Ahoj, poslední dobou pozoruji u 530D automat kombajn takový lehce dunivý zvuk, když při lehké noze zhruba ve 110 ještě trošku uberu. Podobnou věc jsem kdysi řešil u Saaba a nakonec to bylo ohnuté nějaké železo o které rezonoval výfuk. Může to být něco takového nebo jsem úplně vedle? Nerad bych podcenil nějaký žávažnější problém. Pokud by to jen rezonovalo, je mi to celkem fuk.
Dále se mi zdá, že zadek je až moc tvrdý. Tlumiče mám Bilsteiny, ale vůbec netuším v jakém jsou stavu. Silentbloky zadní nápravy jsou měněny, už to nedělá takový hrozný rány, ale pořád je to tvrdý až až. Obuty mám 16ky. Poznám podle označení tlumičů, jestli není podvozek snížený? Vyřeší problém výměna tlumičů? Díky za rady.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 530D - lehké dunění a tvrdý zadek
Odpovím si sám: dunění způsobovalo vadné středové uložení u kardanky. Postupně se to zhoršovalo, až se třáslo celé auto při prakticky jakékoliv rychlosti.
Tvrdý zadek způsobují snížené pružiny, tlumiče jsou OK.
A ještě si odpovím (ač jsem se neptal) na ztrátu výkonu, chování trošku jako TDS a neochota zrychlovat - při podobném problému prověřte podtlakové hadičky
Tvrdý zadek způsobují snížené pružiny, tlumiče jsou OK.
A ještě si odpovím (ač jsem se neptal) na ztrátu výkonu, chování trošku jako TDS a neochota zrychlovat - při podobném problému prověřte podtlakové hadičky
