Já nevim už jsem s tím hýbal dost. Potřebuju spíš poradit kdo mi to udělá aby to bylo dobrý ale hlavně i druhej den já to vždycky nastavím dobře a druhej den naprd.
treba, a rob to tak že povolíš tie všetky 4 ale len o pol otáčky a hráš sa s tým že posúvaš po pol milimetroch, otáčky majú padať po vytočení plynule, keď je nízka dávka tak padnú rýchlo ale na voľnobehu potom kus zakolíšu, keď je dávka tak padajú pomaly a hlavne okolo 1100-1200, keď je dávka akurát tak padnú rýchlo a bez kolísania zastanú na tých 700, potom všetko dotiahneš, skúsiš teplý štart, pojazdíš s tým trochu, zasa skúsiš teplý štart, keď bude OK tak potom to má štartovať aj za studena dobre
Po půl milimetrech je docela dost řekl bych že tady hrajou roli setiny milimetru. Jinak mě tak napadá když mám v autě řídící jednotku s automatu není taky v tomhle zakopanej pes? Nemá mít manuál vyšší volnoběh?