Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E39 525tds - prasklá hlava?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00
Klubové ID: 2935

#1 Příspěvek od daewoo333 »

Mam na vas prosbu. Zjistil sem, ze mam asi prasklou hlavu. Auto mi netopi na volnobeh jen za jizdy, taky mi prijde ze mam tlak v nadobce. Na volnobeh se dost rychle ohriva a za jizdy ne, kdyz nekde zastavim leti teplota nahoru. Rozjedu se a padne. Taky se mi parkrat pri startu nechtel otocit motor. Pri opjetovnem otoceni klicku uz naskocil. Chvilku se jakoby hada a pak de normalne. Zjistil sem tedy ze mam 2 zhavicky KO. Taky sem si parkrat vsim ze mi slo po nastartovani z auta dost biliho koure. Takze to bude nejspis hlava.
1. Chtel bych od vas poradit, kam bych mel auto dat do servisu, kde by se o vse postarali (otlakovani hlavy atd.)za rozumnou cenu. Nejlepe nekdo, kdo ma s timto motorem uz skusenosti. Sem z Veselí nad Moravou.
2. Dale by ste mi mohli dat nejake nabýdky, nebo typy na dobrou hlavu na muj motor.
3. Kolik si myslite, ze me tobude stat? Hlava s praci? Nemam predstavu.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

Nemáš to náhodou pouze zavzdušněné?
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00
Klubové ID: 2935

#3 Příspěvek od daewoo333 »

To asi ne, uz sem to skousel odvzdusnovat a nepomaha to a pritom se tds odvzdusnuje samo a dobre, nikdy sem nemel problem.
A jeste sem zapomel. Zacalo mi uchazet vicko od nadobky a dolivam vodu.
Soptiiik
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Klubové ID: 2331

#4 Příspěvek od Soptiiik »

přesně tohle mě dělala hadice vevnitř se uvolnila jedna vrstva a jakoby přicpávala tu hadici. šlo to poznat při pohmatu byla v tom místě mnohem měkčí .
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Klubové ID: 1803
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od smocek »

a predstava o cene?
tesneni elring neb victor reinz cca 2500, srouby litr...a pak plus prace... jinak vymena tesneni je pro zkusenyho max na 5hodin =) ono muzes mit akorat KO tesneni pod hlavou... a je dobry nechat hlavu natlakovat a srovnat a tj tak cca 2ka... a plus prace... jinou predstavu Ti nedokazu udelat
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00
Klubové ID: 2935

#6 Příspěvek od daewoo333 »

Mysliš ta hadice z hlavy do chladiče?
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#7 Příspěvek od bibikuba »

možná bys měl okouknout vodní pumpu,termostat atd.než začneš sundavat hlavu..Podle toho co píšeš by to mohla dělat třeba vodní pumpa KO..Jestli budeš nechávat dělat je hlavu myslím tak deset,pokud bude prasklá a půjde zavařit tak o nějakou tisícovku víc a pokud bude KO tak i třeba jednou tolik a víc :? možná máš víc závad třeba vstřiky či žhavičky viz nepr.chod motoru-nebo tam opravdu teče voda do válců.
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00
Klubové ID: 2935

#8 Příspěvek od daewoo333 »

Nemáte někdo na prodej hlavu?
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00
Klubové ID: 2935

#9 Příspěvek od daewoo333 »

Tak se mi ted stalo, ze sem sel nastartovat auto a nic. Kdyz zacnu startovat, tak se motor neotoci. Kdyz drzim klicek v poloze start, tak je citit sotva na sekundu, ze se starter opre o motor, a pak prestane a vypnou se kontrolky. Hned se zase rozvitej, s tim i potkavaci svetla. A zase se to opakuje. Kdyz podrzim klicek v poloze start na 5 sekund, tak to udela trikrat za sebou. Poradte co s tim?
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1663
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#10 Příspěvek od ACDC »

Voda ve válci? Zažil jsem to, ne teda na bavu. Motor úplně tuhý...
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00
Klubové ID: 2935

#11 Příspěvek od daewoo333 »

Presne to si taky myslim, sere me to, ze sem stim chtel dojet do servisu aby to tam komplet udelali. Kdyz sem to natocil, tak se s tim dalo v pohode jet. Kontrolovat teplotu a vodu a dojel bych tam. Ted sem docela v pr... Doporucili mi servis u Brna v Blazovicich. Mam to tam cca 65km!
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#12 Příspěvek od beny-maser »

a nebo startér KO to jsem měl já,jednoduchá rada pokud to startér neutočí, tak to zkus roztočit přes řemenici ráčnou, pokud to nepůjde je voda ve válci, pokud ano je startér KO, jinak i s prasklou hlavou to jezdí zcela normálně záleží na tom jak a kde to prasklo, já jsem na prasklou hlavu přišel zcela náhodou ,když jsem měnil těsnění pod hlavou, protože jsem si ho sám schnul nad vodní pumpou.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#13 Příspěvek od bibikuba »

pokud budeš mít vodu ve válcích tak se motor otočí a když přijde komprese tak se postaví-hledej závadu ve startéru nebo v AKU.Nejlepší řešení je točit řemenicí na klice a pokud se motor otáčí hledej závadu na startéru či někde v el..
Odpovědět