Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW E39 525tds - prasklá hlava?
Mam na vas prosbu. Zjistil sem, ze mam asi prasklou hlavu. Auto mi netopi na volnobeh jen za jizdy, taky mi prijde ze mam tlak v nadobce. Na volnobeh se dost rychle ohriva a za jizdy ne, kdyz nekde zastavim leti teplota nahoru. Rozjedu se a padne. Taky se mi parkrat pri startu nechtel otocit motor. Pri opjetovnem otoceni klicku uz naskocil. Chvilku se jakoby hada a pak de normalne. Zjistil sem tedy ze mam 2 zhavicky KO. Taky sem si parkrat vsim ze mi slo po nastartovani z auta dost biliho koure. Takze to bude nejspis hlava.
1. Chtel bych od vas poradit, kam bych mel auto dat do servisu, kde by se o vse postarali (otlakovani hlavy atd.)za rozumnou cenu. Nejlepe nekdo, kdo ma s timto motorem uz skusenosti. Sem z Veselí nad Moravou.
2. Dale by ste mi mohli dat nejake nabýdky, nebo typy na dobrou hlavu na muj motor.
3. Kolik si myslite, ze me tobude stat? Hlava s praci? Nemam predstavu.
1. Chtel bych od vas poradit, kam bych mel auto dat do servisu, kde by se o vse postarali (otlakovani hlavy atd.)za rozumnou cenu. Nejlepe nekdo, kdo ma s timto motorem uz skusenosti. Sem z Veselí nad Moravou.
2. Dale by ste mi mohli dat nejake nabýdky, nebo typy na dobrou hlavu na muj motor.
3. Kolik si myslite, ze me tobude stat? Hlava s praci? Nemam predstavu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 255
- Registrován: ned 11.11.2007 01:00
- Bydliště: Žamberk x Brno
- Klubové ID: 1803
- Kontaktovat uživatele:
a predstava o cene?
tesneni elring neb victor reinz cca 2500, srouby litr...a pak plus prace... jinak vymena tesneni je pro zkusenyho max na 5hodin =) ono muzes mit akorat KO tesneni pod hlavou... a je dobry nechat hlavu natlakovat a srovnat a tj tak cca 2ka... a plus prace... jinou predstavu Ti nedokazu udelat
tesneni elring neb victor reinz cca 2500, srouby litr...a pak plus prace... jinak vymena tesneni je pro zkusenyho max na 5hodin =) ono muzes mit akorat KO tesneni pod hlavou... a je dobry nechat hlavu natlakovat a srovnat a tj tak cca 2ka... a plus prace... jinou predstavu Ti nedokazu udelat
možná bys měl okouknout vodní pumpu,termostat atd.než začneš sundavat hlavu..Podle toho co píšeš by to mohla dělat třeba vodní pumpa KO..Jestli budeš nechávat dělat je hlavu myslím tak deset,pokud bude prasklá a půjde zavařit tak o nějakou tisícovku víc a pokud bude KO tak i třeba jednou tolik a víc
možná máš víc závad třeba vstřiky či žhavičky viz nepr.chod motoru-nebo tam opravdu teče voda do válců.

Tak se mi ted stalo, ze sem sel nastartovat auto a nic. Kdyz zacnu startovat, tak se motor neotoci. Kdyz drzim klicek v poloze start, tak je citit sotva na sekundu, ze se starter opre o motor, a pak prestane a vypnou se kontrolky. Hned se zase rozvitej, s tim i potkavaci svetla. A zase se to opakuje. Kdyz podrzim klicek v poloze start na 5 sekund, tak to udela trikrat za sebou. Poradte co s tim?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
a nebo startér KO to jsem měl já,jednoduchá rada pokud to startér neutočí, tak to zkus roztočit přes řemenici ráčnou, pokud to nepůjde je voda ve válci, pokud ano je startér KO, jinak i s prasklou hlavou to jezdí zcela normálně záleží na tom jak a kde to prasklo, já jsem na prasklou hlavu přišel zcela náhodou ,když jsem měnil těsnění pod hlavou, protože jsem si ho sám schnul nad vodní pumpou.