Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 nebo E60 v benzínu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
No nevim jak peugeot (považoval jem motory peugeot za docela úsporný), ale při 140km/h se nechá u e61 dostat i k 7 litrum.. pokud jede člověk v klidným tempem a není nijak provoz.. při stylu jízdy 180+ už je pak spotřeba kolem 8, pokud je často dobrždování a zrychlování tak 8,5 , víc jsem snad níkdy na dálnici neměl..
s těma novějšíma motorama je to až o litr míň.. myslim ty po r. 2007..
s těma novějšíma motorama je to až o litr míň.. myslim ty po r. 2007..
Jako je to jako vše o penězích.... a podle mě je e60 pěkná v m-paketu ,ale interiér je pro mě hezčí u e39... použité materiály podle mě taky lepší v e39, náklady nižší u e39....koupíš skoro vše z druhé ruky. Když klepneš e60 ze předu tak to nebude úplně prdel (kámoš to zrovna řeší) celej předek hliník, nic nevyklepeš, vše je lepeno a nýtováno. Takže máš li 600k a chceš pěknou e60 v m-paketu z roku 2007 ok, ale chceš li něco do 300 běž do zachovalé 530ky (e39)
nebo 540ky
a ještě ti zůstane na prvotní servis a nebo zimní gumy
e39 je podle mě moc fajn auto....



- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
M3maniac píše:Jako je to jako vše o penězích.... a podle mě je e60 pěkná v m-paketu ,ale interiér je pro mě hezčí u e39... použité materiály podle mě taky lepší v e39, náklady nižší u e39....koupíš skoro vše z druhé ruky. Když klepneš e60 ze předu tak to nebude úplně prdel (kámoš to zrovna řeší) celej předek hliník, nic nevyklepeš, vše je lepeno a nýtováno. Takže máš li 600k a chceš pěknou e60 v m-paketu z roku 2007 ok, ale chceš li něco do 300 běž do zachovalé 530ky (e39)nebo 540ky
a ještě ti zůstane na prvotní servis a nebo zimní gumy
e39 je podle mě moc fajn auto....
absolutni souhlas..
proste e60ka je odflaknuta a rozhodne kvalitativne neni lepe udelana jak e39 a to je tam jeste rozdil 8let,takze chlapci to radne osulili a setrilo se vsude..je to takovej papundekl za velky prachy...

myslim ,ze to pochopili a u nove f10 bo jak se ta nova jmenuje se mi zda,ze uz je to zase BMW..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1387
- Registrován: stř 08.08.2007 00:00
- Bydliště: kousek od Berouna ..
Pavel 528 píše:M3maniac píše:Jako je to jako vše o penězích.... a podle mě je e60 pěkná v m-paketu ,ale interiér je pro mě hezčí u e39... použité materiály podle mě taky lepší v e39, náklady nižší u e39....koupíš skoro vše z druhé ruky. Když klepneš e60 ze předu tak to nebude úplně prdel (kámoš to zrovna řeší) celej předek hliník, nic nevyklepeš, vše je lepeno a nýtováno. Takže máš li 600k a chceš pěknou e60 v m-paketu z roku 2007 ok, ale chceš li něco do 300 běž do zachovalé 530ky (e39)nebo 540ky
a ještě ti zůstane na prvotní servis a nebo zimní gumy
e39 je podle mě moc fajn auto....
absolutni souhlas..
proste e60ka je odflaknuta a rozhodne kvalitativne neni lepe udelana jak e39 a to je tam jeste rozdil 8let,takze chlapci to radne osulili a setrilo se vsude..je to takovej papundekl za velky prachy...![]()
myslim ,ze to pochopili a u nove f10 bo jak se ta nova jmenuje se mi zda,ze uz je to zase BMW..
No já nevim, podle mě zas F10 má 300 kilo nadváhu, oproti E60, pětka už je v podstatě sedma.
E39 je fajn auto, s tim souhlasim, ale E60ku bych rozhodně neshazoval.
no mě se E39 líbí jedině s navi a novým volantem, ale stejně je to taková krabice
chci auto na cca 5 let a do dvou let bychom chtěli mimino...takže jsem to přehodnotil a musí to být kombi. a chtěl bych automat. jaký je rozdíl ve spolehlivosti a ve spotřebě motorů 2.5 2.8 a 3.0 benzín u E39 a 2.5 a 3.0 u E60. e39 má 5° automat? jak je spolehlivý?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
O spolehlivosti automatu v E39 v kombinaci s 3.0D si tady počteš tuny...
Za mě - při poctivých 200.000 km (ověřených dle servisní historie) repas automatu (vysypaný nějaký lamely, nouzový režim, řadilo to jen 1,2,5), paráda za 40.000
I přes to jsem s E39 spokojen i přes to, uvažoval jsem původně taky o e60, ale když jsem v tom seděl, přišlo mi to už moc VW - asi to líp jede, možná to i líp brzdí, třeba je v tom i větší pohodlí, ale není to BMW. Jinak souhlasím s tím co tady bylo už napsáno, poslední slušný ojetý BMW co se dá koupit je E39 (v 5er class). Ty nový F10 a F11 jsou úžasný, ale cena je zatím dost vysoko pro normálního smrtelníka... Denně jezdím 250km
Za mě - při poctivých 200.000 km (ověřených dle servisní historie) repas automatu (vysypaný nějaký lamely, nouzový režim, řadilo to jen 1,2,5), paráda za 40.000

