Starty TDS
-
bibikuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 1290
- Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
- Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
kluci nechci vám do toho kecat, ale číst se to nedá bez reakce, já tankuju jen u pořádnejch benzínek a nic jinýho tam ani v těch největších polárních mrazech neleju než naftu! A chytáto bez problémů jak teplý tak studený,jestli dlouho točíš je problém 1. v naftě,2. ve žhavičích,3. ve špatně nastaveném předvstřiku, 4. nebo v čerpadle, šel bych vylučovací metodou podle číselný řady a není nad čím přemýšlet. V 90% to je krok číslo jedna. Jestli BMW na něčem záleží tak je to na palivu. Mám to vyzkoušený a sedí to.
-
lama-e34
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: ned 05.12.2010 01:00
-
DirtyHarry
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Tak tohle rčení bych dával k novým motorům s vysokotlakym vstřikem nafty a nezáleží,jestli je to Bávo nebo zbytek světa. Bordel v naftě+hodně síry - zadírání pístu v čerpadlech,piezo vstřiků a podobně... U Tds miluju to,že je to "starej" motor a není tak choulostivej. Já věřím léty prověřenym věcem,diesely vlastním 15 let (žena také) a celou tu dobu leju v zimě tak litr naturalu na 10 l nafty,motor se mi nikdy z toho nepodělal a nafta nezamrzla. Lépe to chytá a dřív hřeje,takže pro motor spíš plus. Aditiva jsem nikdy nedával a naftu u pumpy nekupuju. Když byli zlé časy a musel jsem na stojan,bral jsem do kanystrů a míchal s 50% stolního oleje - Na Tds naježděno cca 30 tisíc,u manželky Isuzu k 50 tkm, volvo 1,9 dt pár tisíc atd... Prostě tyhle motory jsou klasický pevný dieselový držáky. Na druhou stranu jsem viděl a odtahoval dost novejch aut (některý i v záruce),živený "jen" naftou od OMW a luxusnímy aditivy s KO agregátama... Ono všechna ta doporučení,brožurky a teoretický rady jsou jedna věc,ale léta praxe zase druhá...Jestli BMW na něčem záleží tak je to na palivu.
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
tak blbě mi to poslední týden chytalo za studena,,,,šel jsem rovnou po žhavičkách a jejich výměně,,,jen že jsem něco zapoměl a v prostoru pro ŘJ mi rupla taková jakoby pojistka,takovej plíšek kterej je na obou koncích zakonečen vydličkama a přišroubovanej šroubkama s křížovou hlavičkou...neví někdo co to je?podle mě to neni pojistka k žhavičům ,,pojistka k žhavičům je ta do který vedoe ten červenej kabel ne?dik
-
ViktorDDD
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 29.09.2008 00:00
-
global
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: sob 26.11.2011 01:00
Se spoustou aditiv je problém, že obsahujou alkohol, který má velmi nízký bod vzplanutí a shoří hned ve spalovací komoře. Takže nemá žádný čistící efekt, ale opačný. Jedním zmála výrobků, který neobsahují alkohol jsou věci od BG. Kámoš to používá a má celou palivovou soustavu od nádrže až po výfuk o.k. Když dáš myslím do vyhledávače na zboží.cz BG KIT, tak tam něco vypadne.radokrno píše:aditiva?která a jak to tam leješ,normálně přes nějakej trychtýř s trubicí?k vůli tý klapce.která ty aditiva tedy doporučuješ?a je to lepší než-li ředění benzínem,nebo je to v podstatě jedno?
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
-
radokrno
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
- Bydliště: Humpolec
