
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Turbo vs atmosféra
Čau. Měl bych otázku. S kamarádem stavíme (dostavěli jsme) e34 535i na drift. Auto má plnohodnotný rám 1250kg, motor má 330 000km a s úpravou ŘJ, vejfukem a odstraněním regulátoru tlaku paliva jsme se na brzdě dostali na 200hp a tuším 280nm. Vyhrál předposlední CDS ve street skupině, takže auto funguje, nemusí se čekat na to, až se foukne turbo, ale chce to víc koní. Co by jsme poradili vy? Máte někdo zkušenost? Uvažujem o turbu + nové písty ojnice, prostě GO motoru, ale ne kovaný motor. S turbem by jsme chtěl i max 400hp. Vydrží to vygenerálkovanej novej motor? Já bych spíše udělal hooodně silnou atmosféru. klapkové sání, úpravy Řj, laděný výfuk svody, ostré vačky, Go hlavy, vyleštění kanálků a takové ty srandy. Dalši poslední variatna by byla 3x karbece, ale to asi fungovat nebude, nebo? Do motoru se momentálně vstřikuje 7 vstřikem nitormenat a motor furt drží.... Neuvěřitelný... 

Je to 535i, ale jelikoz je auto pres 20 let stary a ma najeto pres 300 000km z toho poslednich 3000km v jednom velkym omezovaci, tak je jasny, ze par koni ubylo. Tohle upravovany auto je nase 2, takze neni vsechno idealni, ale chybama se clovek uci
atmosfericky kone jsou trozku drazsi, nez turbovy, ale zase tam je to kouzlo atmosfery. Planovana castka je kolem 60 000kc, takze podle me bymse z toho 300hp udelat dalo. Je pravda, ze klikovka vydrzi az 1,5 baru? Oturboval tenhle motor uz nekdo? Chteli by jsme foukat kolem 1 baru.

tady najdeš mnohem vic http://forums.bimmerforums.com/forum/fo ... .php?f=201 par borců tam je