Odlučovač oleje
-
Viky
- Registrovaný
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
djpepo
- Registrovaný
- Příspěvky: 56
- Registrován: pon 22.08.2011 00:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 2941
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
Tak si odpovím sám, musí se vyměnit celá ventilační jednotkaVlasta píše:Je možný, že 535d ten odlučovač nemá? V ETK jsem ho nenašel
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
TomBrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: úte 24.06.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2317
Zdravím, o odlučovačích oleje toho tady je hodně. ale ja mam M62B44 a v motoru ho zaboha nemužu najít, v etk sem ho našel: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 pod číslem 1. ale jak se k němu dostat v motoru. vím jak odvzdušňovací potrubí vede od membrány sání ale to se schová kdesi pod hlavou a ten odlučovač mi prostě přijde nepřístupnej.
prosím někoho kdo ví jak se k tomu dostanu o radu.
prosím někoho kdo ví jak se k tomu dostanu o radu.
-
weNTyll
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte 08.07.2003 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 4004
Ten je az dole pod rozvodama ...TomBrno píše:Zdravím, o odlučovačích oleje toho tady je hodně. ale ja mam M62B44 a v motoru ho zaboha nemužu najít, v etk sem ho našel: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 pod číslem 1. ale jak se k němu dostat v motoru. vím jak odvzdušňovací potrubí vede od membrány sání ale to se schová kdesi pod hlavou a ten odlučovač mi prostě přijde nepřístupnej.
prosím někoho kdo ví jak se k tomu dostanu o radu.
Ale pokud tesni dobre potrubi a vsechny spoje neni potreba menit, olej to pri pruletu odstredi a pusti zpatky. Dulezita je hlavne ta membrana nahore na sani. U jinych motoru se odlucovac meni kvuli tomu, ze to je vsechno v jednom, odstredovaci nadobka i ta membrana, ktera je vetsinou KO.
-
TomBrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: úte 24.06.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2317
-
LionVTS
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát 16.12.2011 01:00
Zdar chlapi je mozne, ze model E61 530XD v tom obalu nema ten filtr?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
V te pozici 11ct neni zadny filtr
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
V te pozici 11ct neni zadny filtr
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
-
LionVTS
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát 16.12.2011 01:00
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
ZuKi
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte 03.06.2008 00:00
Pro všechny kteří shání odlučovač, separátor atd. Newím proč se to jmenuje pěti názvy, pak je v tom bordel. Nicméně zde se dá koupit http://www.auto-ksport.cz/cz1005--venti ... notka.html
-
01mira01
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: pon 16.04.2012 00:00
- Bydliště: Plzeň
Já ho také měnil a vypadal u mé E61 530D, stejně jako ten co jsem tam dal.
Na krabičce je napsáno, že se vyrábí zde v Čechách. K čemu teda ODLUČOVAČ SLOUŽÍ?
Turbo mi hází dost oleje do sání... A byla tu řeč o klapkách swirl. Jen zacpat hadičku, která ovládá podtlak, je nesmysl. Klapky se trhaj a motor je vcucne. Tak že vyřadit je z provozu a nechat je tam, je nic řešící záležitost.
Díky bohu už to mám také za sebou a o víkendu jsem je zaslepil. Díky
Na krabičce je napsáno, že se vyrábí zde v Čechách. K čemu teda ODLUČOVAČ SLOUŽÍ?
Turbo mi hází dost oleje do sání... A byla tu řeč o klapkách swirl. Jen zacpat hadičku, která ovládá podtlak, je nesmysl. Klapky se trhaj a motor je vcucne. Tak že vyřadit je z provozu a nechat je tam, je nic řešící záležitost.
Díky bohu už to mám také za sebou a o víkendu jsem je zaslepil. Díky
-
tokyzm
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř 05.12.2012 01:00
-
mr_nick
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: stř 29.09.2010 00:00
-
libovka
- Registrovaný
- Příspěvky: 2752
- Registrován: pát 09.11.2007 01:00
- Bydliště: praha-západ
-
sedyvlk6
- Registrovaný
- Příspěvky: 969
- Registrován: úte 17.01.2012 01:00
-
Nevra
- Registrovaný
- Příspěvky: 121
- Registrován: ned 06.04.2008 00:00
sedyvlk6 píše:Čau kluci, mám E61 r.v.2005 teď jsem měnil Termostaty a když jem odpojil za egr ventilem sání tak tam byl olej.Je to v pořádku nebo mám něco na autě v pr.... Pokud někodo ví ať mi poradí.Díky
myslím, že v pohodě..každý auto co má něco najeto ti turbo hodí olej do sání ....pokud tam toho není tolik, že bys tím naplnil pul litra, tak bych to neřešil (:
