Soptiiik píše:Vyndáš měchy a místo nich dáš pružiny nic se nemusí měnit upravovat atd. potřebuješ pružiny + horní a spodní gumu na které pružina leží.
přesně tak.. pouze změnou pružin a uložní a je vyřešeno, ale moc velký smysl této úpravy nevidím.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Osobně jsem to dělal kvůli zástavbě LPG vadil mě komresor. Ale jinak je to docela znát na pohodlí měchy jsou měkčí. Dělat to znova vyřeším umístění kompresoru jinde.
Soptiiik píše:Osobně jsem to dělal kvůli zástavbě LPG vadil mě komresor. Ale jinak je to docela znát na pohodlí měchy jsou měkčí. Dělat to znova vyřeším umístění kompresoru jinde.
kompresor jde přemístit do levé boční kapsy (brácha to má u kombíka) a zrovna u přídavné zátěže nádrží bych variantu bez měchů nechtěl - se divím že to nepředěláš zpátky
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
antone39 píše:no a když tam teda dam ty gumy na uloženi pružin tak co s tim kompresorem nebude me to pořad hlasit zavadu nebo to odpojit děkuji za odpověd
stačí odpojit (vytáhnout konektor) a u aut s Check kontrolem vypnout toto hlášení
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
dá se to diagnostikou vypnout tak jak jsem psal výše
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d