Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Po přetěsnění čerpadla nereaguje na plyn TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Tyjo,nezlob se na mě,ale ty tady chceš aby to jelo,nežralo a podobný věci a točíš tady se vším od oka... to je trošku na hlavu né???
zajeď si k někomu na diagnostiku,kdo se tím zabejvá a seřídí ti jak dávku,tak předvstřik... vyplázneš mu tam max dvojku a víš že to máš na 100% dobře!!! A pak nemusíš řešit že to nejede,žere a podobný věci..... 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
BMW dělá každej blb, ale kdo to dělá dobře a rozumí tomu, tak ty lidi spočítáš na prstech jedné ruky, já mám dobré zkušenosti s Bosch diesel servisem v Mostě, jinak je to na severu čech katastrofa,všichni se tváří jako když sežrali šalamounovo h... a ve finále katastrofa.
Jinak Hiden podle těch otáček máš malou dávku a dobře to jede když ti otáčky rychle padnou na cca1tis otáček a pak pomalu klesnou na 800, takhle to tady mají naštelovaný většina lidí co se v tom šťouraj a jsou spokojený.
Jinak Hiden podle těch otáček máš malou dávku a dobře to jede když ti otáčky rychle padnou na cca1tis otáček a pak pomalu klesnou na 800, takhle to tady mají naštelovaný většina lidí co se v tom šťouraj a jsou spokojený.
čau..
ty jsi říkal ,že jsi od Ždáru,,,mám v plánu nějakou delší trasu,jakože trochu to projet po tý výměně hlavy a přetěsněním čerpadla,tak bychse třeba stavil aspo njen tak na diskuzy a zkouknutí,dokud mám něco málo v paměti z tý svý rozborky...
ale zatim ..nevim ale mě když přetěsnoval to čerpadlo tak mi měnil veškerý tíska a eště jeden váleček a mám dojem že to má taky něco společnýho z určováním dávky paliva.
možná by bylo fajn zkouknout ty rozvody.zkusit to peostě zajistit na setrváku,sundat to víko a změřit to šuplerou,teda dvěma,a kouknout i na pozici toho klínku na ozubeným kole čerpadla.
zajisti 100% přísun paliva do čerpadla.
a možná by to vážně chtělo někoho kdo ti trochu pomůže,aspon slovně.
hele číslo na toho Dvořáka z Humpolce ti posílám soukromě.Ale věc se má tak ,že ví že z tebe žádná velká koruna nebude a moc se tím nebude chtít zabývat,tudíž si zkus zajistit s nim osobní konzultaci,diagnostikuje všechno.
Ale zatim bych se s nim nedomlouval na nějakým tom vyměnování dílůnebo nastavování čerpadla.čistě konzultaci.
ty jsi říkal ,že jsi od Ždáru,,,mám v plánu nějakou delší trasu,jakože trochu to projet po tý výměně hlavy a přetěsněním čerpadla,tak bychse třeba stavil aspo njen tak na diskuzy a zkouknutí,dokud mám něco málo v paměti z tý svý rozborky...
ale zatim ..nevim ale mě když přetěsnoval to čerpadlo tak mi měnil veškerý tíska a eště jeden váleček a mám dojem že to má taky něco společnýho z určováním dávky paliva.
možná by bylo fajn zkouknout ty rozvody.zkusit to peostě zajistit na setrváku,sundat to víko a změřit to šuplerou,teda dvěma,a kouknout i na pozici toho klínku na ozubeným kole čerpadla.
zajisti 100% přísun paliva do čerpadla.
a možná by to vážně chtělo někoho kdo ti trochu pomůže,aspon slovně.
hele číslo na toho Dvořáka z Humpolce ti posílám soukromě.Ale věc se má tak ,že ví že z tebe žádná velká koruna nebude a moc se tím nebude chtít zabývat,tudíž si zkus zajistit s nim osobní konzultaci,diagnostikuje všechno.
Ale zatim bych se s nim nedomlouval na nějakým tom vyměnování dílůnebo nastavování čerpadla.čistě konzultaci.
fubutomas píše:Hele... at ti aspon nekdo seridi predvstrik na hodinky a pak zkousej tu davku,ale aspon ten predvstrik aby jsi mel tak jak ma bejt.... a proc jsi si pred tim pretesnenim neudelal znacku kde byla ta hlava?
ani tak by se podle mne netrefil na původní místo.chce to bud fakt podle sebe a tak jak to píše beny....nebo profi práci.
každopádně to chce zjistit zda li je to opravdu tou dávkou a ne něčim jiným...
zjištovat...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
a jak jsi přidal? chce to jen poklepat na povolenou hlavičku čerpadla za chodu, když je to teplý.
Nebylo by lepší to odvést k někomu, kdo tomu rozumí, než to začít bastit. Pokud ti čerpadlo, myslím hlavně regulační hlava, funguje jak má, tak bych ho za mechaniku neměnil. A seřízení vyjde levněji než bastění.
Nebylo by lepší to odvést k někomu, kdo tomu rozumí, než to začít bastit. Pokud ti čerpadlo, myslím hlavně regulační hlava, funguje jak má, tak bych ho za mechaniku neměnil. A seřízení vyjde levněji než bastění.
keď chceš upravovať a dávať napr. väčšie turbo tak potom mechanika s 12mm hlavou to ano, ale keď to tam chceš len preto lebo elektriku nevieš poriadne nastaviť tak to nerob
inak potrebuješ mechanické čerpadlo, možno ešte vyrobiť medzikus keby bola iná príruba, prerobiť ovládanie z elektriky na mechanické čiže plynové lanko atď.
alebo: dať to tvoje elektrické čerpadlo poriadne nastaviť
inak potrebuješ mechanické čerpadlo, možno ešte vyrobiť medzikus keby bola iná príruba, prerobiť ovládanie z elektriky na mechanické čiže plynové lanko atď.
alebo: dať to tvoje elektrické čerpadlo poriadne nastaviť
Tak jsem to ladil povolil ty 3 šrouby a fakt sem jen malím poklepem směrem do kabiny přidával a za tepla pak pořádně utáhl ( to jsem by spokojen) a druhej den jak za studena tak za tepla docela bordel:( jinak slyšel jsem že automaty mají menší volnoběh než manuál já to mám překopaný a volnoběh mám docela malej dle mě no a když to nastavím na dobrej volnoběh třeba těch 800 ot. tak zase po vytočení motoru to dělá bordel než to padne na volnoběh. No a upravy bych se nebal minimálně ten větší IC když by tam bylo víc nafty s tím mechanickým čerpadlem.. Ale pokud by se našel někdo kdo to umí nastavit to moje tak budu jedině rád a myslím si že ho mám v dobrým stavu.