Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 540iAT M62B44
Pokud jsem doposud pochopil problematiku automatu při tažení správně, tak v tomto případě se vůbec nejedná o teplotu oleje ve skříni ale jde o to, že pokud neběží motor tak ani neběží čerpadlo oleje v převodovce a tudíž převodovka neni mazaná ale převody v ní jsou v pohybu skrz unašeč přišroubovaný na kardanu. Tudíž převodovka jede na "sucho" což rozhodně neni žádoucí. Tak jsem to aspoň z veškeré literatury pochopil já... Jestli se mýlím, tak budu velice rád jestli mě někdo opraví a osvětlí pravý důvod problému s tažením vozu vybaveného automatickou převodovkou
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv 11.09.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2495
Tak, dneska v 17h to tahnu do Cartecu na diag, uvidime co jak, snad to bude nejaka blbost, o penize ani nejde, spis o casdaewoo333 píše:Vybyjeni - Skus si najit neco na tema Jezek. Na 99pro. to bude on.

Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv 11.09.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2495
Taaak, 540tka uz jezdi, absolvovala dokonce vylet Ova-Luhacovice-Ova, sice zprvu tipuju na 6 valcu, ale pak se chytla.. Nějaké nápady? Svíčky jsou nové rok Bosch..
Prapůvodní problém proč nechytala byl v rozpojeném konektoru podávacího palivového čerpadla, který se nejspíše za jízdy klepáním po našich sqelých cestách rozpojil..
Akuálně to půjde na přetěsnění obou ventilových vík, plus nutné hydroštely...emeny a řetězy se zdají být ok... pa nahodím foto krasavce
Prapůvodní problém proč nechytala byl v rozpojeném konektoru podávacího palivového čerpadla, který se nejspíše za jízdy klepáním po našich sqelých cestách rozpojil..
Akuálně to půjde na přetěsnění obou ventilových vík, plus nutné hydroštely...emeny a řetězy se zdají být ok... pa nahodím foto krasavce

Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 

-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3240
- Kontaktovat uživatele:
OT: z manuálu k E39...libovka píše:Ale to je E65.Jestli si to dobře pamatuju tak E39 je možné táhnout maximálně na vzdálenost 50km a rychlost nesmí přesáhnout 50km/h.
Towing a vehicle with automatic transmission
1.Place the selector lever in position N
2.Towing speed: Max. 45 mph (70 km/h)
3.Towing distance: Max. 95 miles (150 km)
4.Leave the ignition key in position 1 to ensure that the brake lamps, turn signals, horn and windshield wipers remain operative, and to prevent the steering lock detent from engaging
5.Switch on the hazard warning flashers (observe official regulations).

d(- -)b
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv 11.09.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2495
No je to vicemene jedno co kde pisou, to auto ted jezdi uplne normalne a to jak jsem psal odjelo vic jak 100km cca 80-90km rychlosti v kuse na lane.. Netvrdim ovsem, ze jsem zkratil podstatne zivotnost prevodovky, ale to se uvidi az s casem..
Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv 11.09.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2495
Hošani, jde nějak jednoduše zaměnit + a - toho manuálního módu automatu? Záměna drátků nepomáhá
Ne, je tam konektor s 3ma pozicema z toho jdou drátky do 1 a 3, ty jsem zaměnil a přestal manuální mód fungovat úplně...takže jsem to za vrátil, nějaké jiné kombinace?

Ne, je tam konektor s 3ma pozicema z toho jdou drátky do 1 a 3, ty jsem zaměnil a přestal manuální mód fungovat úplně...takže jsem to za vrátil, nějaké jiné kombinace?

Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Někde na netu jsem to viděl. Je to sice dýl,ale. Pohledej
možná tady: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1006498
a tady: http://www.bmwtips.com/tipsntricks/reve ... t_patt.htm
možná tady: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1006498
a tady: http://www.bmwtips.com/tipsntricks/reve ... t_patt.htm
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv 11.09.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2495
Dankešén...
No a teď malý upgrade - koupil jsem M5 přístroje sice UK, ale to je fuk, km tam sou
http://travisscz.rajce.idnes.cz/540i_up ... _pristroje
Je na tom shora napsáno "E39 high 87 001 329" Já mám taky high BC, takže jaké asi tak můžou nastat situace:
a) úplně jiné konektory
b) nepojede to vůbec, můžu to hodit ze skály
c) pojede to, ale nebude zhasínat otáčkoměr, teploměr oleje nepojede
d) pojede to, ale nebude zhasínat otáčkoměr, teploměr oleje nepojede, ale dokódováním (spárováním) to půjde rozchodit
e) pojede to šecko sakum prásk
Hlasuju teda za d...
No a teď malý upgrade - koupil jsem M5 přístroje sice UK, ale to je fuk, km tam sou
http://travisscz.rajce.idnes.cz/540i_up ... _pristroje
Je na tom shora napsáno "E39 high 87 001 329" Já mám taky high BC, takže jaké asi tak můžou nastat situace:
a) úplně jiné konektory

b) nepojede to vůbec, můžu to hodit ze skály

c) pojede to, ale nebude zhasínat otáčkoměr, teploměr oleje nepojede

d) pojede to, ale nebude zhasínat otáčkoměr, teploměr oleje nepojede, ale dokódováním (spárováním) to půjde rozchodit

e) pojede to šecko sakum prásk

Hlasuju teda za d...
Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 
