tak zkousim jestli vas nenapadne jeste neco..
E39 530D kouří
-
stawros
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 31.01.2008 01:00
- Klubové ID: 1440
-
libovka
- Registrovaný
- Příspěvky: 2752
- Registrován: pát 09.11.2007 01:00
- Bydliště: praha-západ
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
pokud dost zapáchá po spáleným oleji tak turbo KO. Taky doporučuju rychle řešit takhle to potom končí: http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
-
mari
- Registrovaný
- Příspěvky: 1143
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
-
Couloo
- Registrovaný
- Příspěvky: 417
- Registrován: stř 21.01.2009 01:00
- Bydliště: Ostrava
-
Butch5
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
mari píše:To video je pěknej hnus. Musí to bejt pěknej šok když člověk vyndá klíček ze zapalování a motor jede dál na bombyCopak u manuálu, tam člověk frkne 3-ku nebo 4-ku, pustí rychle spojku a auto chcípne. U automatu bych se bál že ještě oddělám převodovku. Nevim jak bych v tom fofru třeba ucpával sání
Když Ti chytne olej , můžeš tam hodit klidně pětku nebo cihlu oknem, ale už to nezastavíš..... ten olej jak hoří, tak ti rozjede motor
-
texxx
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 25.05.2004 00:00
- Bydliště: brno
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Jak ten motor chytne točky tak jediné co tak maximálně budeš moct zastavit je vlastní stolice, víc nic. Dokud nedojde olej anebo z toho motoru něco nevystoupí, tak ve většině případů kdy se tato závada podchytí pozdě, jsou následky tragické a zůstane po nich akorát odkouřený motor a spálená spojková lamelatexxx píše:ale zastavíš..přesně jak píše mari....
Už se mi to taky jednou stalo, naštěstí jsem jej duchaplně chcípl přes kvalt, než se ještě roztočil.
-
Pyron
- Registrovaný
- Příspěvky: 5017
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Klubové ID: 367
-
bibikuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 1290
- Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
- Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.
-
Soptiiik
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: ned 25.02.2007 01:00
- Klubové ID: 2331
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
No podle mého ten podtlak v tomto případě takovou roli hrát nebude. Jde spíš o to, že většinou u trub rupne ten těsnící kroužek co je okolo hřídele v turbodmychadle. Ten jakmile rupne, tak pustí většinou olej do kompresorové části, tzn. do sání a turbo jak furt běží + tlak oleje generovaný olejovým čerpadlem (turbo je mazané primárně). Tímto se dostane až do spalovacího prostoru, kde- v podstatě nahradí naftu ale neni jeho dávka nijak řízena. V tomto okamžiku motor začne olej spalovat, tím pádem zvyšovat i své otáčky no a se zvyšujícíma se otáčkama rostou samozřejmě i otáčky olejového čerpadla a tím pádem i průtok oleje, který směřuje do sání. No a takto to jde až do té doby dokud buďto nedojde olej anebo se motor nepřetočí. Takže se z toho motoru na chvilku v podstatě stane takové perpetum mobile
Ale končí to jeho zadřením anebo přetočením
