Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E- 60 530d rachtání motoru.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
dzusik
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 17.05.2008 00:00
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od dzusik »

Zdravým všechny.Chci Vás touto cestou poprosit o radu.Kamarád má e-60 3.0d naj.330 tis.nové turbo ,repas automatu atd.
Při jízdě a nebo jen při vytáčení motoru na místě chytí motor ve 2500ot/min. takový kovový zvuk (jako když máte utrhlej kryt na katalizátoru a vybruje o výfuk).
Můžou to dělat rozvody?Jinak motor je tichounkej a nijak neklape.Akorát tychle kritické otáčky a když automat řadí a chce to někde více akcelerovat tak z toho jde strach. :cry:
Díky všem za případnou pomoc.
dzusik
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 17.05.2008 00:00
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dzusik »

Nikdo nemáte nějaký nápad?
Lump07
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 05.09.2011 00:00

#3 Příspěvek od Lump07 »

me to same dela taky,mam 330d e46,nevim co to je,byl bych rad kdyby tady o tom nekdo neco napsal
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#4 Příspěvek od all »

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10

u mě tomu tak bylo díky prasklému dílu č.7
sem tam se objevující kovový zvuk kolem 2500ot
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od milo »

nechci strasit virivyma klapkama v sani, ale kouknul bych na ne pro klid duse 8)
Foli
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: sob 13.12.2008 01:00

#6 Příspěvek od Foli »

dzusik píše:Zdravým všechny.Chci Vás touto cestou poprosit o radu.Kamarád má e-60 3.0d naj.330 tis.nové turbo ,repas automatu atd.
Při jízdě a nebo jen při vytáčení motoru na místě chytí motor ve 2500ot/min. takový kovový zvuk (jako když máte utrhlej kryt na katalizátoru a vybruje o výfuk).
Můžou to dělat rozvody?Jinak motor je tichounkej a nijak neklape.Akorát tychle kritické otáčky a když automat řadí a chce to někde více akcelerovat tak z toho jde strach. :cry:
Díky všem za případnou pomoc.


Nebo to může být, jak píšeš po tolika km utahané rozvody, nebo spíše vytahaný řetěz.

Opět, diagnostika ( ale ten řetěz na rozvody neuvidí ) a dobrého mechanika, kterej má dobrej sluch a ví kde hledat
Lump07
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 05.09.2011 00:00

#7 Příspěvek od Lump07 »

sani to byt nemuze,to jsem uz menil,klapky drzely uz na vlasku,myslite ty rozvody?ale proc by to delalo jen pri 2500 ot? ona to ma takovy zvuk ikdyz to drzim na tech 2500 ot,i na neutral. co to je ten dil č 7?
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#8 Příspěvek od Raadii »

Já si myslim, že ty rozvody ti můžou rachtat jen v určitejch otáčkách, na motorce mi to taky rachtalo někde okolo 2tis...
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Jendix »

Lump07 píše:sani to byt nemuze,to jsem uz menil,klapky drzely uz na vlasku,myslite ty rozvody?ale proc by to delalo jen pri 2500 ot? ona to ma takovy zvuk ikdyz to drzim na tech 2500 ot,i na neutral. co to je ten dil č 7?


díl č. 7 je nějakej držák výfukových svodů.. většinou je kolem toho ještě nějakej silenblok..

jinak nevim jestli jde o stejnou věc, ale mě se kdysi stalo ještě na e36, že mi při určitejch otáčkách něco začalo jakoby klepat, rezonovat (původně jsem myslel že to jde z repráků, protože jsem v tu dobu zapojoval i rádio), nakonec jsme ale zjistili, že se uklepal právě na podobném dílu silentblok a výfuk začal mlátit někde malinko do kastle.. ale jen když se dostal při určitých otáčkách do rezonance..

další věc co mi řikal náš domácí, kterej má už asi sedmýho baworáka, stalo se mu na e39 při 360tkm že mu začalo něco klepat v motoru.. ale jestli se nepletu, říkal že tam to klepalo furt, nezáleželo na otáčkách a spíš to šlo ze spodku motoru.. takže asi něco na klice.. při těch kilometrech a prakticky všech původních dílech, navíc s častým provozem s károu, na to měl motor ale v podstatě nárok..
Lump07
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 05.09.2011 00:00

#10 Příspěvek od Lump07 »

rachta to ve 2500 ot a i v 3500 ot,pouze presne v tehle otackach,a remenice to byt nemuze?
Lump07
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 05.09.2011 00:00

#11 Příspěvek od Lump07 »

to rachtani za studeneho motoru nejde skoro slyset,je uplne minimalni,pri zahrati se rachtani zvysuje. fakt nido nic?
jiririder
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 01.12.2012 01:00

#12 Příspěvek od jiririder »

jak to dopadlo nebo jak si vyresil ty podivne zvuky? diky :)
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od Honza325 »

Vstřiky
Drroman
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: sob 04.05.2013 00:00

#14 Příspěvek od Drroman »

Mi to dela taky,ale spise mi to pripada,jako by mi pod zatizenim klepal nejaky vstrik.kdyz auto vytocim tak slysim v kabine tako ve cvrlikani.dela mi to i kdyz stojim a zaradim r nebo d tak se dostane motor do zatizeni a zvuk motoru se zmeni na takove cvrlikani jak kdyz se rozjizdi hdi :D docela bych to s nekym porovnal,ale neznam nikoho z havirova a okoli s e61.nevite nahodou kdo by dokazal v okoli ostravy zkontrolovat vstriky na stolici at mam jistotu?jo,a nevite nahodou kolik stoji repas vstriku na pred lci?Honza 325 mel pravdu byly to vstriky
:)
jiririder
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 01.12.2012 01:00

#15 Příspěvek od jiririder »

Drroman píše:Mi to dela taky,ale spise mi to pripada,jako by mi pod zatizenim klepal nejaky vstrik.kdyz auto vytocim tak slysim v kabine tako ve cvrlikani.dela mi to i kdyz stojim a zaradim r nebo d tak se dostane motor do zatizeni a zvuk motoru se zmeni na takove cvrlikani jak kdyz se rozjizdi hdi :D docela bych to s nekym porovnal,ale neznam nikoho z havirova a okoli s e61.nevite nahodou kdo by dokazal v okoli ostravy zkontrolovat vstriky na stolici at mam jistotu?jo,a nevite nahodou kolik stoji repas vstriku na pred lci?Honza 325 mel pravdu byly to vstriky
:)


ja jsem zatim na nic neprisel, dle diagnostiky jsou vstriky ok...ta to pozna ne? dik
ppmajko
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: sob 11.06.2011 00:00
Bydliště: SK, Poprad

#16 Příspěvek od ppmajko »

vyriesil si to?
Odpovědět