen novináři no. :?:
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od jiriik »

rooc píše:mimochodem bitpower z jeseníků když už taky nejsou žádní ometláci :-) reference víc než super v mém okolí jezdí snad 8 aut které dělali


Ahoj, moc dobrá firma... umí fakt dobře
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Jendix »

Dosty87 píše:Já bych to nechal v sérii....Výkon BMW jak 142kW, tak 160kW dle mého na dnešní vozový park je více, jak dostatečný ... A ani s RS TDI by určitě nebyl sebemenší problém :).


No to bych úplně netvrdil. Rs váží něco kolem 1400kg, při 125kw. E61 má při 160kw 1750kg , pořád je tam u e61 malinko rezerva, ale zase až takovej náskok nemá..
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#24 Příspěvek od all »

osobně mám e39 origo 142kW
mám to už 2 roky chipnuté na 160kW a 544Nm
od doby výměny spojky sem nic neřešil ;-) a výkon je dost poznat....
takže kdybych měl znova auto tak jdu zas do toho ;-)
Dettektorr
Registrovaný
Příspěvky: 461
Registrován: pát 12.11.2010 01:00
Bydliště: Kladno

#25 Příspěvek od Dettektorr »

Jasně u manuálu, já to mám taky chipnutý a v poho, jenže on se ptá na automat a ten je už v serii za hranicí svejch možností a chipem ho pravděpodobně dorazí.
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od pindour »

u e39 bych to u automatu nedělal, pže 39ky je každej druhej automat KO...
U manuálu klidně, je tam sice logicky větší nápor na spojku, ale taky záleží na tom, jak se k tomu kdo chová.
X lidí po chipnutí na to šlape, pže to fakt jede o dost lépe, taxe pak nemůžou divit, že něco odejde.
A spojka při 200tis se už blíží ke smrti...
Já ji teď měnil při 230tis.
Teď jsem čipoval e90 320d a ten výkon je nesrovnatelnej, teď jede pěkně odspoda.
Hoang
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 14.08.2011 00:00

#27 Příspěvek od Hoang »

Po řádné zkoumání jsem se rozhodl NEchipovat. Radši autu koupím za 12-15.000,- nové gumy nebo nové brzdy.
Děkuji všem za Vaše názory.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Jendix »

pindour píše:u e39 bych to u automatu nedělal, pže 39ky je každej druhej automat KO...
U manuálu klidně, je tam sice logicky větší nápor na spojku, ale taky záleží na tom, jak se k tomu kdo chová.
X lidí po chipnutí na to šlape, pže to fakt jede o dost lépe, taxe pak nemůžou divit, že něco odejde.
A spojka při 200tis se už blíží ke smrti...
Já ji teď měnil při 230tis.
Teď jsem čipoval e90 320d a ten výkon je nesrovnatelnej, teď jede pěkně odspoda.


na kolik jsi šel s tou 320d ? co jsem koukal, základ při chipování je v podstatě 150kw..
clay
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 04.05.2011 00:00
Bydliště: Praha Východ

#29 Příspěvek od clay »

Hoang píše:Jak to tady čtu, tak se na to asi vybodnu... Auto je spolehlivé, jede docela slušně (Mohlo by jet lépe), a to hlavní že ho MÁM RÁD kluka. Nechci aby kvůli pár KW navíc bylo poruchové.


taky přispěju do mlýna: koupil jsem E60 530d 170kw 160k km, ukazalo se, ze za tech 5 let stari uz ma jen 160kW, cipnuli ji zpatky na 170kW a sel nahoru kroutak, pocitove to je uplne jine svezeni... z neceho mdleho to je opravdu ostry... tedy po par dnech to bylo stejne mdle jako pred tim, ale trosku divocejsi zvuk. ted jsem byl 14 dnu bez auta a presedlal do Punta 40kW (1.2) a kdyz jsem sedl zpatky do 170kW a predjel si jedno auto se zrychlenim z 80 na 130 na okresce, tak jsem se citil jako v F1... takze jestli se ti nechce cipovat a zda se ze mas proto rozumne duvody, zkus par dnu nejake punto nebo fabku a ono to co mas ti bude s naprostou rezervou stacit ;)
pindour
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 25.03.2005 01:00
Bydliště: na samotě
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od pindour »

Jendix píše:na kolik jsi šel s tou 320d ? co jsem koukal, základ při chipování je v podstatě 150kw..

jj, na 150kw
Couloo
Registrovaný
Příspěvky: 417
Registrován: stř 21.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#31 Příspěvek od Couloo »

Já mám oktávii 1 81kw chiplou na 103kw už 4 roky. Teď to auto má už 300 000km a jezdí se s ní stále jako hovado a denně.Turbo,čerpadlo atd stále původní. To auto se chipovalo když mělo 145 000km takže 155 00km s chipem a to auto mě nikdy nenechalo stát.To třeba BMW mě nechalo už 2 za rok.

Loni jsem si koupil v D E39 530d 142kw a když mi poštou přišly papíry tak jsem zjistil, že je někde v rakousku chiplé na 155kw od roku 2004 a auto je 2001.Těch 155kw mi zapsaly tady do českého TP. Auto má teď najeto 245 000km a taky naprosto v pohodě.Teď mám E60 530d 160kw a vůbec se toho nebojím a v nejbližší době do toho jdu.Jen co si vyberu spolehlivou fa. z Ostravska a jdu na to.
Couloo
Registrovaný
Příspěvky: 417
Registrován: stř 21.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#32 Příspěvek od Couloo »

.g
Jindriseek1
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Haná

#33 Příspěvek od Jindriseek1 »

Moje minulý auto e39 135kw jsem měl čipnutý od profichip.cz z Brna a musím říct,že výkon a pocit z auta se o hóódně zlepšil a spotřeba asi o půllitr dole. Najezdil jsem s tím asi 50tis. a to čipování bylo za stavu 250tis.km. Za celou dobu jsem neměl žádnej problém s turbem,nebo automatem. Teď mám 2001 142kw v M-paketu a docela dost rozdíl ve výkonu,tak,že se zasse rozmejšlým,že to čipnu.Nemám strach,že to klekne- Ruku na srdce,jak často jezdí kdo s plynem na zemi? Občas při předjíždění,občas si zablbnu někde,ale jinak stejně tahá většinu času 80kw a jedeš ja oktávka na max :idea: .Je to na každým,co si s tím dělá. :Poklona:
Prospeedy
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 28.10.2007 00:00
Bydliště: Teplice

#34 Příspěvek od Prospeedy »

Já mám na svym dědečkovi 530d 142kw (při koupi 280tis na tacho, ale kdo ví jak je to doopravdy) taky lehce upravenej soft cca +15% výkon a 20% kroutak a problemy zatim žádný. Až budu mít chut na spojku tak to nechám zvednout co to pujde (s výměnou turba +- počítám a spojka bude nutnost)- to je při razantním zvýšení většinou nutnost.. největší roli hraje úpravce, jak a kolik kde přidá atd.. Moje předešlí koncernový tdi byli všechny minimalně chiplí a problemy žádný nikdy nebyli, jedno bylo nacpaný na max (z 1.9tdi 223KW/597Nm)ale to už byla extremní úprava (orig. zustal jen blok s hlavou)..Kvalitní úpravce postaví mapu ,,na míru dle požadavků" a podloží grafem z brzdy. Hlavně se neorientovat podle ceny :wink: Nechci dělat reklamu, ale asi nejlepší reference v této oblasti ma ch....forum a die......wer a . Já a mý známý jezdíme nekolik let ke stejnemu upravci a nikdy nenastal žádný problem a když, tak to bylo vlastní vinou :lol: Kdyztak SZ, pokud by chtel nekdo info (vse podlozeno grafy a jednani super)
Odpovědět