I přes to jsem s E39 spokojen i přes to, uvažoval jsem původně taky o e60, ale když jsem v tom seděl, přišlo mi to už moc VW - asi to líp jede, možná to i líp brzdí, třeba je v tom i větší pohodlí, ale není to BMW. Jinak souhlasím s tím co tady bylo už napsáno, poslední slušný ojetý BMW co se dá koupit je E39 (v 5er class). Ty nový F10 a F11 jsou úžasný, ale cena je zatím dost vysoko pro normálního smrtelníka... Denně jezdím 250km

No mám své první BMW E39 3.0D automat 2002 r.v. přesně rok a jsem max spokojenej.Je to pořád zážitek svézt se.
Auto jsem si sám dovez z DE po prvnim majiteli se 218 000km.Ted mám 241 000km dělal jsem olej v aut.a zatím vše OK.E60 se mi taky líbila ale před rokem byla drahá a nebo zase neměla výbavu a jinak ten interier proti E39 nic moc.Spotřeba po Praze 9 až 10 litru po dalnici 7.5litru svižně.Jinak v interieru při přejezdu dlažby nic nevrže ani se neozívá
i při tolika km/oproti VW/ a dveře jsou těžký musí se s nima trochu bouchnout. . Přeju štěstí při výběru chce to hledat a nespěchat,já hledal asi tři měsíce..


S mou E60 (3-litrovy benzin (190 kW)) jezdim vetsinou delsi trasy; v utery jsem vyrazil do Berlina s tempomatem na 140 km/h, po dojeti ukazoval BC prumernou spotrebu 7,2 l/100 km (az jsem si to musel vyfotit
), nicmene obvykle se ale na dalnicich pohybuju kolem 8,5 l/100 km, na okreskach podle stylu, jde to za 9, ale i za 15.
Vetsinou se tady designove preferuje E39, nicmene mne se E60 libi daleko vic (byla to laska na prvni pohled
), kazdpopadne je to veci kazdeho soudruha.

Vetsinou se tady designove preferuje E39, nicmene mne se E60 libi daleko vic (byla to laska na prvni pohled

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
robosek píše:S mou E60 (3-litrovy benzin (190 kW)) jezdim vetsinou delsi trasy; v utery jsem vyrazil do Berlina s tempomatem na 140 km/h, po dojeti ukazoval BC prumernou spotrebu 7,2 l/100 km (az jsem si to musel vyfotit), nicmene obvykle se ale na dalnicich pohybuju kolem 8,5 l/100 km, na okreskach podle stylu, jde to za 9, ale i za 15.
Vetsinou se tady designove preferuje E39, nicmene mne se E60 libi daleko vic (byla to laska na prvni pohled), kazdpopadne je to veci kazdeho soudruha.
To musí bejt docela těžký udržet se se 190kw při 140km/h, co potom na trase üstí - berlín, kde jsou většinou neomezený úseky a relativně míň dopravy..

