Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prosím o radu
Ahoj všem příznivcům krasavců z bavorska!Mám problém s tím že když mi v pneuservisu zvedli auto aby přezuli gumy,tak po návratu zpět na zem mi sedly tlumiče až nadoraz což není příjemné při cestování páč mi mazlik skáče jak koza...Dá se s tím něco udělat???Díky PS Je to E-39, 2000 rok výroby, 530 D, kombi...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Jde jen o zadní pružení které by mělo být hydraulické nebo vzduchové to nevim mám tohohle krasavce týden takže se teprve poznáváme a mělo by se vyrovnávat dle naložení zavazadlového prostoru...Ale zůstalo to prostě uplně dole aniž by to spadlo z heveru a nejen že to díky tomu skáče ale ještě to vypadá jako bych měl v kufru tak tunu...Prostě tahám zadek auta po zemi...
Hmm, to budeš mít po nich.. Nové seženeš třeba tu http://www.tlumice-prostejov.cz/bmw/zadni-tlumic/zadni-plynovy-tlumic-perovani-bmw-5-e39.html S tím shopem mám moc dobré zkušenosti. V tom odkaze to sice nejsou ony, ale na kombi ti taky nabídnou, když je poptáš. Záleží pak jaké máš, jestli s hydraulickým nebo vzduchovým odpružením a na podvozku-standartní, sportovní...
opravte me jestli se pletu,ale nemelo by to byt spis tohle?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=50
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=50
Však NivoDarel píše:opravte me jestli se pletu,ale nemelo by to byt spis tohle?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=50

proč rešíte tlumiče? pokud má nivo, tak mu odešli měchy. I když mi přijde divný, že se mu to stalo najednou u obou. Třeba bude závada někde jidne. Hlásí ti něco BC?
jinak měchy má třeba Voton http://www.voton.cz/cz/e-shop/642534/c3 ... mw-29.html
jinak měchy má třeba Voton http://www.voton.cz/cz/e-shop/642534/c3 ... mw-29.html
ManV8 píše:Darel píše:svihni si ji o futro a kup novy..
Koukám že lidská blbost je opravdu nevyzpytatelná...Neradil si Hitlerovi???Že tu válku prohrál...
to mě řekni co by si chtěl dělat s odešlými měchy i v případě tvé domněnky že jsou to tlumiče? profouknout to kompresorem? zkusit je vytáhnout kladivem pro truhláře?
jinak Votona mohu také doporučit.
a ještě... škoda že prohrál, mohl aspoň to co měl rozjeté dodělat, byl by i u nás větší klid od černých kočovníků.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
ManV8 píše:A kde zjistím jestli mám hydraulické či vzduchové pružení???Možná se ptám hloupě ale fakt se se svým mazlíkem poznáváme...
Jestli máš E39ku co uvádíš, tak máš klasický vzduchový pružení vzadu.
To že ti sedí prdel auta na zemi může být :
- vadné čidlo na nápravě, zůstalo vytažené, takže si auto myslí že zadek moc lehký a nahoře a upustilo vzduchu co mohlo
- kompresor nefouká, třeba jen ta pojistka (ale to by svítila chyba na palubce)
- měch prasklul (nebo oba), to pak kompresor v kufru fouká furt (dokud se z toho neposere) ale vzduch vesele uchází dírou
nesvítí ti na palubce chyba niva ? -> oranžové autíčko se šípkama nahoru a dolů ?
tipuju že se seklo čidlo při zvedání.......
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
ano jednou za 10 let je potřeba měchy vyměnit, to ano, auto je z 2000, takže jestli je nikdo ještě neměnil tak to +/- vychází. Jenže to by se musel majitel vyjádřit, jestli v kufru vrčí kompresor, nebo u kola syčí ucházející měch a auto se nezvedá. Takhle jen hádáme.
Jestli jim v servise prasknul měch, tak by si toho asi všimli.... To bývá rána, že si z toho cvkrneš do gatí.
Já mám auto ještě o 3 roky starší a nevím jestli měchy byly měněné, ale měl sem je venku a vypadají velmi dobře, žádný steření, praskliny ani škrábance od písku...., prostě bych řekl, že mají před sebou ještě kus života.
Taky jsem viděl tu plastovou tyčinku vzadu nad spodním ramenem na nápravě co snímá výšku vozu a ta už se mi moc bytelná nezdála. To už se může ulomit raz dva.
Ale nezoufejte výměna měchů je jedna z těch bezproblémových oprav co nás může potkat. Jen vyheverovat, sundat kolo, odpojit tlumič dole, povolit jednu 13ku na měchu dole, odšroubovat desku v kufru, vyndat bajonet vzduchovodu a vytáhnout měch a dát novej...... Dá se kdekoliv na parkovišti, experti to jistě zvládnou i bez odpojení tlumiče a sundání kola.
Jestli jim v servise prasknul měch, tak by si toho asi všimli.... To bývá rána, že si z toho cvkrneš do gatí.
Já mám auto ještě o 3 roky starší a nevím jestli měchy byly měněné, ale měl sem je venku a vypadají velmi dobře, žádný steření, praskliny ani škrábance od písku...., prostě bych řekl, že mají před sebou ještě kus života.
Taky jsem viděl tu plastovou tyčinku vzadu nad spodním ramenem na nápravě co snímá výšku vozu a ta už se mi moc bytelná nezdála. To už se může ulomit raz dva.
Ale nezoufejte výměna měchů je jedna z těch bezproblémových oprav co nás může potkat. Jen vyheverovat, sundat kolo, odpojit tlumič dole, povolit jednu 13ku na měchu dole, odšroubovat desku v kufru, vyndat bajonet vzduchovodu a vytáhnout měch a dát novej...... Dá se kdekoliv na parkovišti, experti to jistě zvládnou i bez odpojení tlumiče a sundání kola.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: sob 31.07.2010 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, stalo se mi včera něco podobného, myslíte, že je to měch, nebo čidlo?
Asi půl roku se mi občas stává, že ráno přijdu k autu a levá zadní strana je "dole". Hned po nastartování se spustí kompresor, kolo se zvedne do správné polohy a je vše OK.
Včera se kompresor rozběhl, ale kolo se nezvedlo a po několika vteřinách se kompresor vypnul a rozsvítila se mi ta žlutá kontrolka nivelace.
Zkusil jsem to asi ještě dvakrát. Kompresor běžel, ale levé zadní kolo leží.
Asi to bude měch, co?
Mimochodem nemáte ho někdo? Třeba použitý?
Díky moc za rady!
Asi půl roku se mi občas stává, že ráno přijdu k autu a levá zadní strana je "dole". Hned po nastartování se spustí kompresor, kolo se zvedne do správné polohy a je vše OK.
Včera se kompresor rozběhl, ale kolo se nezvedlo a po několika vteřinách se kompresor vypnul a rozsvítila se mi ta žlutá kontrolka nivelace.
Zkusil jsem to asi ještě dvakrát. Kompresor běžel, ale levé zadní kolo leží.
Asi to bude měch, co?
Mimochodem nemáte ho někdo? Třeba použitý?

Díky moc za rady!