jinak ta spotřeba je úplně neuvěřitelná.. ale je to vlastně to co člověk vyčte z tabulek.. a je to ta obrovská výhoda toho novějšího benzínovýmu třílitru oproti tomu 170kw motoru z e39...
můžu se ještě zeptat na jakou spotřebu se pak dostaneš při 160-180, případn kolik máš najeto, a co jsi doposud dal do servisu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
jinak jsem tu něco četl o f10, sám osobně jsem jí ještě neměl pořdáně z blízka vidět.. je to opravdu takovej rozdíl oproti e60.. už jí tady někdo vyzkoušel..
co se servisu týče, si myslím ještě hodně brzno..
jinak mimochodem.. před půl rokem jsme měli v práci pár zkušebních vzorků ramen zadní nápravnice.. takový to hliníkový Hčko a byli tam kousky na kterých bylo vyraženo bmw, ale pak taky kousky kde bylo Audi.. takže předpokládám že zadní náprava je u a6 a f10 hodně podobná.. neli identická (v případě a6 quatro)..
co se servisu týče, si myslím ještě hodně brzno..
jinak mimochodem.. před půl rokem jsme měli v práci pár zkušebních vzorků ramen zadní nápravnice.. takový to hliníkový Hčko a byli tam kousky na kterých bylo vyraženo bmw, ale pak taky kousky kde bylo Audi.. takže předpokládám že zadní náprava je u a6 a f10 hodně podobná.. neli identická (v případě a6 quatro)..
Jendix píše:To musí bejt docela těžký udržet se se 190kw při 140km/h, co potom na trase üstí - berlín, kde jsou většinou neomezený úseky a relativně míň dopravy.., navíc skoro samá rovina..
jinak ta spotřeba je úplně neuvěřitelná.. ale je to vlastně to co člověk vyčte z tabulek.. a je to ta obrovská výhoda toho novějšího benzínovýmu třílitru oproti tomu 170kw motoru z e39...
můžu se ještě zeptat na jakou spotřebu se pak dostaneš při 160-180, případn kolik máš najeto, a co jsi doposud dal do servisu?
O kvalitach auta jsem se presvedcil hned po koupi pri presunu z Nemecka do CR (temer 1.000 km), auto je dobre odhlucnene, skvele se ridi a realnou rychlost moc nevnimas, i proto jsem se naucil pouzivat tempomat taky ve meste

Za Drazdanama mi to parkrat ulitlo pres 200, ale ne dyl nez na par minut, v CR jezdim s tempomatem na 140 km/h - jednak mam rad sve bodove konto, druhak holt asi starnu a jsem zodpovednejsi

Spotreba je vzhledem ke kombinaci obsahu, vykonu a paliva tezko uveritelna a malokdo tomu i veri, vsichni teoretici prece vi, ze "to musi zrat travu kolem cesty". Jezdil jsem predtim v E46 330i se 170 kW, ta jezdila v prumeru za 10,5 l/100 km (navic brala hodne olej), takze N52 je podle mych praktickych zkusenosti opravdu uspornejsi (olej jsem jeste nedolival).
Tankovanim plna-plna mam overeno, ze BC je mirny optimista a ukazuje o 0,2 l/100 km min, coz je ale stale OK.
160 km/h znamena spotrebu kolem 9 litru, vyssi rychlost nemam co se spotreby tyce dlouhodobeji odsledovanou, proto radeji nebudu psat nejake me dohady...
Auto jsem kupoval se 100.000 km na budicich a byla to lestenka po 1. majiteli. Rocne najedu 50.000 km a auto krome spotrebaku nevyzadovalo vubec nic (klepu na drevo). Intervaly servisu si to hlida samo, jedine co delam casteji je vymena oleje. Ceny za vsechny tyto nahradni dily nejsou tragedie, jedine co me zatim dostalo byla 10W zarovka do AE ringu za 650 Kc + DPH

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1387
- Registrován: stř 08.08.2007 00:00
- Bydliště: kousek od Berouna ..
Lidi co tu píšou že jezděj za 9 po praze a běžně v průměru za 8 maj asi jiný auto. Piště co jste schopný opravdu udržet, né že jsem jednou jel po okreskách za 6, protože to bylo z kopce, nebo z průhonic do běchovic po starý a počítat to jako prahu ...
Já mám dlouhodobou 10,5 a to jezdim z 70% dálnici, prahu max 10%.
Já mám dlouhodobou 10,5 a to jezdim z 70% dálnici, prahu max 10%.
Já teď jezdim Berlín taky za rekordně nízkou spotřebu a je to daný hlavně tim že je momentálně mezi Dážďanama a Berlínem tolik omezení spojených s opravami že z těch 200 kiláků se jede 40 osumdesátkou takže spotřeba padá dolu, nemluvě o několika úsecích se 120-kou takže na Berlín se to momentálně nějak extra moc kulit nedá.